verwachtingen seizoen 2007

ik dacht dat hij me wel effe kwam op zoeken of mis heb ik hem wel gezien maar weet ik gewoon niet goed wie hij is net als de meesten die ik nog niet ken hahah

Ik was er idd, hoorde van ralf beetje tegen het einde aan dat het meneer ' tomster' was op de zwart/rode scooter. Dat biertje krijg je 9 April had ik beloofd ;) Ik heb je verder alleen op het circuit zien rijden, en niet zien rondlopen in het rennerskwartier/cafe, maar dat biertje hou je van me tegoed hoor! Ik vond het er trouwens niet slecht uitzien, je rijstijl voor een eerste keer, alleen zag ik nou dat je met std radiateur reedt of niet? :)
 
komt goed

Ik was er idd, hoorde van ralf beetje tegen het einde aan dat het meneer ' tomster' was op de zwart/rode scooter. Dat biertje krijg je 9 April had ik beloofd ;) Ik heb je verder alleen op het circuit zien rijden, en niet zien rondlopen in het rennerskwartier/cafe, maar dat biertje hou je van me tegoed hoor! Ik vond het er trouwens niet slecht uitzien, je rijstijl voor een eerste keer, alleen zag ik nou dat je met std radiateur reedt of niet? :)

jah jah klopt mijn radje is nu nog wel standaardt maar nieuwe is onderweg

en bedankt voor je pluim zijn tenminste nog mensen hier die me iets gunnen ken ik niet van iedreen zeggen thanks pronk dat biertje komt er zeker aan hahahaha ;)
 
jah jah klopt mijn radje is nu nog wel standaardt maar nieuwe is onderweg

en bedankt voor je pluim zijn tenminste nog mensen hier die me iets gunnen ken ik niet van iedreen zeggen thanks pronk dat biertje komt er zeker aan hahahaha ;)

nee maar nog even terug te komen dan ;) de reden waarom mensen je niet zo snel iets gunnen is denk toch dat je in begin iets te vriendelijk reageerde op sommige dingen :p maar goed dat is verleden toch. Verder zag het er inderdaad netjes uit :) het rijden. Overigens drinken zonder mij pronk ?? kan niet heh :p
 
juist veel lol, rollende bewegingen, en pasen moet kunnen op 2e paasdag.

verwachtingen: Ik voor haman eindigen.

Eitje toch ;)?

mijn verwachting voor dit jaar.. de +10 pk pitbikes gaan etteren..:W

Moet het wel heelblijven he ;)


Mijn verwachtingen:

Pronk #1 in de Stage 6 klasse... Hoe dat gebeurd, geen idee... maar hij moet zeker op het podium eindigen dit jaar.. (minstens top 3).

Ik ben momenteel druk bezig met het vrijvragen van de SBO-data's... Eigenlijk moet ik veel werken etc.. maar ik denk dat ik toch voor de zomer wat meer races aanwezig ben dan gepland ;)
 
Back
Top