Strijen koninginnedag

Ligt ook aan de organisatie hey! Die moet dan ingrijpen vind ik maar dat werd ookniet gedaan! Maja toen ik er was (tussen 10 en 12) was er niemand die zonder reed.....

Maja vind het ook vrij zonde dat dit dan is gebeurt....


Trouwens wie was ernou allemaal?? Ikwas zonder scooter want zag het niet echt zitten met slick en glad wegdek. Heb edwin nog gezien alleen hy my niet denk, heb "black arrow" nog gezien op zn neos ding ofzo :p en nog een paar....?
 
ja man dat wel ja haha en dan ook me spruitstuk dood btw nog thanx voor effe lenen man me runner is nu effe weg wordt weer aan gekieteld enso haha mr komt goed amar ging ook tege martha toen scheelde het mr op 3 x sprinten 2 x gelijk 1 x won martha met halve meter verschil dus we zullen in de toekomst zien hoe of wa hihih hoesty nu met je bb zip blok dan
 
@ Lars hoeveel vermogen had je dan? Weer dat er sogtends ook een BB SR reed van een kennis met 29.. Nog wat ;) alleen wat had jy dan?
 
heyy wuntke ik had 29.8 pk sea met een std 28 mm keihin carb en op de 6 rol polini vario nu is de carb gedaan alles weer scherp gezet 9 rol polini vario en zou die bove de 30 moeten gaan lopen en met nx 38 + @ strijen was dat 34,1 sea met slip op de poulies snaar verrot en een ingescheurd spruitstuk dit alles op een 86 cc 2fast 4race maximaal bewerkt mvg lars
 
heyy wuntke ik had 29.8 pk sea met een std 28 mm keihin carb en op de 6 rol polini vario nu is de carb gedaan alles weer scherp gezet 9 rol polini vario en zou die bove de 30 moeten gaan lopen en met nx 38 + @ strijen was dat 34,1 sea met slip op de poulies snaar verrot en een ingescheurd spruitstuk dit alles op een 86 cc 2fast 4race maximaal bewerkt mvg lars

binnen nu en een maand kan je fluiten met je ´´hoogste´´ score.
dan hebben ik het over je 29.8 he.dus zonder nx...
 
oke firefox mooi toch hoe meer ziel hoe meer vreugd maar wie zeg dat ik nu de 29,8 nog heb inmiddels weer aangepast paar nieuwe dingen erop carb gedaan ik zeg nog nix ,maar dat ik over de 30 zit is zo al zeker k hoor t wel vn je heb je btw je ice nog te koop staan frame dan greetz
 
en om eerlijk te zijn gaat het mijn niet om de hoogte score,s te halen das wel leuk enso maar het moet op straat ook knallen en dan kan je lelijk uit de bocht komen maby heb k dalijk wel een 31 + zonder zo wat als et op straat niet gaat rijdt ik leiver met een 27 en dat hij vreselijk af gaat dan 31 + en schijt gerede worde door een 22 pk speed zip zo zie ik het met wat ga je rijde bigbore 86 cc ik ben nu bezig met een cristo 90 cc zipo kijken wat dat doet hoor er wel leuke dingen over spreek je
 
hey dat niet maar zal geen probleem zijn heb al een x 30.6 gelopen piek met carb niet gedaan dies nu gedaan dus die 0.4 zal geen probleem moeten zijn als ze mijn 0.5 a 1 pk extra beloven zie het wel joh voor mij hoef et niej meer zo erg doet het nu al zo,n 7 jaar heb t wel redelijk gezien nu meer met auto,s en motors te doen en de cristo 90 gaat naar me maatje die wil wat beune naar 100 cc ofso ik heb er de tijd niej meer voor gr lars
 
hey dat niet maar zal geen probleem zijn heb al een x 30.6 gelopen piek met carb niet gedaan dies nu gedaan dus die 0.4 zal geen probleem moeten zijn als ze mijn 0.5 a 1 pk extra beloven zie het wel joh voor mij hoef et niej meer zo erg doet het nu al zo,n 7 jaar heb t wel redelijk gezien nu meer met auto,s en motors te doen en de cristo 90 gaat naar me maatje die wil wat beune naar 100 cc ofso ik heb er de tijd niej meer voor gr lars


waar heb jeje 90 tcr vandaan dan?

gr
 
mwa mhr vario is gewoon goed op de bigbore cilinders.
de polini loopt beter bij een 2fast als een mhr.
vandaar de keuze en ik had een 6 rol maar met de 9 rol loop die beter op de overbrenging vandaar.
 
stelletje stumpers, gvd he :p

en er nog trots op ook :D en lars please kun jij niet een paar tellen niks posten ofzo ten eerste is er niks van te lezen en ten 2e ben je focking irritant :X
 
dat stomme gelul als je nu normaal zou reageren kon je teminste een redelijke reactie verwachten.
punt 1 ken ik je niet
punt 2 als je me niet kent waarom deze reactie leer eerst de persoon zelf is kennen.
punt 3 ik doe niet blij ben gewoon trots op wat ik heb.
punt 4 wanna race me come and face me hahah.

oiiii
 
Ik snap het punt van Kees wel hoor, je typt volgens mij exact wat je zou zeggen, maar het is wel fijn voor anderen, om normale zinnen te maken met bestaande woorden, en leestekens. Je komt nu erg over als een allus mhr jwt straatjongen, ik weet dat dat niet zo is, maar zo komt het over.

Heeft niemand foto's van de meeting eigenlijk? Volgens mij was het niet echt een leuke meeting ofzo?
 
Back
Top