SBO Vrije training Amsterdam - 17 maart

Aanwezig op de SBO vrije training Amsterdam ?

  • Nee, helaas

    Votes: 18 40.9%
  • Misschien

    Votes: 12 27.3%
  • Ja, zeker weten

    Votes: 14 31.8%

  • Total voters
    44
Idd...ik had me ook voorgenomen om vroeg te beginnen dit jaar, nja...momenteel heb ik een racer af, maar die is niet van mij helaas. Met me eigen moet ik nog beginnen :D
 
oke ik ben net na het vorig seisoen begonnen en ik ben al zeker 2 maanden klaar ik begrijp dat het veel tyd en geld kost maar het is toch makelijk te halen en dan heb ik niet eens een sponsor
maar jah ieder zijn ding he
zie wel wie er aan de start verschijnt
wens de mensen veel succes
 
tuurlijk het is open voor iedereen die een veilige machine en kleding heeft.
wel max 70 cc voor de scooters en 125 cc voor de pitbike offcourse.
het is in samenwerking met de beheerder van amsterdam dus niet volledig SBO.
 
oke ik ben net na het vorig seisoen begonnen en ik ben al zeker 2 maanden klaar ik begrijp dat het veel tyd en geld kost maar het is toch makelijk te halen en dan heb ik niet eens een sponsor
maar jah ieder zijn ding he
zie wel wie er aan de start verschijnt
wens de mensen veel succes

Een racer is nooit klaar. Maar bij jou is dus je scooter is al competatief, je hebt er al mee getrained, je vering afgesteld enz enz?
 
oke ik ben net na het vorig seisoen begonnen en ik ben al zeker 2 maanden klaar ik begrijp dat het veel tyd en geld kost maar het is toch makelijk te halen en dan heb ik niet eens een sponsor
maar jah ieder zijn ding he
zie wel wie er aan de start verschijnt
wens de mensen veel succes

Ik hoop dat je in real life gewoon een flexe kerel bent, en niet alleen maar commentaar hebt op andere mensen, terwijl je zelf nog geen reet hebt laten zien. Ik vind je gedrag hier op forum een beetje vervelend worden, en ik denk een hoop mensen met mij.

Ik snap niet waar je de zelfverzekerdheid vandaan haalt om mensen af te zeiken, die zelf al 1 of meerdere seizoenen achter de rug hebben, en precies weten wat hen te wachten staat, terwijl jij eigenlijk nieteens weet of je wel al ' klaar ' bent zoals D@ve al zei.

Vergeet niet dat sommige mensen hier, studenten zijn, en de eerste paar maanden keihard moeten werken voor hun onderdelen, en daarom pas zo laat aan de opbouw gaan, en kunnen beginnen. En ja..ik spreek uit ervaring.

Mocht het nou wel zo zijn dat je idd alles goed voorbereid hebt voor komend seizoen, alleen maar een dikke duim van mijn kant hoor, dat doe je erg goed dan, maar ga niet gelijk de held uithangen a.u.b.

Dus, voortaan gaarne iets positievere reacties (of gewoon geen), en laat aan je typwerk zien dat ook jij de basisschool hebt afgemaakt.
 
Last edited:
Ik hoop dat je in real life gewoon een flexe kerel bent, en niet alleen maar commentaar hebt op andere mensen, terwijl je zelf nog geen reet hebt laten zien. Ik vind je gedrag hier op forum een beetje vervelend worden, en ik denk een hoop mensen met mij.

Ik snap niet waar je de zelfverzekerdheid vandaan haalt om mensen af te zeiken, die zelf al 1 of meerdere seizoenen achter de rug hebben, en precies weten wat hen te wachten staat, terwijl jij eigenlijk nieteens weet of je wel al ' klaar ' bent zoals D@ve al zei.

Vergeet niet dat sommige mensen hier, studenten zijn, en de eerste paar maanden keihard moeten werken voor hun onderdelen, en daarom pas zo laat aan de opbouw gaan, en kunnen beginnen. En ja..ik spreek uit ervaring.

Mocht het nou wel zo zijn dat je idd alles goed voorbereid hebt voor komend seizoen, alleen maar een dikke duim van mijn kant hoor, dat doe je erg goed dan, maar ga niet gelijk de held uithangen a.u.b.

Dus, voortaan gaarne iets positievere reacties (of gewoon geen), en laat aan je typwerk zien dat ook jij de basisschool hebt afgemaakt.

AMEN! :)
 
Ik hoop dat je in real life gewoon een flexe kerel bent, en niet alleen maar commentaar hebt op andere mensen, terwijl je zelf nog geen reet hebt laten zien. Ik vind je gedrag hier op forum een beetje vervelend worden, en ik denk een hoop mensen met mij.

Ik snap niet waar je de zelfverzekerdheid vandaan haalt om mensen af te zeiken, die zelf al 1 of meerdere seizoenen achter de rug hebben, en precies weten wat hen te wachten staat, terwijl jij eigenlijk nieteens weet of je wel al ' klaar ' bent zoals D@ve al zei.

Vergeet niet dat sommige mensen hier, studenten zijn, en de eerste paar maanden keihard moeten werken voor hun onderdelen, en daarom pas zo laat aan de opbouw gaan, en kunnen beginnen. En ja..ik spreek uit ervaring.

Mocht het nou wel zo zijn dat je idd alles goed voorbereid hebt voor komend seizoen, alleen maar een dikke duim van mijn kant hoor, dat doe je erg goed dan, maar ga niet gelijk de held uithangen a.u.b.

