SBO Vrije training Amsterdam - 17 maart

Aanwezig op de SBO vrije training Amsterdam ?

  • Nee, helaas

    Votes: 18 40.9%
  • Misschien

    Votes: 12 27.3%
  • Ja, zeker weten

    Votes: 14 31.8%

  • Total voters
    44
heb ook al een setje maar moeten nog gespoten worden
maar vind die breede velg achter ook wel lekker maar jah daar mee ga ik het niet halen of er moet een betere band voor zijn ????
die er op past

wat vind je er lekker aan dan?

beter ga je op de jarenlange ervaring van andere rijders af dan zelf te expirimenteren (wat trouwens niet verkeerd is, maar in dit geval nutteloos..)

alleen mijn 2 centjes...

mark
 
18 WIELEN
Wielen mogen een velgmaat hebben van minimaal 10 inch en maximaal 13 inch (14 inch bij beiden pitbike klassen) mits anders omschreven in specifieke reglement(en).
Het is verboden materiaal te verwijderen van de wielen.
 
wat vind je er lekker aan dan?

beter ga je op de jarenlange ervaring van andere rijders af dan zelf te expirimenteren (wat trouwens niet verkeerd is, maar in dit geval nutteloos..)

alleen mijn 2 centjes...

mark

heb je wel gelijk in maar iedreen die ik tot nu heb gesproken verklaarde me ook voor gek

omdat ik al niet met een speed rij en ook nog eens met andere banden mijn banden ga ik zeker wisselen maar ik blijf wel met een evo rijden

en dan nog iets leuks

ik heb nog niks bewerkt geen carter en geen cilinder en nog had ik helemaal geen slechte tijden ik had ook nog nooit gereden op een baan
ik heb het puur van mijn ervaring op de straat
moet zeggen dat ik boven mijn eigen verwachting heb gereden;)
 
heb je wel gelijk in maar iedreen die ik tot nu heb gesproken verklaarde me ook voor gek

omdat ik al niet met een speed rij en ook nog eens met andere banden mijn banden ga ik zeker wisselen maar ik blijf wel met een evo rijden

en dan nog iets leuks

ik heb nog niks bewerkt geen carter en geen cilinder en nog had ik helemaal geen slechte tijden ik had ook nog nooit gereden op een baan
ik heb het puur van mijn ervaring op de straat
moet zeggen dat ik boven mijn eigen verwachting heb gereden;)

er is ook niets mis met een evo... ik snap alleen niet hoe je een mooie flow hebt gekregen van je carter naar je cilinder........

1 tip... wees niet te overmoedig en denk al helemaal niet dat je de hele wereld aan kan... dit was een trainingsdag en NIET te vergelijken met een racedag waar het hard tegen hard gaat.. we spreken je wel weer na de 1e race ;)

ciao
mark
 
Was een leuk dagje gister, niet heel erg veel rondjes gereden maar wel genoeg om aan te voelen hoe de scooter reed, het voelde al gelijk vertrouwder als me oude 98. Heb hem niet gepushed ofzo, gewoon beetje aangevoeld hoe die reed :) Heb igg een goed gevoel over aankomend seizoen!!
 
okee.. en voor..? kan het wel gewoon een 2000 zijn off.. volgens mij heb ik ook een ander soort naaf heb geen 6 bouten zoals bij een 98 velg..
 
98 velg heeft er ook 5. Er is een velg met losse naaf, het 98 model, die je dus voor de race moet hebben omdat deze smaller is, en lichter. Wat dus beiden beter is. De types die guzzip en tomster hebben zijn van een 2000 model, en dit werkt ook heus wel, maar een 98 model is gewoon beter...de ronding van de band is mooier..
 
training_amsterdam_21.jpg



sooww robihnoo alweer jonge tegen iemand aan???
de vorige keer was genk,en toen reed jij er eentje aan van de pitbike,toch???
 
neej idd kun je gewoon niks aan doen,je schrikt je eigen wel helemaal kapot op zo'n moment,

die david nog iets aan over gehouden oid?
 
Back
Top