SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #43

Status
Not open for further replies.
40 graden is voor de Jog te veel, maar ieder blok presteert anders. Ik rij weg op 28/29 graden dan loopt ie van mij het hardst, daarvoor zit ie alleen maar te dippen en op 40 is ie niet voor uit te branden:p, Over de levensduur zou ik me niet zo zorgen maken, hij kan ook vastnaaie op 40/50 graden :p weet je nooit. Gewoon knallen, zou me er niet zo druk om maken!!!
 
Gewoon zo koud mogelijk knallen met dat blok Jasper !
Als die eenmaal even gelopen heeft kan dat geen kwaad, dat blokje moet gewoon afgezeikt worden bij de start. Dan liep die het hardst, wat nog niet hard genoeg was voor dat blokje !
 
Haha nice. Over de helm hebben ze wel gelijk, maar ach. Ga je op zo'n meeting toch niet tegen.

Leuk dat ze het daar ook kennen!
 
Haha nice. Over de helm hebben ze wel gelijk, maar ach. Ga je op zo'n meeting toch niet tegen.

Leuk dat ze het daar ook kennen!

Ja ik heb ook even reply neergezet daarover.

Ik kan moeilijk de vader gaan uithangen en te roepen dat ze hun helm op moeten doen daar waar ze mij niet kennen.
 
Ja ik heb ook even reply neergezet daarover.

Ik kan moeilijk de vader gaan uithangen en te roepen dat ze hun helm op moeten doen daar waar ze mij niet kennen.

Een paar huisregels is nooit verkeerd, een ongeluk zit een klein hoekje. Als iemand zijn hoofd kapot rijdt zal dit breed uitgemeten worden in het nieuws en komt de scene 'weer' negatief in het nieuws.
 
dat is idd waar maar je doet er niet veel aan de meeste mensen op zo'n meeting gedragen zig wel. maar er zijn soms van die mongolen die denken dat hun niks kan overkomen en dat het allemaal wel mee valt . dat zijn juist ook de arogante typetjes , ookal bekend als je vepsa met nek tasje figuren . (niet altijd uiteraard .)

maar mijn punt is dat je er veek niks tegen kan doen . en ze weg stuuren werkt ook niet !
 
dat is idd waar maar je doet er niet veel aan de meeste mensen op zo'n meeting gedragen zig wel. maar er zijn soms van die mongolen die denken dat hun niks kan overkomen en dat het allemaal wel mee valt . dat zijn juist ook de arogante typetjes , ookal bekend als je vepsa met nek tasje figuren . (niet altijd uiteraard .)

maar mijn punt is dat je er veek niks tegen kan doen . en ze weg stuuren werkt ook niet !

Ach, valt wel mee, volgende keer:

1) ik rij niet tegen jou
2) jij komt niet in ons vette coole filmpie jonguh!
 
Jij vat dingen teveel persoonlijk:D!

Maar gewoon wegsturen Misha, voor hen 10 anderen die wel een helm dragen
 
True, wel raar dat hier in Helmond IEDEREEN zijn/haar helm draagt terwijl Helmond bekend staat als euhm... nou vul zelf maar in. En daar in de buurt van Amsterdam...
 
Pfoee, carnaval bijna voorbij vanavond nog, en morgen nog een avondje. En dan zit een hele week carnaval vieren erop.

Daarna maar weer eens hard beunen haha!
 
zolang jij maar in jezelf gelooft is alles mogenlijk :p alleen ik kan wss niet banken morgen want me pa eeft weer een hernia en ik heb dus geen vervoer !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top