13 April brakel (sobw)

Advertisement - register to remove this

gaat het wel door dan dit jaar? :p

Brakel is vlakbij Zaltbommel..

leuke baan opzich wel , niet erg breed..

denk dat ik niet heenga overigens , beetje ver weg om alleen maar te kijken , alhoewel ik wel in de buurt zou kunnen bivakeren :p
 
Ik weet niet hoe het zit met het niveau bij de sobw? Ik zag trouwens wel dat hun op 9 verschillende circuits rijden, in tegenstelling tot de 5 bij de sbo toch wel een pluspuntje.
 
hahahahaha jij bent zeker nog niet zo vaak naar een sobw wedstrijd geweest?????

niveau is niet al te hoog meer tegenwoordig, topscooter rijden alleen harm van galen en dennis de lijster in voor zover ik weet ... en de standaard klasse heeft ook maar iets van 5 a 6 rijders (op lelystad tenminste)

ze rijden misschien meer banen maar een aantal van die banen zou ik niet missen als rijder ... brakel/arkel/venlo ... daarentegen heb je wel wemeldinge/valkenswaard/zwolle die je mist bij de sbo. ag dat zal ook niet al te lang meer duren ivm geluidsnormen enz enz

misschien wel leuk om met een hele groep sbo'ers een wedstrijdje sobw te rijden :p
 
hahahahaha jij bent zeker nog niet zo vaak naar een sobw wedstrijd geweest?????

niveau is niet al te hoog meer tegenwoordig, topscooter rijden alleen harm van galen en dennis de lijster in voor zover ik weet ... en de standaard klasse heeft ook maar iets van 5 a 6 rijders (op lelystad tenminste)

ze rijden misschien meer banen maar een aantal van die banen zou ik niet missen als rijder ... brakel/arkel/venlo ... daarentegen heb je wel wemeldinge/valkenswaard/zwolle die je mist bij de sbo. ag dat zal ook niet al te lang meer duren ivm geluidsnormen enz enz

misschien wel leuk om met een hele groep sbo'ers een wedstrijdje sobw te rijden :p

heb jij nou wel of niet sobw gereden :?

het niveau kun jij niet zo even wat van zeggen Herman , jij rijdt immers daar niet mee , en dat zou ik persoonlijk weleens willen zien , dan pas zullen we zien wat het niveu KAN zijn , Harm van gaalen kan zeker wel sturen als het moet en de scooter hoeft het bij hem ook niet aan te liggen.

ik vind het wel een beetje makkelijk zeggen dat er geen niveau is omdat er maar 2 topscooterrijders zijn ofzo...

dat wil niet zeggen dat ze niet dat het niveau van rijden laag is.


over de circuits , ik vind kartbanen mooi , echter vind ik zwolle , valkenswaard , staphorst best mooie circuits om te rijden , denk dat meerdere ex sobw-ers het daar wel mee eens zijn.

brakel is ook zeker wel te doen.

maar daar gaat dit topic ook eigenlijk niet over ;)
 
Brakel is echt een meesterlijke baan...

Nee, ik was het die in de laatste ronde op ze kokosnoot ging ;)
 
Ik heb me vering net terug gehad.. nu wachten totdat daaf me voorvork af heeft...
Dan kan ik alles netjes op bouwen in deze aankomende 2 weken..
En dan knallen @ brakel..:)
 
Op arkel heb je de scooter toch ook een keer in de sloot geparkeerd??:D


mwa...wel in het kleine slootje ja, in de grote sloot bijna. Toen kon ik hem nog net tegen houden door zelf de sloot in te glijden en de scooter half boven me hoofd te houden 8P
 
Op arkel heb je de scooter toch ook een keer in de sloot geparkeerd??:D


mwa...wel in het kleine slootje ja, in de grote sloot bijna. Toen kon ik hem nog net tegen houden door zelf de sloot in te glijden en de scooter half boven me hoofd te houden 8P

Maar er is 'vroegah' ook wel eens een scooter echt kopje onder gegaan daar :)
 
Met die mooie blinde bocht toch?? dat je achter de bomen vandaan het rechte stuk op knalt... dan 180 graden draait (linksom) en weer een recht stukje hebt :W
 
Back
Top