Strijen koninginnedag

Advertisement - register to remove this

Wat ik hoorde wel.... Schijnbaar zou scooter-power er weer komen te staan met een bank en een stand. Alleen weer geen tijdsmeting ... Maar dat was wat ik hoorde een maandje terug dus mischien weet iemand anders wat meer??

Ps het is stRijen patrick! :p
 
Nou heb vandaag dus even rond gevraagt en gebeld, het komt erop neer dat op 30 april GEEN! Sprint is in Strijen. Wat ik te horen kreeg was dat men de verzekering rondom die dag niet rond kreeg. Ze proberen wel een andere data te regelen maar daar is nog niks over bekend.

Zeer spijtig dus dat deze dag niet doorgaat.
 
goeiedag,
de sprint kan wel doorgaan maar er is idd een probleem met de verzekering,
het probleem daarvan is dat de verzekering heel duur is geworden vergelijking met vorig jaar.
de eentree word dat niet een paar euro maar een paar tientjes.
en dat vinden sommige gewoon teveel geld voor zo een dagje

gr.
 
Jah dus is er besloten om de sprint niet door te laten gaan tog?? Want wat jij zegt had ik inmiddels ookal gehoord vanogtend.

Btw Arjan van de Reedolaard?? :p
 
ja die arjan ja.
nou ik heb vd week roy gebeld dat is der oprichter ervan.
en dat heb ik ookal gezegt dat die scooter toch al duur zat is,en dat die paar tientjes ook niet meer boeiend zijn. maar hopen dat hij er ook zo over denkt.het zal jammer zijn als de konnindendag traditie voorbij zou gaan!
 
heb roy net even gebeld.zou ongeveer 75 scooters gaan.ongeveer hetzelfde als vorig jaar en dat blijft de eentree ook normale prijs. de vergunning en alles is rond en het mag ook doorgaan van de gemeente en de politie. hij heeft morgen een gesprek met iemand van de verzekering en hij belt mijn morgen over de gang van zake.maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het ook dit jaar weer gewoon door.en de eentree fatsoenlijke prijs.zodra ik er iets over weet horen jullie het.

er word dan wel weer gewoon gekeurd de scooter moet weer op en top in orde zijn dus ook geen uitstekende delen!
 
Nou nieuws wordt tog beter ;)

Maar idd denk zowiesow dat de meeste mensen wel een paar euro neer willen leggen voor die dag (inclusief my). Maar arjan laat het ff weten via pm dan :) of heb je myn nummer nog?? Laten we hopen op een mooie dag morgen dan :p
 
Back
Top