Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Klopt inderdaad, maar als 18(?) jarige heb je voor dat geld toch wel iets anders ofniet?

Het is allemaal te mooi om waar te zijn imo...Maarja lfb, hij reageert hier toch niet op:+. Wat dus al aangeeft dat het een Nazex is!

En daarnaast, als z'n pappie een autosloop heeft, zou die dan niet IETS vaker dingen aanbieden, aangezien het % zelfbeuners ongeveer op 80-20 ligt hier?!

Ik heb een tijdje gewerkt bij een autosloperij, daar wouden ze ook niet via internet handelen. Het is trouwens echt ZIEK watvoor geld daar binnen stroomt hoor.
 
Klopt inderdaad, maar als 18(?) jarige heb je voor dat geld toch wel iets anders ofniet?



Ik heb een tijdje gewerkt bij een autosloperij, daar wouden ze ook niet via internet handelen. Het is trouwens echt ZIEK watvoor geld daar binnen stroomt hoor.

juist als 18 jarige... 8) laat de haterz maar haten...
 
Wat heb je eigenlijk erop allemaal, leer, kleur enz? en WAAROM een 5 serie man :D

climate control, dvd/navigatie,ipod/iphone aansluiting,
zwart leer geborsteld aluminium strips in het interieur,
gewoon vol

spacegrau mettalic is de kleur, en staat met binnekomst op 16 ich bmw wielen

maar zijn al alpina wielen voor besteld

en waarom een 5 serie, omdat het gewoon heele mooie auto's zijn
en ik ben egt bmw liefheber
 
normaal komt er wel een discussie :p

en ja ben er ook egt mee gezegend

op het punt na dat ik me ouders nooit zie omdat ze altijd werken, en als ze thuis zijn werken ze ook dusja
 
eigen bedrijf idd

maar door de jaaren door meer dan 1 gehad en dan goed verkocht, dus dan spaar je nog wel wat zeg maar
 
Mij zou het ook niets boeien wat iemand anders ervan zou vinden, zolang ik maar in die 5 serie zat haha. Zo'n "like a boss" sticker zou ik op de zijruit plakken haha. :W

Fuck_Yea.PNG
 
nee geen stickers op me waggel hahah

en mij maakt het niet zo veel uit wat anderen denken, maar vind het altijd zo goor dat ze heel veel gelijk gaan haaten terwijl ze het zelf graag zouden heben
 
Ik begin de nieuwe 5 steeds mooier te vinden!
Staat als het goed is hier over een tijdje ook op de stoep :# (535D gechipt wssch, m-pakket, 20 inch wielen etc etc).
En volgende week een nieuwe polo bluemotion, lekker cheap rondtoeren.

Oh ja, schade aan de BMW was 10k :D
 
ja bij bmw moet je altijd even wenen aan de nieuwe ontwerpen vind ik.

de nieuwe 5 is weer wat klasieker invergelijking tot de vorige
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top