Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
mja, bmw x5 is denk ik toch nog steeds wel gewoon de beste keus

bovendien ziet het nieuwe type x5 met wat opties er ook wel zeer sexy uit :W
 
e30 316i is idd niet snel, maar als je het vergelijkt met een e36 scheelt het toch wel wat :X Voor t gevoel iig. Mja, met een e30 lijk je al superhard te gaan als je 130 rijd:+:#

:+

Een 325i rijd volgens mij wel beter op hoge snelheid, bij 220km/h op de teller is het nog redelijk stil en comfortabel :p

De Peugeot 205 GTI van Jules was wel terreur op top snelheid ( 204km/h op GPS gehaalt )
Je voelde gewoon de wind langs de deuren komen en de motor kap ging wel aardig te keer :D
 
:+

Een 325i rijd volgens mij wel beter op hoge snelheid, bij 220km/h op de teller is het nog redelijk stil en comfortabel :p

De Peugeot 205 GTI van Jules was wel terreur op top snelheid ( 204km/h op GPS gehaalt )
Je voelde gewoon de wind langs de deuren komen en de motor kap ging wel aardig te keer :D

Valt me op hoevaak jij het over andermans auto's hebt.
 
een vriend van mij heeft net 2 dagen zijn rijbewijs en heeft -- dikke
Q7 4.2 qouttro gekregen die wagen is echt ziek
 
Nee ik zat er niet bij in, Plantje heeft dat filmpje gemaakt.

Er zit nu een andere bak onder ( CUPRA 6 bak ) daarmee valt die veel minder terug in de toeren en trekt die nog harder.
De top ligt nog steeds boven de echte 300km/h :D

Alleen ze krijgen de auto nog steeds niet goed aan het lopen als je vollast rijd is er niks aan de hand.
Bij het gas los laten, heeft de LMM last van wervelingen in de inlaat, waardoor die van slag af raakt, hij heeft nu altijd een nieuwe LMM bij zich.

Over een tijdje moet er een computer in komen van een 2.0 TFSI die heeft namelijk geen LMM.
Een vrij programeerbaar systeem word het niet omdat hij graag zijn knocksensor wil behouden.

Ze moesten idd wel aardig in de rem voor die vrachtwagen, dan ben je opzich wel blij dat je de remmen hebt van een Porsche cayenne turbo :D

Misschien ook leuk om te weten hij heeft momenteel het meeste vermogen gehaalt bij Jeroen Dik op de testbank :D
Waarom word er niet een MAP sensor gemonteerd dan ipv een MAF sensor?
 
Touareg :W:W

[ir]http://www.babez.de/vw/touaregrline/touareg-r-line-01.jpg[/ir]



1271212_1.jpg


-edit-

tog niet echt, wilde ze ff onder elkaar zien. vind die vw niet lelijk :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top