Dus, voortaan gaarne iets positievere reacties (of gewoon geen), en laat aan je typwerk zien dat ook jij de basisschool hebt afgemaakt.



Beetje te fel is het niet pronk????
als hij al "klaar" is dan is het alleen maar goed,heb zelf ook nog een hoop te doen daar niet van,maar aan de ene kant heeft hij wel gelijk,iedereen die kan zijn racer op tijd af hebben maar het staat gewoon vast, iedereen wacht er tot op het laatste moment mee...
En dat van zijn typwerk wat boeit dat nou je begrijpt toch wat ie wil zeggen???
maar verder geen offence tegen jou ofzo maar vind gewoon dat je iets te fel reageert om iets kleins..
 
ik ben het niet helemaal eens met je reactie psy, gewoon omdat ie op meerdere kritiek heeft en zelf nog geen seizoen heeft gehad, maar goed daar zal die zelf wel achter komen tijdens het seizoen, dat ie ''ervaring'' mist, mist ie het niet goed voor hem. ik begin nu ook aan me 2e seizoen en ik heb echt heel veel geleerd, niet dat het ff een blok in mekaar bouwen is en knallen maar, hij moet het ook uithouden en je moet ook mee kunnen komen met de rest en zo zijn er nog honderden dingen waar je dan miss tegen aan loopt wat heel makkelijk verbeterd kan worden waar ik zelf ook achter ben gekomen.

ook ben ik er zelf achter gekomen dat je het niet zelf allemaal weet en dat mensen die er al een aantal seizoenen op hebben zitten je heel erg goed helpen of kunnen helpen.

ik ben er blij mee dat dat robbert en andere mij ook geholpen hebben tijdens het seizoen, het waren dan wel steeds kleine dingetjes maar zonder dat allemaal had ik de laatste paar wedstrijden nooit mezelf en me scooter zo verbeterd dat ik kwa rijden goed mee kon komen met de rest, lees van onderaan b tot nr1 in de b en steeds net niet de a groep.

denk dat als meneer tomster zo door blijft gaan dat er weinig mensen op zitten te wachten als die om hulp komt vragen zoals in een ander topic...bovendien loopt ie rond te blaten dat die allang klaar is.

no offence verder tegen tomster maar aan de manier van reageren op andere lijkt het erop of die geen hulp nodig heeft

ps: mijn scoot en die van me broer zijn ook nog steeds niet klaar terwijl ik wel al mijn spullen heb alleen simpelweg weinig tijd heb dmv verbouwing aan me broer zijn huis en andere redenen
 
kijk daar weet ik verder niks vanaf van zijn overige reactie's enz,en weet zelf ook dat je het zonder hulp niet red je 1e seisoen.ik heb nu ook de hulp van twan en johan enz zonder hun had ik het ook niet voor elkaar gekregen,
Ik heb mijn racer toevallig vanavond aan de praat gekregen nu is het ook alleen maar wachten op mijn kapwerk dat wordt gespoten dan ben ik klaar,en dan het afstel werk nog de vering enz...

En ik weet ook dat niet iedereen op tijd alles af kan hebben ivm andere dingen maar er zijn ook gewoon mensen die denken van"tsja zie wel wanneer ik begin"enz,en die dan de laatste 3 weken gaan roepen dat ze het niet redden.
En als hij al klaar is en dadelijk toch wel hulp nodig heeft zal hij het vanzelf wel merken hoe makkelijk en fijn het is als iemand met meer ervaring je kan helpen met dingen waar jij niet uit kan komen of problemen mee hebt,

En btw netjes gereden dan van eind b naar 1e van de b..
daar doen we het tenslotte ook allemaal voor....en voor de lol ;)
 
Een racer is nooit klaar. Maar bij jou is dus je scooter is al competatief, je hebt er al mee getrained, je vering afgesteld enz enz?

en naast dat hij doet net alsof hij al jarenlange ervaring heeft,terwijl hij echt wel goed getraint moet zijn om uberhaubt achterin mee te kunnen rijden in de open.
Ben benieuwt wie je bent tomster,zie eerst maar is het niveau van de open aan te kunnen dan kom je al een heel eind denk ik.
want dat niveau ligt gigantisch hoog.daar hebben zich meerdere mensen op verkeken het vorige eerste jaar..!!!
 
Laat jullie niet zo opnaaien, hele epistels met gelul over dingen die waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd worden...
We zullen wel zien wie er aan de start staat en wie er heel blijft, lfb...
 
Laat jullie niet zo opnaaien, hele epistels met gelul over dingen die waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd worden...
We zullen wel zien wie er aan de start staat en wie er heel blijft, lfb...

-:- nog iets minder als een maand ik heb er zin in ......

lelystad ...zal er gas gegeven en gestuurd moeten worden en geen geblaat })


edit: dacht dat ik in slap gelul topic zat....nu weer over amsterdam
 
ach ja je kan nog zo plannen met je racer maar als je afhankelijk bent van andere. Of die maken iets dat niet past dan kan je gewoon weer wachten. Daarnaast ben ik al bezig sinds de zomer maar door omstandingheden liggen er wat onderdelen en een frame en staat de rest bij andere voor aanpassingen. Ik ben er pas de tweede race. Want de scooter van rayman is laat gaat voor en die moet er staan bij de eerste race.
 
Back
Top