SBO Sprint - Slowgeouwehoertopic #45

Status
Not open for further replies.
Voor de router donors, ik heb al een router gevonden, nu aan het configureren een Zyxel is het, dus opzich niet verkeerd. Naam van het netwerk heet zondag 'stichtingsbo' en is onbeveiligd. Je kunt dan de kwalificatiestanden zien door in je browser in te typen:

http://192.168.1.33/

komen toch ook gewoon nog lijsten te hangen:p
 
me kont stinkt naar ui
En ik heb me ff laten knippen net zodat me helm weer lager zit want de eerste run moet gewoon een 6.98 worden
 
ik hoop voor Arthur dat het um lukt :) hij is er zo op gebrand..
en ik denk dat er nog wel een aantal andere kanshebbers zijn..
 
Benzine heeft geen houdbaarheids datum en kan ook niet "oud" zijn.

Benzine kan wel oud zijn, het oxideert aan de buitenlucht waardoor het zuurder word, en door die verzuring komt er o.a teer en hars naar buiten toe.
 
maar hoe lang kan je bezine in een kuston jerry cam bewaren dan . heb het er nu al staat vanaaaf de 6deé van april !
é
ist dan nog wel goed "?é
é
 
Leuk accu probleem is het toch niet, na een goede accu te hebben aangesloten deed die het even goed. Vandaag gaan testen kwam niet vooruit. We zijn al dagen bezig met zoeken naar het probleem wordt er helemaal gek van. Nou morgen maar weer verder zoeken en proberen. Scooter is verder helemaal rijklaar op de tank na.
 
Benzine heeft geen houdbaarheids datum en kan ook niet "oud" zijn.

dat is dus echt een Oscar opmerking ;) het octaangehalte van bezine neemt af naar mate hij ouder is. een benzine die in een stalen tank wordt bewaard, kan ca. 3 jaar meegaan. als je het in een jerrycan bewaart, dan is hij eigenlijk maar paar weken/maanden houdbaar.
 
Weet iemand waar je die nieuwe polini evo 2 overrange kan kopen?
En is er ook een hele set leverbaar(poulie,snaar,vario). En is deze beter als de malossi overrange set?
 
Polini is een hele goede overrange, maar ik vind oud type poulies beter. De nieuwe heb je snel last van een dip middenin, daarentegen zijn ze onderin wel behoorlijk fel.
 
Hmm... Lastig:p
Moet even kijken dan, s6 r/t koppeling+huis ben ik voor aan het kijken.
Heb nu s6II en delta
 
Vanavond werken tot 4 uur vannacht. Dan morgen op tijd bij RBT zijn. Alles borgen en overloop maken. Testen, alles inpakken en op naar etten-leur waar we voor 8 uur moeten zijn.
Stress dag morgen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top