Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Ik kan zo het circuit op voor vrij rijden. Enige wat ik zou moeten aanpassen zijn mn remblokken.

Mja dat is het voordeel van een auto die daarvoor bedoeld is.
 
Ik krijg t gevoel dat iedereen maar een beetje uit zn nek lult (en uit de hoogte doet/afkraakt), behalve machiel en jurjen, die volgens mij nog de meeste circuitervaring hebben :+
 
Als hij niet blijft doorgaan over onnuttige dingen en gewoon is gaat rijden is er niets aan de hand.
 
http://link.marktplaats.nl/566284657

Ik ben de nieuwe eigenaar, uiteraard niet voor deze prijs natuurlijk. Mooi ff bijna een vijfde van prijs afgelult. Enig minpuntje is dat de uitlaat vanmorgen nog is afgebroken dus die moet nog vervangen worden of ik las hem ff tijdelijk.
 
2012-06-09113539.jpg



next 8)
 
Vandaag de meeste kabels in de motorruimte netjes weg gewerkt.
Ook de nieuwe koplampen erin gezet. Die andere waren lek. Goedkope imitatie troep.

Ik vind het er geslaagd uit zien zo, onder de motorkap :).

IMG_0557.jpg


IMG_0554.jpg


IMG_0555.jpg


IMG_0556.jpg


Die slang, wat aan het stangetje hangt van het luchtfilter. Die gaat straks naar de kdfi. Die wordt nog netjes weg gewerkt dus :).
 
met alle respect , ieder moet het zelf weten maar godspleuris wat een bak geld voor een 1.6je uit 1997 met een interieur waar zelfs alfa's uit die tijd mooier waren.

voor zulk geld kun je echt wel iets fijners halen lijkt me.

desalwelteplus veel plezier ermee;);)
 
Ik kan ergens wel begrijpen als je een bepaald model mooi vindt dat je bereid bent er (te) veel voor te betalen.

Erwin, ziet er heel erg netjes uit onder de kap! Loopt die nou ook helemaal naar wens?
 
met alle respect , ieder moet het zelf weten maar godspleuris wat een bak geld voor een 1.6je uit 1997 met een interieur waar zelfs alfa's uit die tijd mooier waren.

voor zulk geld kun je echt wel iets fijners halen lijkt me.

desalwelteplus veel plezier ermee;);)


Een Alfa is wellicht mooier, maar daar moet je ook elke week aan sleutelen.

Tevens zullen er weinig alfatjes zijn die dezelfde acceleratie waarden hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top