9 april scootersprint perkpolder

kleinnieuw5.JPG


yow heeft iemand een filmpie van mij toen ik op de bank stond???

latersss
 
over die motors en die quads, iedereen die wilde mocht een testrondje rijden op die motors. Daar was dat terrein voor bestemd. En niet om met scooters rondjes te rijden. Heb zelf ook nog paar rondjes op die husvarna 610 (ofzoiets) gereden ding trok echt ziekelijk hard op.
 
Wat onze homie marco natuurlijk ook kreeg MET speciale 5th tjoened trechter (we hadden geen trechter, dus ik *Hoppa* onderkant van een fles kapot geslagen... *Presto* trechter voor Mahco :p
 
kvond de meeting zelf wel geslaagd

aleen jammer dat idd de organisatie het "slechte voorbeeld" gaf door zonder helm te rijden ...

en wat stunt Lc betreft is echt een sjijke krl als je hem kent!
 
[5th]Nick said:
Wat onze homie marco natuurlijk ook kreeg MET speciale 5th tjoened trechter (we hadden geen trechter, dus ik *Hoppa* onderkant van een fles kapot geslagen... *Presto* trechter voor Mahco :p


jij spoort echt niet :winner:

owjah en ik heet geen maaahco :rolleyes:
 
SPEED SLIDER said:
over die motors en die quads, iedereen die wilde mocht een testrondje rijden op die motors. Daar was dat terrein voor bestemd. En niet om met scooters rondjes te rijden. Heb zelf ook nog paar rondjes op die husvarna 610 (ofzoiets) gereden ding trok echt ziekelijk hard op.

:rolleyes:

Ik vond hem juist wat tam? In z'n 2 gas los en gas erop, geen wheelie x|
Jasper's 610 (zie hof?) met twvh voor 160 deed dat veeel bruter!
 
Back
Top