SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

sprinkhaan to the bone!

you know:p

die actiefoto van michael vindkvet dat hij wheelied..

maarja, iemand anders nog fotoos.

mijnalbum opload fijn,

comlete map per keer :W

groet ;)
 
Meeste foto's die ik heb gemaakt zijn mislukt, paar dingen die niet meezaten..
M'n camera (Zoom werkte niet altijd goed:X ).
Lenskap vergeten (Tegen de zon), mijn schuld, ga je voor de finale ff snel naar huis om de foto's te dumpen...vergeet je alsnog om 'm mee te nemen ;( 8P
De zon/lichtval (tegen de zon in foto's nemen gaat niet echt goed, zeker niet zonder lenskap).
Foute stand op m'n camera (Stom, stom, stom|( , maar mss valt er van sommige foto's nog iets van te maken, alhoewel de kwaliteit minder zal zijn).
Beetje gebrek aan kennis van m'n camera.

Al met al, grotendeels mijn eigen schuld:|

Ik heb bijna 300 foto's ofzo gemaakt...slechts 20 ofzo zijn redelijk tot goed:( (IMO).

Thnx oranje max. Sta er vaak op -:- :#
Ik heb er volgens mij ook nog 1 of 2 ofzo waar je op staat.

die actiefoto van michael vindkvet dat hij wheelied..

maarja, iemand anders nog fotoos.
Ik ken eigenlijk niemand, WTF is Michael?
Ik heb wel 3 foto's van een wheelie die ik wel vet vind (Close finish).

Deze denks??:
Wheelie1.jpg

Wheelie2.jpg

Wheelie3.jpg



Ik heb meer foto's, mja zoals je hebt kunnen lezen moet ik ff kijken wat ervan te maken is.
 
Deed DennaM ook op Joel zijn frame, en een dikke 6.5 sec rijden :winner: +ralf+


Zaterdag Genemuiden overleeft, en daar een tijd neer gezet van 7.72 sec.Finales gekeken enz enz. We waren rond 21:00 thuis.BBQ aan gestoken en even lekker gebiert.Zondagochtend rond 6:20 aanwezig bij manta voor de deur.Alleen sliep Manta nog 8P en uit eindelijk rond 7:30 weg gereden vanuit Fryslan Boppe.Rond 9:45 aangekomen @ Nijmegen indrustrieterrein weurt.Eerste wat ons opviel was de uber geile locatie :~ ! van de mooiste tot nu toe.Rennerskwatier mooi op een verhard terrein aan het geile kanaal }).Stuk of 6 x gereden en flink geouwehoerd.Ik weet niet wat ik had, me snelste reactie was 0.25 :p +ralf+ 8P 8P en reed dus tijden van rond de 7.9 en 3 x valse start flink klote dus maarjah.Was dus in droomland ofzo :*.Aan de scooter zelf lag het niet wat zonder reactie reed ik 7.6/7.7 en dat is wat het beestje normaal draait.}) Nogmaals dikke locatie.Super geregeld Nijmegen crew.En het tijdssysteem draaide vlekkenloos :~ :~ :~ dikke 10 dus :winner: :winner:


greets Servi

je vergeet nog wat;)

op de snelweg kwam je nog een peugeot partner tegen waar op de kar ook een vipertje stond;)
waren wij ;)

verder geen slecht commentaar goede locatie tijdsmeting (Y)
alleen ging iedereen weg tussen de kwalificaties en de finales

super dag!
 
alleen ging iedereen weg tussen de kwalificaties en de finales
Ik ook, maar ik ben terug gekomen...finales, daar gaat het toch om!...ehh en de fun...mja het publiek (Ik ook) beleeft er minder fun aan, en voor velen is een half uur wachten rond etenstijd te veel van het goede.

Wat betreft de vuilnisbakken, of ik heb eroverheen gekeken, maar langs de baan heb ik er niet één gezien? (Heb m'n eigen afval meegenomen).
De pisbak bij de finish is ook amper gebruikt (Nee daar heb ik niet naar staan gluren:~ ), zag wel een gast staan pissen (Dus niet in de pisbak) en twijfelde om er een foto van te maken...12x (Optische) zoom, had ik meteen een mythe om zeep geholpen, nee ze zijn niet allemaal zo zwaar geschapen:#

Mss volgende keer bordjes ophangen ofzo?
 
Meeste foto's die ik heb gemaakt zijn mislukt, paar dingen die niet meezaten..
M'n camera (Zoom werkte niet altijd goed:X ).
Lenskap vergeten (Tegen de zon), mijn schuld, ga je voor de finale ff snel naar huis om de foto's te dumpen...vergeet je alsnog om 'm mee te nemen ;( 8P
De zon/lichtval (tegen de zon in foto's nemen gaat niet echt goed, zeker niet zonder lenskap).
Foute stand op m'n camera (Stom, stom, stom|( , maar mss valt er van sommige foto's nog iets van te maken, alhoewel de kwaliteit minder zal zijn).
Beetje gebrek aan kennis van m'n camera.

Al met al, grotendeels mijn eigen schuld:|

Ik heb bijna 300 foto's ofzo gemaakt...slechts 20 ofzo zijn redelijk tot goed:( (IMO).


Ik heb er volgens mij ook nog 1 of 2 ofzo waar je op staat.


Ik ken eigenlijk niemand, WTF is Michael?
Ik heb wel 3 foto's van een wheelie die ik wel vet vind (Close finish).

Deze denks??:
Wheelie1.jpg

Wheelie2.jpg

Wheelie3.jpg



Ik heb meer foto's, mja zoals je hebt kunnen lezen moet ik ff kijken wat ervan te maken is.


Die Sprint was tegen mij !
En hij trok hem op het achterwiel omdat die vaste start had !
En ik had hem nog ingehaald op het laatste stukje :p
Maarjah mij ging het meer om me tijd ;)
Heb je Btw. nog meer foto's van mij ???:p

MzzL Jeroen W.
 
Btw ik hoor ineens (op msn) of de baan wel goed gemeten was?(150)

Omdat iedereen of gelijk of positiever uit kwam qua tijden..

Niet dat ik de tijden niet vertrouw maar straks zit ik me helemaal uit te leven emt me 7- tijd terwijl de baan niet lang genoeg was:+

gewoon vraagje niet happen gelijk allemaal.
 
Hij was aanwezig want hij moest zelf een beker ophalen;)
micheal volgende keer beter luisteren:p of zat er een piemel in je oor?



no0h jurjen:X:p
wuhuahuah
maar stond idd @ podium maar niet gehoort dus vroeg me gewoon ff af omdat die verhalen alweer in de ronden gingen:)
 
haha ok neuj mja is best lullig als ej dan ineens een vette tijd neerzet en die niet blijkt te kloppe,

Maar gelukkig:D

Was btw een top baan!:W
 
Back
Top