Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Nee natuurlijk niet, maar het is gewoon een taboe. Jaloezie, ongeloof en wat dan nog meer.

Het komt gewoon niet dagelijks voor dat het gebeurt, dus iedereen zal er zijn twijfels bij hebben of het klopt enzovoorts. Vrij logisch.
 
mensen moeten niet zeiken. als ik een dikke auto zou krijgen dan moeten anderen maar zien wat ze denken of zeggen.

dan juist extra er mee uit sloven 8)
 
Ik denk dat niemand hier zo'n auto zal weigeren "uit schrik" wat mensen denken.

Jahoor, ik vind een 5 serie absoluut geen gepaste auto voor een 18 jarige. Of pa en ma het nu kunnen bekostigen of niet. Op die leeftijd een nieuwe 5 rijden is aardig geflipt. Maar dat is mijn standpunt.

Gelukkig zit er spraakherkenning in en hoef je niets te typen. ;)

Maar het blijft leuk een auto te krijgen. Merk, type en model zijn eigen keuzes. Ik zou er niet voor gekozen hebben.
 
Model is toch niet helemaal zijn keuze? Zijn vader wilde ook graag dat hij een 5 ging rijden. Dit heb ik volgens mij enkele weken geleden wel gelezen.

Niemand hier zou tegen zijn vader zeggen: "een 5-serie? Nee pa die wil ik niet!"
 
Zou dan wel een Touring afdwingen :p

Mgoed, over deze discussie, toen ik 16 werd (1000 jaar geleden) mocht ik een brommer uitzoeken. Omdat ik al wist dat ik er dan nooit aan zou mogen kloten, heb ik geweigerd en zelf wat gekocht.

Wel een heel ander verhaal, maar toch...
 
Ik mocht altijd zelf brommers en auto's kopen :) ook nooit zo'n aanbod gehad.

Kon alleen wel de motor van mijn vader krijgen, ook niet ivm de reden waarom hij er niet meer mee reed en ik liever een ander model wil.

Valt me wel op (nee niet bij iedereen) is dat de mensen die een dure brommer/auto krijgen er een stuk minder zuinig mee omgaan als dat ze zelf flink gespaard hebben.
 
ik heb alles zelf moeten betalen.
voor de scooter+certificaat flink wat krantenwijken gefietst en in het veld asperges zitten steken :p
het rijbewijs wel 50/50, omdat mijn ouders het belangrijk vonden.

maar je wilt iets, dan moet je er ook zelf voor werken/betalen.
niet meer dan logisch imo.

als ik zo'n nieuwe 5 serie zou krijgen zou ik echt niet weigeren, maar zou er geen fijn of voldaan gevoel bij hebben.

weet niet of 'wallie-sr' zelf de vaste lasten en benzine moet betalen?
 
weet niet of 'wallie-sr' zelf de vaste lasten en benzine moet betalen?
Waarschijnlijk niet he;)


Stelletje misgunners! Sjesus, wat een discussie zeg! Mij kan het echt niks uitmaken. Ik moet ook (zo goed als) alles zelf betalen. Niks aan te doen.
Dat hij dan een nieuwe 5 krijgt is toch alleen maar mooi...

Iemand uit mijn klas kreeg vorig jaar een nieuwe Punto evo, die auto is bijna een jaar oud, en hij krijgt nu een knalrode nieuwe Audi A5 terwijl ik elke dag met de bus naar school moet.
Is toch alleen maar mooi voor die mensen die zoiets krijgen, altijd die discussies en dat misgunnen:rolleyes:
 
Alhoewel met al dat staal vormt dat misschien ook nog een probleem.

- Ssslllheadsssllight!

- Nächster Rodelbahn in 20km. Nach 200m nehmen Sie Ausfahrt 4.

x|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top