Show je eigen auto #55

Status
Not open for further replies.

::Michel::

Arrrg, I'm a Pirate
Oude topic: http://forum.scooterforum.net/forum/f99/show-je-eigen-auto-54-a-173169/index34.html

Nieuw Topic:


http://www.kilroynews.net/special/2009-06/20090611-1.htm

Een inwoner van Almelo keek vanmorgen vreemd op, toen hij ontdekte, dat zijn VW Passat niet meer op de plaats stond, waar hij hem had neergezet. De man concludeerde, dat de auto gestolen was en begaf zich naar het politiebureau om aangifte te doen.
Daar bleek al snel, dat een voorbijganger de gestolen auto al had zien staan, midden in een bos van Boswachterij Hardenberg, nabij de (zandweg) Karshoekweg in Diffelen, halverwege de aansluitingen met de Watersteeg en de Landsweg.
Helaas voor de eigenaar hadden de dieven inmiddels al diverse onderdelen van de auto gedemonteerd of gemold, zodat het voertuig niet meer kostendekkend te repareren is. De vandalen hadden niet alleen de onder andere het luchtfilter, de daksteunen, autoradio, sierlijsten, maar zelfs de gehele voorwielophanging meegenomen! Ook was een poederblusser leeggespoten in de kofferruimte.
Kennelijk zijn de dieven bij het uitoefenen van hun kwalijke métier gestoord, want de politie trof onder andere een complete gereeschapset aan.
Ook waardevolle onderdelen als de airbags en de spiksplinternieuwe banden waren nog aanwezig; alsmede een jas, die niet aan de eigenaar toebehoorde. De politie nam het bewijsmateriaal in beslag.
Aangezien de criminelen de auto midden in het bos op een boomstronk vastgereden hadden en vervolgens het voertuig ook nog eens van z'n wielen hadden ontdaan, werd het een tijdrovende klus voor berger Autax om het voertuig in veiligheid te brengen.
Er werd besloten de voorzijde van de (bij gebrek aan voorwielen) onbestuurbare auto op een zogeheten dolly vast te maken en het voertuig dan met behulp van een verlengde lierkabel het bos uit te trekken. Door de afgelegen plaats en de oneffen en drassige bodem werd dat een hele klus, maar uiteindelijk stond de auto tegen twee uur vanmiddag op de bergingswagen en kon bij een schadeherstelbedrijf in Ommen afgeleverd worden, waar de schade door een expert getaxeerd zal worden.


8P
 
Advertisement - register to remove this

Ik had net ook weer wat.. Mn auto starte moeilijk en stonk naar benzine, maar t werd steeds erger. Kreeg er gwn koppijn van:D Ik ergens stoppen, motor draaide nog. Trek motorkap open, komen er een paar stralen benzine uit8P! Ik gelijk ding uitgezet offcourse.. Was echt zo`n slang vanaf m`n filter, ik denk wel op 8 plekken gescheurd ofzo8P ..

Nu ff vervangen en no problemo meer met die geur:p
 
Wat een vage actie, van die Passat... Ding half strippen in een bos :? Doe het OF goed (compleet demonteren en dumpen) of op de quick & dirty manier (velgen, airbags, audio)... Maar complete draagarmen eraf schroeven, en de achtervelgen laten zitten? 8P
 
Nice Jur !!

Gaat een goed vette bak worden denk 8)

Thanks iedereen en allemaal:p
Plek om nu op te bouwen is wel ideaal nu ja:) vandeweek nog ff wat bouwen of lassen dat die ie ff centimeter of 30 hoger staat:)

Net nog ff gereedschapkistje heen gebracht en wat bouwlampen en uiteraard ene radio, kan ik maandag meteen weer aan de slag:)
Nieuwe pagina dus nog ff paar foto's:p
20062009188.jpg


P1020309.jpg


P1020313.jpg
 
Nou het is nog tering veel werk het opbouwen maar dat komt goed:) handen jeuken al flink iedergeval!
Ik rol hem binnekort wel een keertje na buiten en maak ff wat foto's met digitale camera.
Lak is zo verschrikkelijk strak, en glimt ook prima igg8)
Kost wat maar heb je ook wat zeggen ze wel es:p

Motorkap deuren kofferklep dakje etc. haal ik van de week op:)
 

Lars, was jij toevallig in Woerden vanmiddag? Volgens mij zag ik je wegrijden samen met nog een stel skylines nadat jullie de straat hadden "afgesloten" :p Genoeg leuke auto`s stonden er bij ME !
 
Nee, de benz wielen liggen onder een laag stof in de garage :p Moet nog nieuwe wielbouten en 1 nieuw naafkapje + nog steeds poetsen. Maar m'n broer heeft afgelopen week de sleutel van z'n nieuwe huis gekregen dus daar ben ik nu veel :p
 
Del sol.

Maandag naar de spuiter. Als die terug is, direct een grote lading goodie's monteren :W.

2eg4e4n.jpg


* oude foto *

21liovs.jpg


Het blijft trouwens een prachtig gezicht, om de mensen te zien kijken als ik weer met het stuur in me hand naar me huis heen loop :W.

(zet hem altijd op een parkeerplaats tegenover me huis)
 
DSC_4136-1.jpg


Staat nu nog iets lager :)
Binnenkort me voor en achter vti swaybars monteren :D
dan moet hij toch nog een stukje lomper de bochten door te gooien zijn :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top