9 april scootersprint perkpolder

[5th]Nick said:
Ja je moet dat filmpje van Patrick op mijn NRG in het foto/film topic checken, je gaat helemaal stuk :D

Hij doet het tog maar ff mooi, meesterlijke scooter, met een meesterlijke chauffeur:W
 
[evolution] said:
stoepjes kan de organisatie niks aan doen :p , voortaan ff rijplankjes menemen :)..

ik heb het ook niet over de organisatie. ik heb t over lomperiken die hun scooter der gewoon overheen beuken ;), gewoon ff met beleid er over heen tillen/duwen
 
speedsprinter said:
haha ja wij 5 euro vragen voor joint maar dat wou hij niet betalen toen wou hij weten hoeveel we vroegen voor 0,7 die gast spoorde gewoon niet echt, hij betaalde wel 10 euro voor een gare dayco snaar :p

dus jij bent die gast die me een batterijtje wilde verkopen voor 10€ ?

vond het immens jammer dat je van de situtatie gebruik maakte om er veel geld uit te slaan maarja ...

volgende keer hebbek 10 batterijtjes mee en dan is het voor jou 100€ +ralf+
 
MHR said:
ik heb het ook niet over de organisatie. ik heb t over lomperiken die hun scooter der gewoon overheen beuken ;), gewoon ff met beleid er over heen tillen/duwen

Lekker hun eigen probleem haha :p..

positief bedoeld :) !
 
Enzo said:
Mijn pijp toch niet?:p
Zal m straks wel ff tjekken+pippi+

Het was de organisatie hun eerste keer dus gingen ze maar roekeloos mensen aanspreken niet op de parkeerplaats te rijden maar zelf dr wel tegen de 80 km p/h op een husqvarna te vroemen, dan zit er volgens mij iets niet echt fair:henko:

Volgende keer neem ik mn windscherm mee dan+ralf+

Ging ik echt maar 80? :+
Was niet van de organisatie ofzo maar heb ook ff op dat ding gereden. Daarmee waren ze juist wel relaxed. Toevallig nog iemand foto's hiervan?
 
is toch zijn prob als hij ermee op zijn bek gaat zolang als hij maar geen anderen in gevaar brengt dan verdien je wel een schop onder je kont :)
 
cb-dude said:
dus jij bent die gast die me een batterijtje wilde verkopen voor 10€ ?

vond het immens jammer dat je van de situtatie gebruik maakte om er veel geld uit te slaan maarja ...

volgende keer hebbek 10 batterijtjes mee en dan is het voor jou 100€ +ralf+

dat was ik nie or
 
freekstyle199 said:
is toch zijn prob als hij ermee op zijn bek gaat zolang als hij maar geen anderen in gevaar brengt dan verdien je wel een schop onder je kont :)

Precies!

Alleen had ik toevallig wel mn motorpak aan en helm op ;)
Dankzij al die stroken die ze daar hadden heb je ook niet zoveel kans op onverwacht kruisend verkeer, dusja kon best!
 
Honda NSR-II said:
Precies!

Alleen had ik toevallig wel mn motorpak aan en helm op ;)
Dankzij al die stroken die ze daar hadden heb je ook niet zoveel kans op onverwacht kruisend verkeer, dusja kon best!

kon ook best:)

maar het ging om het principe. wij mochten totaal niet rijden buiten de baan, en die motors en quads mochten alles en zelfs zonder helm. maarja.

ik vind perkpolder wel gedaan :p

op naar de volgende meeting :)
 
MHR said:
kon ook best:)

maar het ging om het principe. wij mochten totaal niet rijden buiten de baan, en die motors en quads mochten alles en zelfs zonder helm. maarja.

ik vind perkpolder wel gedaan :p

op naar de volgende meeting :)


W8 maar tot je eens een echte meeting hebt meegemaakt!
 
Ik zag al die kansloze motors wheelen en quads, dus ik docht ik kan best ff een keertje op en neer gaan, en toen werdt nogal erg boos die sjonnie, het leek alsof het een agent was. Maja andere kant was ik ook een sjonnie dat ik ging rijden terwijl ik gewoon kon warmrijden op de sprint baan :p
 
scooter-sprinte said:
aaah paar krasjes meer of minder zie je ook nie in de bocht als er maar geen deuk in zit
Volgens mij zag ik jouw scooter ook nog omvallen:X
Geen beschadigingen opgelopen op de kappen?
 
Back
Top