ScooterAttack Weekend - 30 september '06

i'll be there 8)

hoe? dat moet ik nog ff uitzoeken (vervoer) :p.. denk dat het wel goedkomt :W
 
Last edited:
ff aantal dingen afspreken met mensen uit twente en omstreken denk ik. Samen rijden is wel relaxed in ieder geval.

Denk ook dat ik wel aanwezig ben. :W
 
MK_GSM said:
Je MOET dan gewoon je Rbw hebben:W Gaan we in de Bimmer:p
Zou allemaal net kunnen, maar ik moet eerst toestemming hebben van de arts of ik weer verder mag met rijlessen ect.

We zien 't wel :)
 
inschrijven bestaat niet in deutschland8) Daar rijd men met 200 man tegelijk, doorelkaar, voor - of achterwiel:W
 
DJT-Speed-Area said:
inschrijven bestaat niet in deutschland8) Daar rijd men met 200 man tegelijk, doorelkaar, voor - of achterwiel:W
als je niet van de organisatie bent, en je weet niet hoe het geregeld is, zeg dan niks...
 
DJT-Speed-Area said:
inschrijven bestaat niet in deutschland8) Daar rijd men met 200 man tegelijk, doorelkaar, voor - of achterwiel:W


dit is met tijdsmeting, dus tijdsmeting is hetzelfde als de zaterdag in meinerzhagen, ik meen dat het op zaterdag sprinten was met tijdsmeting, en dus 1 tegen 1, en dat die zondag het vrij sprinten was, met zijn achten naast elkaar knallen :X

ben er niet geweest, maar dacht dit wel gelezen te hebben :X

edit: dus duidelijk wel een goede organisatie +ralf+
 
DJT-Speed-Area said:
ik was in meinerzhagen, en wat ik daar heb gezien zegt genoeg:)

Wat een slap gelul :W..

Dus als op een meeting in duitsland kansloos volk komt.., zijn meteen alle meetings in duisland kansloos :+

kijk als voorbeeld naar het filmpje dat ik poste..., op de vorige page :)
 
in NL zijn soms ook wel eens kansloze sjonnie meetings dat wil dan toch ook niet zeggen dat iedere meeting in NL klote is.

miss aanwezig even bekijken kwa banksaldo :)
 
van de tijdmeting ja, zelfde als de sbo wedstrijden, maar de organisatie van SA is een stuk beter (als ik vergelijk met SA weekend vorig jaar)
 
Aerox-Evo70 said:
van de tijdmeting ja, zelfde als de sbo wedstrijden, maar de organisatie van SA is een stuk beter (als ik vergelijk met SA weekend vorig jaar)

Dan stond jij zeker niet op de camping? :p
Maar over het algemeen was Hockenheim vorig jaar wel veel beter dan Meinerzhagen dit jaar. In Hockenheim kreeg je netjes een sticker met naam + barcode en klasse.

Maargoed...dit jaar zeker weten aanwezig.
 
Dat kreeg je ook op Meinerzhagen bram, maar tis gewoon jammer dat ze alleen op zaterdag dat deden.

Maar we zullen zien.

Nick ga jij ook :D? Moeten we wel even wat regelen met ze allen vervoer :*

Oi
 
ik wil er ook heene maar ik snap niks van de site miss dat iemand me uit kan leggen waar het is in welk plaatsje en dan waar het meetingterrein is.
het aantal km en de tijd is denk ik voor iedereen wel handig.
 
scootergek1986 said:
ik wil er ook heene maar ik snap niks van de site miss dat iemand me uit kan leggen waar het is in welk plaatsje en dan waar het meetingterrein is.
het aantal km en de tijd is denk ik voor iedereen wel handig.
tom tom of " http://route.anwb.nl/ " doen wonderen.
gewoon hockenheimring in hockenheim invoeren:rolleyes:
 
Back
Top