Seizoen 2012

De kans dat je je nek breekt in een grindbak is een stuk kleiner dan op een lantaarnpaal :p

Ja dat is waar haha. Toch blijven straatraces vind ik persoonlijk echt de max, al vinden sommigen het idioot kennelijk :) En er moeten toch nog rijders zijn die dat leuk vinden ofnie? "Want begin mij zo beetje eenzaam te voelen" lol
 
Ja dat is waar haha. Toch blijven straatraces vind ik persoonlijk echt de max, al vinden sommigen het idioot kennelijk :) En er moeten toch nog rijders zijn die dat leuk vinden ofnie? "Want begin mij zo beetje eenzaam te voelen" lol
Racen op staatcircuits geeft wel de ultimate adrenaline kick dus ik zou er geen nee tegen zeggen. Denk alleen dat het thuisfront er niet zo heel blij mee zal zijn.
 
Het verschil tussen 20 pk of 22 pk met een piekvermogen is niet zo boeiend. Een verschil tussen 20pk en 22pk met dat vermogen van 10 tot 120 km/h ga je wel merken.
 
Racen op staatcircuits geeft wel de ultimate adrenaline kick dus ik zou er geen nee tegen zeggen. Denk alleen dat het thuisfront er niet zo heel blij mee zal zijn.

Ja zo zijn de meeste wel al gestopt met straatraces naarmate ze een gezin krijgen enzo :)

Ik wens iedereen een fijne kerst tussendoor!
 
Op hoeveel verschillende locatie's worden de SBO Races gehouden?
En op welke plekken?

aangezien ik nu toch heel erg twijfel of ik SBO Sprint ga doen of Races.
 
Back
Top