Scootersprint strijen koninginnedag 2011!

Alleen hoorde ik net dat de baan maar 100m lang is...?? want 150 wordt de remweg te kort?? Iemand die dit kan bevestigen? 2 jaar geleden was die wel 150m als ik me niet vergis maar toen was de uitloop idd vrij kort...
 
Heren,

Om vele eindeloos lange discussies en speculaties te voorkomen heb ik mezelf aangemeld op dit forum. Voordat ik me verhaal doe stel ik mezelf eerst even voor.

Mijn naam is Roy Hoogvliet. Ik ga het Motor Event Strijen nu voor de 3e keer organiseren samen met 2 vrienden. Ik heb zelf 2 zipjes, 3 runners, 1 aerox, 1 typhoon, 2 schakels opgevoerd naar sprinters.

Ik heb het evenement 4 jaar geleden over genomen van kennissen die het evenement lokaal organiseerde voor lokale deelnemers. Door de jaren heen probeer ik het evenement op een steeds hoger niveau te brengen.

Ook wordt er samen met de SBO aan een compleet nieuw concept gewerkt, maar dat blijft nog even geheim...

Dit jaar bestaat het evenement uit 2 onderdelen: het vrije sprinten waar het evenement bekend om staat en de eerste 100M wedstrijd sprint van Nederland. Hier zijn wisselbekers in te behalen. Dit gaat in samenwerking met de SBO, maar let op wij hanteren niet dezelfde klasses als de SBO.

Omdat het evenement groeit en de wensen van deelnemers stijgt moet helaas de prijs omhoog om alle kosten te dekken.

Iedereen kan zich aanmelden. Uiteraard wordt scooter technisch gekeurd maar niet zo streng als bij SBO evenementen. Als je je aanmeldt krijg je de lijst door waar je scooter aan moet voldoen.

De deelnemers zijn niet verzekerd, deelname is volledig op eigen risico. ( zoals ieder jaar )

Als er nog vragen zijn: brommersprint-strijen@hotmail.com

Voor degene die komen, tot de 30ste.

Gr.Roy
 
klinkt een stuk interessanter als er een tijdmeting is.
De technische controle is zeker vergelijkbaar met die van de brommensprint, dus borgen is niet noodzakelijk?
 
Heren,

Om vele eindeloos lange discussies en speculaties te voorkomen heb ik mezelf aangemeld op dit forum. Voordat ik me verhaal doe stel ik mezelf eerst even voor.

Mijn naam is Roy Hoogvliet. Ik ga het Motor Event Strijen nu voor de 3e keer organiseren samen met 2 vrienden. Ik heb zelf 2 zipjes, 3 runners, 1 aerox, 1 typhoon, 2 schakels opgevoerd naar sprinters.

Ik heb het evenement 4 jaar geleden over genomen van kennissen die het evenement lokaal organiseerde voor lokale deelnemers. Door de jaren heen probeer ik het evenement op een steeds hoger niveau te brengen.

Ook wordt er samen met de SBO aan een compleet nieuw concept gewerkt, maar dat blijft nog even geheim...

Dit jaar bestaat het evenement uit 2 onderdelen: het vrije sprinten waar het evenement bekend om staat en de eerste 100M wedstrijd sprint van Nederland. Hier zijn wisselbekers in te behalen. Dit gaat in samenwerking met de SBO, maar let op wij hanteren niet dezelfde klasses als de SBO.

Omdat het evenement groeit en de wensen van deelnemers stijgt moet helaas de prijs omhoog om alle kosten te dekken.

Iedereen kan zich aanmelden. Uiteraard wordt scooter technisch gekeurd maar niet zo streng als bij SBO evenementen. Als je je aanmeldt krijg je de lijst door waar je scooter aan moet voldoen.

De deelnemers zijn niet verzekerd, deelname is volledig op eigen risico. ( zoals ieder jaar )

Als er nog vragen zijn: brommersprint-strijen@hotmail.com

Voor degene die komen, tot de 30ste.

Gr.Roy

Hebben jullie ergens reglementen die jullie klassen definieren?
 
Waar inschrijven? En niet een of andere pauper meeting waar iedereen doorelkaar heen knalt?
Opzich lijkt het me wel leuk, en hopen op het mooie weer van vorig jaar:D
 
Ik heb eerder op deze pagina genoemd waar je moet inschrijven, het is geen paupermeeting, en het weer van vorig jaar? Ik mag hopen van niet..
 
Er wordt geen onderscheid gemaakt in klasses, Je kan dus met je 50CC naast 80CC komen te staan. In het wedstrijd gedeelte worden te tijden wel opgedeeld in klasses. 50cc, 70cc en 80cc of meer.

Bij je aanmelding stuur ik op verzoek een reglement toe. Uiteraard moet je de dag zelf het reglement door lezen en tekenen.

@ sanderd: nee je rijdt niet door elkaar, je mag wel zelf bepalen tegen wie je wilt sprinten. ( SBO komt niet als het een zooitje is :)... )
 
Geloof dat er ooit eens was bepaald dat er 125 plaatsen waren (correct me if i'm wrong) dus ze zouden graag willen dat je je van te voren even inschrijft! Betalen kan geloof ik op de dag zelf, dus inschrijven kan gewoon vrijblijvend! (maar niet iedereen gaan inschrijven en dna niet komen, want dat zou zonde zijn voor andere mensen)

Geloof dat dit het was! (maar misschien kan Arjan of sprint-strijen dat beter toelichten)
 
Heb er zin in! Ik ga lekker foto's schieten en laat het rijden aan andere mensen over, alles gaat beetje ruk met scooter haha :p

Naja iemand moet de plaatjes schieten :D
 
Wij zijn met 4 scooters van de partij :)
Mn camera gaat ook mee, maar ga zelf weinig schieten denks. Miss iemand vinde die snapt hoe het werkt, en die fotos laten maken..
 
heb net een bus opgehaald voor vervoer dus ben aanwezig met me 88cc tcr en ligt getunde 180cc :)

ahjo wuntke, kom gewoon.gaat om een gezellige dag en niet om de tijden he ;)

ik stuiter alle kanten op met de tcr en die 180 dus zal ook kwa sprint niks doen :p

strije is meer lachen en ouwehoeren :)
 
En reactietijden oefenen voor de mense die sbo rijde :p

Ben benieuwd hoe de sfeer is! Ben er nog nooit geweest.

Wij komen met de scooters waar we ook sbo mee rijden, vanuit TB tuning.
Hopelijk ook wat sprints trekken tegen wat motoren :D
 
w1fgwn.jpg


Tot morgen!!
 
Back
Top