SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #40

Status
Not open for further replies.
HEUUUUUUUHHHHH

henk's nieuwe schatje:D

smurfin.jpg
 
Zo.. Mijn nieuwe verkooptopic is klaar.

Limited edition metrakit amateur race 22 T 35 pk mogelijk!

Wel met een HPI van polini. Malossi krukas met 122 mm drijfstang voor extra compressie.

Zuiger kan door de kop naar buiten om makkelijk na te kijken op eventuele aankoek. Ook krijg je er de nieuwe polini 16 roller erbij. Deze zorgt voor hardere boerderij optrek.

Malossi droge centrifugaal koppeling met lila goude met witte flakes trekveertjes, deze functioneert in een oliebadje. LET OP! Dit is een droge koppeling.

Vervang ook je v-snaar door de nieuwe bando ketting met 3 versnellingen. Er zit ook een mooi B stuur op.

Je krijgt er ook nog 3 liter race gas bij. Komt direct uit mijn anus.

Extra speciale race vertanding van technigas met een RF van 32.7 met een Neon olie pijlstok.

Rechtomhoog staand spruitstuk waarbij de carburateur aan de onderzijde te monteren is en op te hangen aan de luchtschroef. Deze is ook nog diagonaal 43 graden draaibaar.

€ 1100 of te ruil tegen een nieuwe toiletpot. (versleten, de zwarte krachtpatser kan er ook niks meer aan doen)

Miss dat het zo wel verkoopt :D
 
Zo.. Mijn nieuwe verkooptopic is klaar.

Limited edition metrakit amateur race 22 T 35 pk mogelijk!

Wel met een HPI van polini. Malossi krukas met 122 mm drijfstang voor extra compressie.

Zuiger kan door de kop naar buiten om makkelijk na te kijken op eventuele aankoek. Ook krijg je er de nieuwe polini 16 roller erbij. Deze zorgt voor hardere boerderij optrek.

Malossi droge centrifugaal koppeling met lila goude met witte flakes trekveertjes, deze functioneert in een oliebadje. LET OP! Dit is een droge koppeling.

Vervang ook je v-snaar door de nieuwe bando ketting met 3 versnellingen. Er zit ook een mooi B stuur op.

Je krijgt er ook nog 3 liter race gas bij. Komt direct uit mijn anus.

Extra speciale race vertanding van technigas met een RF van 32.7 met een Neon olie pijlstok.

Rechtomhoog staand spruitstuk waarbij de carburateur aan de onderzijde te monteren is en op te hangen aan de luchtschroef. Deze is ook nog diagonaal 43 graden draaibaar.

€ 1100 of te ruil tegen een nieuwe toiletpot. (versleten, de zwarte krachtpatser kan er ook niks meer aan doen)

Miss dat het zo wel verkoopt :D

gaat kapot!9||6
 
ik zag geen kut maar ik snap eigenlijk gewoon helemaal niets van tegnologie tyves zooi dan word ik nog rill ook dat het niet wil lukken maar vond het wel gezellig gister avond
 
Stijn beter maken wij ook zoon mhr filmpje, dan noemen we onze site tantoehard.nl:D lijkt me wel leip hahahaha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top