Seizoen 2012

Bij sprinten ben je ongeveer 7 seconde per run op de baan en met racen 12 tot 15 minuten voor een sessie dus veel meer fun :) en je kan op sommige circuits ook vrij trainen
 
De kalender zou er ook zijn. Maar ik kan hem niet vinden op de site.

Zag dat de scooters enkel een gewicht hebben van 70kg voor de scooter.

Als alleen de scooter maar 70kg hoeft te wegen ga ik me snel weer inschrijven en op dieet! En als dan niemand anders zich inschrijft kan ik alle bekers meenemen naar huis:) GR Rianne
 
Ik denk dat je dan geschiedenis schrijft, de eerste moeder die een beker wint in een SOBW of SBO wedstrijdt! :)

Aan de serieuze kant, lijkt de beperkte info erop dat SBO & 2Race nog niet echt weten hoe en wat er moet gebeuren m.b.t. de races in NL 2011.

mooie gelegenheid voor een paar vette races in het buitenland.
 
Ik denk dat je dan geschiedenis schrijft, de eerste moeder die een beker wint in een SOBW of SBO wedstrijdt! :)

Aan de serieuze kant, lijkt de beperkte info erop dat SBO & 2Race nog niet echt weten hoe en wat er moet gebeuren m.b.t. de races in NL 2011.

mooie gelegenheid voor een paar vette races in het buitenland.

kort om ge back in actie 2012?
 
kort om ge back in actie 2012?

Ik ben bang van niet Mitch, ik loop momenteel ff te tobben met een hernia.
en of het verstandig is om dan nog echte wedstrijden te gaan rijden weet ik niet.

De 4 uren gaan wat mij betreft wel lekker door, hier rij je toch altijd met wat marge.
enne...ik maak ook nog wel ff wat tijd vrij om jullie aan te moedigen ergens in Italie of Spanje.

Dus van mij mag het hele scooter gebeuren de deur uit, als er nog iemand ik 1 klap een over complete hobby wil dan mag hij/zij het laten weten.
 
Ik ben bang van niet Mitch, ik loop momenteel ff te tobben met een hernia.
en of het verstandig is om dan nog echte wedstrijden te gaan rijden weet ik niet.

De 4 uren gaan wat mij betreft wel lekker door, hier rij je toch altijd met wat marge.
enne...ik maak ook nog wel ff wat tijd vrij om jullie aan te moedigen ergens in Italie of Spanje.

Dus van mij mag het hele scooter gebeuren de deur uit, als er nog iemand ik 1 klap een over complete hobby wil dan mag hij/zij het laten weten.

oke jammer nou de 4 uren wordt 2012 van ons! overall! hhahha dus rust maar even goed uit. wel echt klote van je rug! Maar leuk dat je ons komt aanmoedigen:D
 
Back
Top