Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Een Alfa is wellicht mooier, maar daar moet je ook elke week aan sleutelen.

Tevens zullen er weinig alfatjes zijn die dezelfde acceleratie waarden hebben.

hoezo zou je hier elke weer aan sleutelen moeten?
gewoon je wagen op orde hebben dan heb je met een alfa ook weinig problemen.

net als de hype wat betreft golfjes type 1 en 2 , ieder wil sucks en daarom zijn ze way to overpriced!maar alsnog , het blijft ieders keuze natuurlijk zelf , ik gaf alleen mijn mening;)

het is een netjes ding zo vanaf de foto'shoor , daar hoor je mij niet over.
ik vindt het alleen echt een veel te hoge prijs voor een wagen van maarliefst 15 jaar oud!
 
Zitten genoeg members hier op het forum die erover mee kunnen praten ;)

genoeg alfa members hier op forum, die daadwerkelijk een alfa hebben gehad... en er elke week aan sleutelde?


en dan heb ik het niet over de standaard... buurmans oom heeft vrienden en de kind daarvan heeft problemen met een alfa...


ben wel benieuwd welke members dat dan zijn?


't zal me een worst zijn hoor, maar word beetje moe van de gebitch op bepaalde merken de hele tijd (zonder goeie onderbouwing)
 
Ik kan ergens wel begrijpen als je een bepaald model mooi vindt dat je bereid bent er (te) veel voor te betalen.

Erwin, ziet er heel erg netjes uit onder de kap! Loopt die nou ook helemaal naar wens?

Bedankt. Hij loopt nog niet helemaal naar wens. Rij nu nog rond op orginele ecu. Mijn kdfi is nog niet klaar. Wordt in de orginele behuizing gesoldeerd, dus dat heeft even tijd nodig. Dit doe ik zelf niet, dus ben afhankelijk van een ander :p.

Het geluid wat eruit komt, is niet zo hard als andere itb's. Omdat ik nog een plenum en een filter heb. Maar dat gaat de pret echt niet drukken :W.
 
Bijna Streetgasm :)

GroteFoto-Z77RZ7VZ.jpg
 
Mooie auto Suffie.
Ik had hem gister zien staan bij de Pre-Meeting.

Nog maar 1 week ...+ralf+
 
Hoe is het eigenlijk met Pims vr6 turbo golf ? :D Meen me te herrineren dat deze helemaal opnieuw werd opgebouwd .....

Woensdag komt er voor iets van 300 euro aan rvs binnen:p
Dan gaan we maar is flink bouwen:)

Mock-up voor turbo spruitstuk:
[Ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/IMG-20120602-00131.jpg[/Ir]


Bak moet ook weer in elkaar.
[Ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/IMG-20120602-00133.jpg[/Ir]
 
Gepoetst als dit, staan die witte velgen juist weer heel goed, Suffie.

Klein rood stickertje erop misschien iets?
Vind dat altijd wel een mooi detail. :)
 
genoeg alfa members hier op forum, die daadwerkelijk een alfa hebben gehad... en er elke week aan sleutelde?


en dan heb ik het niet over de standaard... buurmans oom heeft vrienden en de kind daarvan heeft problemen met een alfa...


ben wel benieuwd welke members dat dan zijn?


't zal me een worst zijn hoor, maar word beetje moe van de gebitch op bepaalde merken de hele tijd (zonder goeie onderbouwing)


Die alfa vooroordelen zijn overdreven , ik heb 1 jaar 156 2.4 JTD gereden met 200k+ km's ; 1 draagarm aan moeten vervangen , werkje van 60€ :) Wat wel zo is is dat ze van die kleine dingetjes hebben die je op den duur beginnen te storen zoals airbaglampje dat aan/uit ging door slecht contact in m'n stoel ed ... Toch zou ik er opnieuw één kopen
 
Woensdag komt er voor iets van 300 euro aan rvs binnen:p
Dan gaan we maar is flink bouwen:)
Mock-up voor turbo spruitstuk[/Ir]

Aha en dan ga je zelf een spruitstuk maken van lasbochtjes en pijp ? als ik het goed zie ligt de turboflens al op de werkbank :p
Ga je een andere/nieuwe turbo gebruiken of die er op zat ?
Ben benieuwd hoe je spruitstuk gaat worden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top