SBO Sprint - Slowgeouwehoertopic #45

Status
Not open for further replies.
vanavond hoop administratie fixen voor zondag, zaterdag vroeg uit bed en naar Duitsland en wss 1/2 uur naar bed (snachts, ja) en dan zondag weer half 8 fris en fruitig op de baan staan :p
 
Ik morgen blokkie in mekaar, dan ergens laat op de aaf banken, dan alles inladen, wat uurtjes slapen (hopelijk) en dan zondag boekuh :D
 
Iemand een complete Speed 7T Mina te koop?

Die hem evt. mee naar Etten-leur kan nemen..

Stuur even een PM
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=odOp9motcLI"]YouTube - Drag Racer Homemade 92cc Engine 1st made in Holland 2011 illegal drive[/ame]

filmpje met de reservecilinder. eerste keer op straat. is oud filmpje ;)
ps filmpje upgeload door vriend, het is geen 92cc en de benaming heb ik niet verzonnen
 
Last edited:
Heb er zin an zondag! :W

Jasper & JobJan gaan vanavond de zipjes weer ophalen bij Vas :) Toch nog een goed vermogen eruit weten te krijgen.
Alleen wat probs met ontstekingen maar dat komt na Etten-leur wel weer.

Kreeg wel gelijk weer de kriebels om wat op te bouwen :p
 
iemand die mij ka vertellen hoe je het beste een overloop ken maken !

snar er geen hol meer van moet nog zo veel dingen doen
:S:+
 
dat is dus echt een Oscar opmerking ;) het octaangehalte van bezine neemt af naar mate hij ouder is. een benzine die in een stalen tank wordt bewaard, kan ca. 3 jaar meegaan. als je het in een jerrycan bewaart, dan is hij eigenlijk maar paar weken/maanden houdbaar.

Haha me pa zit in de olie handel en jij denkt echt dat ik zo achterlijk ben?:+
Volgensmij weet iedereen hier wel hoe serieus ik in dit topic reageer:p

Tuurlijk weet ik wel dat benzine na enkele weken al niet meer 100% is!

In een jerrycan kan je het na een maand al schudden wil je het 100% Perfect hebben.

Ook in een stalen vat kan het niet langer dan 3 maanden goed blijven....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top