Show je eigen auto #5

Status
Not open for further replies.
Over die diesel dude. Ik zou zowiezo niet investeren in een 8v diesel. Het rijdt echt als een broodje poep en het maakt een kk herrie. Investeer in een 16v, dat rijdt echt 1000x beter dan een gechipte 8v.
 
En wie is de diesel dude?

Ik denk jij :p

Door jou is nu dus mijn auto zwart na wat filerijden? Kan me niet voorstellen dat een lege kat en het verwijderen van de EGR geen extra dikke roetwolk veroorzaakt... :rolleyes:

Nou ben ik alles behalve een milieu-freak hoor, maar die 'getjoende' diesels met een zwarte wolk erachter alsof het een olietanker is vind ik een beetje overdreven :p

Vanochtend op de weg trouwens, ik rij lekker mijn standaard 140/150, toevallig net zo hard / iets harder dan een of andere gozer in zo'n mx-6. Rij ik em bijna voorbij, gaat ie er ineens plankgas vandoor.. Later op de A44, ik rij gewoon een constante snelheid en rij een e36 voorbij. Ik ga terug naar rechts komt ook hij me echt plankend voorbij zetten
emo.gif


Barry's in semi-snelle auto's
emo.gif
 
Last edited:
kzit te kijken voor een nieuwe koppeling.

Denk aan een omp koppeling maar die komt op 420 euro ongeveer.
originele koppeling heb ik voor 250...

De ene zegt: haal de omp en een ander weer: haal een originele

Iemand:+?

Ik heb een Sachs koppeling + drukgroep. En ik zeg: Kopen die racekoppeling. Je gevoel wordt er zoveel directer van he, je wil niet weten hoeveel vermogen je weggooit met een originele koppeling. Als je toch bezig bent, draai ook je vliegwiel af, slechts een kleine modificatie, maar zo'n verbetering he. Trust me, gewoon doen ;)
 
het volgende is besteld voor mn mk4:

-OEM (style) armsteun (wat een werelddingen :~ )
Bora%20Armrest%20Cloth%20Blk%20-%201.JPG


-H7 6000K HID Xenon
HIDKitTruely2.jpg


-V6 4motion lip
200x200Golf_4_Frontspoiler.jpg

200x200Golf_4_Frontspoiler_2.jpg


-nieuwe heldere zijknippers (oude waren helemaal vergeeld :S )
e2_1_b.JPG


nu nog een alarm in laten bouwen en aansluiten op me CV en dan kan ik weer ff rustig gaan sparen voor 19" en 4cm verlaging in het voorjaar :)
 
idem dito hier..

Heb dr dan nog een motor bij ook:X

Wat is met die dudes in ouwe opels in hoofddorp trouwens?
Ik rij gewoon redelijk stevig door, komt er zo'n sjonnie in gare bak me inhalen en voor me staan bij het licht :L

Moest ik daar weer helemaal omheen om vooraan te staan, hinderlijke mensen :+
 
Ik heb een Sachs koppeling + drukgroep. En ik zeg: Kopen die racekoppeling. Je gevoel wordt er zoveel directer van he, je wil niet weten hoeveel vermogen je weggooit met een originele koppeling. Als je toch bezig bent, draai ook je vliegwiel af, slechts een kleine modificatie, maar zo'n verbetering he. Trust me, gewoon doen ;)

mn ori vliegwiel weegt maar 6.2 kilo, kan dr alleen veilig gewicht vanaf halen als je de timings vertanding eraf haalt, maar die heb ik dus nodig

maar leg je redenatie is uit dat je vermogen verliest met je ori koppeling, dit zou volgens mij alleen t geval zijn als een ori koppeling veel zwaarder zou zijn...
 
het volgende is besteld voor mn mk4:

-OEM (style) armsteun (wat een werelddingen :~ )
Bora%%20Blk%20-%201.JPG


-H7 6000K HID Xenon
HIDKitTruely2.jpg


-V6 4motion lip
200x200Golf_4_Frontspoiler.jpg

_4_Frontspoiler_2.jpg


-nieuwe heldere zijknippers (oude waren helemaal vergeeld :S )
cae2_1_b.JPG


nu nog een alarm in laten bouwen en aansluiten op me CV en dan kan ik weer ff rustig gaan sparen voor 19" en 4cm verlaging in het voorjaar :)



heb die soort lipjes nooit vert gevonden, icm de roosters die al in je bumper zitten, wordt het gewoon veels te druk.
beter std lipje, die hellemaal dicht is, staat beter vind ik.
 
Wat is met die dudes in ouwe opels in hoofddorp trouwens?
Ik rij gewoon redelijk stevig door, komt er zo'n sjonnie in gare bak me inhalen en voor me staan bij het licht :L

Moest ik daar weer helemaal omheen om vooraan te staan, hinderlijke mensen :+


ze zijn mijn rijstijl gewend
 
Leuk is dat, de rally achtergrond van de Delta -:-

Zouden ze me dan willen uitdagen ofzo? Wat een eer :rolleyes:

Trouwens, de meeste mensen die m'n auto zien weten niet eens wat het is :p

Zou eigenlijk best graag de Zender kit willen hebben, voorbumper, achterbumper, zijskirts en spoilertje, standaard geleverd op de Turbo.. Helaas zeer zeldzaam en als ze te koop aangeboden worden gruwelijk duur :( Maar het maakt em wel af 8) Misschien eens op jacht gaan @ sloperij ofzo...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top