Show je eigen auto #84

Status
Not open for further replies.
Prachtig ding, alleen die blauwe wielkasten kunnen echt niet he.





:+

:L


:*

wordt je ook al gesponsord door go-fast? :p

Al langer, maar heeft niks met auto te maken. :)

Begint ergens op te lijken micha.
Ik vind hem super!
Al nieuws van EMS ?

EMS is dat Mark Verhoeven trouwens? Ik ken de naam EMS namelijk helemaal niet. Maar het schiet echt op Misha. Gas op die lolliee!!

ja, EMS = Mark Verhoeven.

Idd. EMS=MV. Hoop dat ie volgende week daarheen gaat...

Haha de sjonnie houding 8)

Ligt het verder allemaal een beetje op schema met wanneer het af moest zijn en dergelijke?

:W

Zal wel moeilijk zijn om de deadline te halen :) Gaat altijd meer tijd inzitten dan je denkt.

Dat merk ik wel bij de Golf1. Sommige dingen denk je even snel te doen, gaan er vervolgens een paar uur tijd in :p

als hij 1 april wil halen moet er een wonder gebeuren denk ik :D
zeker nu er wat dingen tegen zitten zoals de remmen..

als alle onderdelen erin liggen (motor e.d.) dan is het opbouwen denk ik vrij snel gedaan..
maar voordat de motor erin ligt duurt nog wel even denk ik ...

Idd, is gewoon kut. Hebben nu hier en daar tegenslag wat vrij makkelijk op te lossen is als je maar betaalt en op je onderdeel wacht... Maar ik hoop nu wel tweede wedstrijd gewoon mee te kunnen draaien (29 april).


Hoe is het afgelopen met z'n stuurhuis?

Gisteren de "goede" de post op gegaan onze kant op...

Waarom heb je je wielkasten al ''gevult'', terwijl ze nog gespoten moeten worden......

lezen slet! :*

Hehe idd, zoveel "vulling" is het niet hoor! Spuit je zo omheen.
 
Niet zo'n dikke parts als bij Misha :p

Maar alle pakkingen / lagers / zuigerveren / bouten voor m'n blok:

IMG_0410.jpg


IMG_0428.jpg


Hoop dat ik vrijdag het laswerk af heb, en ik dan ook m'n lak krijg. Dan kan ik het blok spuiten en in elkaar gaan zetten.
 
Mooi spul hoor Thijs, en KS lagers nog uit Duitsland! Voor de kever haast niet meer te krijgen helaas :(.
 
Sorry dat ik het zeg, maar zo'n sticker ziet er dus echt retarded uit :p. Zonde om hem op je mooie bmw te plakken.
 
:p Ik vind m wel humor en als ik m zat ben dan is hij er zo weer af. Past mooi bij mn zilver metallic wheels!
 
mijn apparaat, sinds vandeweek..
1.5 Lsi uitvoering
plan is om el cheapo leuk te maken.


[ir]http://i40.tinypic.com/sv2b6s.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top