SBO Vrije training Amsterdam - 17 maart

Aanwezig op de SBO vrije training Amsterdam ?

  • Nee, helaas

    Votes: 18 40.9%
  • Misschien

    Votes: 12 27.3%
  • Ja, zeker weten

    Votes: 14 31.8%

  • Total voters
    44

Razma

Well-Known Member
!! OOK VOOR NIET SBOrs !!

De kartbaan Sloterdijk Amsterdam geeft ons de kans om een training te organiseren op zaterdag 17 maart.

Prijs is 40 euro inclusief tijdsmeting !
(en dus ook de transponderhuur inbegrepen)

Vanaf 10u00 tot schemering...
Er zullen sessies per half uur gereden worden, waarna er telkens uitdraaien gemaakt worden van de tijden.

Op aanvraag kunnen alle rondetijden na elke sessie per transponder/rijder ook uitgedraaid worden voor 5 euro (volledige dag door).

Laat ff via de poll weten wie interesse heeft, zodat we kunnen plannen !

PITBIKERS, SCOOTERS en SCHAKELS WELKOM :winner:

Uiteraard geld wel de kledingverplichting van racepak, helm, laarzen en handschoenen.

Adres:
KARTBAAN AMSTERDAM
Theemsweg 9
1043 BD Amsterdam
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

kijk dit klinkt goed! hopelijk is me scootje tegen die tijd klaar! kom dan zeker ff langs
 
Hmmz, op zaterdag lukt het zeker niet idd. Denk ook niet dat de brommert al klaar is eigenlijk :+
 
Ik denk dat mijn scooter nog niet klaar is, misschien die van richard wel zodat hij ff een dagje kan trainen, maar ik kom sowiezo ff buurten. Heb jullie allemaal zoooo gemist :p
 
Ik denk dat mijn scooter nog niet klaar is, misschien die van richard wel zodat hij ff een dagje kan trainen, maar ik kom sowiezo ff buurten. Heb jullie allemaal zoooo gemist :p

Ik denk niet dat ik kan komen, aangezien ik nog niet compleet ben kwa bescherming. En nog een kappenset moet hebben ;) maar ik denk dat ik met pronk wel effe meekom als ik toestemming krijg :p van hem
 
plaat werk is voor 75% klaar het is nog wachten op mijn motorblok... als die optijd klaar is kom ik zeker en anders maybe kom ik kijken :)
 
Back
Top