SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #41

Status
Not open for further replies.
nee maar hij bedoelt een killswitch die in je kap kan draaien zeg maar.
zo een:

33acvhk.jpg
 
Je kan ook 4 gaatjes boren in je kap en zo'n stuur ding op je kap monteren.

Hebben wij hiero ook gedaan, bij racers ook wel gezien.
 
De gasten van 15/16 liggen liever een sletje te douwe, chicka's te hosselen met hun blackberry op hun niet te vergeten lacoste patta's... Dan scooter/brommer rijden.

Merk het hier echt heel erg, de laatste generatie ''hardrijders'' is voorbij en nu is het stil, hier en daar wat bami scooters maar voor de rest niet veel leuks meer.
Vroeger was je helemaal de bom met je afgetrapte malaguti phantom met een Roze top en een top Nardo pijp... om vervolgens de buurtagent kwijt te rijden. Vandaag de dag is het bijna al een misdrijf en hangen er ''nogal'' wat gevolgen aan vast wat een hoop mensen afschrikt.


Ook nog wat..
We reden de afgelopen jaren elke augustus een mooie demo (GP Middelharnis) maar werd imo ook weer niet goed aangepakt.
Er reden een aantal ''echte'' sprintscooters welke ook bij de SBO rijden die verantwoord hard reden, maar ook wat beunhokken.
Met een publiek van +/- 10000 mensen moet je geen half werk leveren en juist alles goed vertegenwoordigen.

Door o.a. een incident met een ''beunhok''.... mag ik dat zo zeggen? ja dat mag ik zo zeggen :) zien we een uitnodiging voor komende zomer niet rooskleurig in evenals een verdere uitnodiging voor komende jaren wat erg jammer is.

Eigenlijk had de Sbo hier op in moeten springen voor zover mogelijk, heb de mogelijkheid geloof ik ook wel eens aangeboden.

Nu is het een verloren zaak o.a. met deze mooie demo wat echt een mooi event is om de Sbo te vertegenwoordigen.


Het grote probleem van de terugval van de inschrijvingen zit hem denk ik voornamelijk in dat de ''jongeren'' andere prioriteiten hebben vandaag de dag. Daarbij komt natuurlijk ook het financiele plaatje kijken, voordat je uberhaupt bent ingeschreven ben je ?€200,-? verder.
Voordat je eenmaal mag rijden ben je nog €20,- verder, ex de rest van de kosten op een wedstrijddag.

Grootste domper is denk ik nog wel dat 2 seizoenen terug zo veel wedstrijden zijn afgelast, ivm tijdsmeting welke niet werkte, Speed & Gein Zandvoort in het water viel etc etc

Maargoed, we gaan er voor :)
 
Afgelopen 2 jaar zijn niet zoveel wedstrijden afgelast hoor? En qua tijdsmeting is vorig jaar bijna niets mis gegaan, alleen op Kloosterzande hebben we een uur storing gehad en op Sluiskil een uurtje. Desondanks zijn er afgelopen jaar wel 2 wedstrijden in het water gelopen helaas.

Maar, wat ik het wel met je eens ben is dat het niet goed onder de aandacht gebracht word. Daar proberen we wat aan te doen. Ook probeer ik iets te doen met alle input die hier gepost is!

Overigens, vind en denk ik wel dat er nog voldoende animo is. Welliswaar is de doelgroep in omvang flink afgenomen maar om 200 rijders te halen moet je nu gewoon meer je best doen. Op diverse hyves zie ik nog veel activiteit en behoefte aan scootermeetings.

Maar als je concrete ideeën hebt PM/mail me maar! Alle hulp is van harte.
 
hesje en betaling.

ik heb mijn hesje per post opgestuurd... en ik zou graag een verrekening willen, zodat ik het bedrag kan overmaken MINUS 50,- borg van het hesje.
 
ik heb mijn hesje per post opgestuurd... en ik zou graag een verrekening willen, zodat ik het bedrag kan overmaken MINUS 50,- borg van het hesje.

Beter mail je dit heiko.
Hier zul je daar geen respons op krijge.
Mail naarde info mail of direct naar kees. Kees@stichting
 
Beter mail je dit heiko.
Hier zul je daar geen respons op krijge.
Mail naarde info mail of direct naar kees. Kees@stichting

is al gebeurd. iedereen zit hier te mailen, dus doe ik het ook maar, nu je het toch leest.....
inschrijfgeld minus 50,-= maak ik dan meteen over.....

dan is er iig weer 1 inschrijving bij.....nr.16
 
Komt goed Heiko niet in paniek raken! Ik heb geen mailtje van je gehad, Inne heeft een beetje achterstand op de info mailbox door haar werk bij de MON. Dus mochten mensen lang wachten op hun vraag mail het maar naar mij.

De borg van de hesjes ben ik nu achteraan aan het gaan!
 
Sbo stand op Friese sprints lijkt me wel een goed idee, veel rijders bij de Friese sprints rijden geen sbo (waaronder ook ik). Promoten daar kan meer leden opleveren, ookal zijn het maar voor dag inschrijvingen.

2012 ben ik zowieso bij sbo, kan kwa vermogen nu toch niet meekomen.
 
Een soort Stage 6 cup / budget klasse erbij doen.Dat mensen met een standaard pakket, allemaal hetzelfde uiteraard, voor een vast budget mee kunnen doen. Dat je motorisch dus gewoon aan bepaalde onderdelen gebonden bent, allemaal ongeveer met hetzelfde vermogen sprint. En dat cilinder en/of carter ook niet aangepast mogen worden en het meer op de rijder aankomt met goede reactie tijden e.d. En dat standaard onderdelen pakket voor een goede prijs aanbieden incl bijv lidmaatschap erbij en dat ze voor een goede prijs een jaartje kunnen sprinten. Want ik vind het persoonlijk behoorlijk duur allemaal wil je tegenwoordig een beetje leuk mee doen.Groeten
 
is al gebeurd. iedereen zit hier te mailen, dus doe ik het ook maar, nu je het toch leest.....
inschrijfgeld minus 50,-= maak ik dan meteen over.....

dan is er iig weer 1 inschrijving bij.....nr.16

sorry man ik heb nr 16 al dit jaar !!


of is het per klasse ? dat je nummer kiest ?
 
Last edited:
Sbo stand op Friese sprints lijkt me wel een goed idee, veel rijders bij de Friese sprints rijden geen sbo (waaronder ook ik). Promoten daar kan meer leden opleveren, ookal zijn het maar voor dag inschrijvingen.

2012 ben ik zowieso bij sbo, kan kwa vermogen nu toch niet meekomen.

Dit is iets wat erg jammer is. Ik ken hier ook nog een paar mensen in de buurt en die doen niet mee omdat ze volgens hun toch niet mee kunnen komen. Dit is erg jammer vind ik, de sport klasse is hiervoor wel een erg goede oplossing volgens mij. Maar toch willen mensen liever Friese sprints rijden, waarom dat is snap ik zelf ook nog niet.

Kunnen Friese sprints en SBO niet in 1 organisatie of is dit een heel gek idee?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top