SBO sprint - Nijmegen 20 aug

Dattik zo reageer van sterven enzow ligt aan mijn persoonlijke ervaringen. Maar weetje wat het is ik zo vaak genaaid door politie ennik weet datze dat doen omdat ze het zelf leuk vinden want je kan het ook op een andere manier oplosse maar zodra je iets met een scooter te maken hebt willen ze je het liefst zo hard mogelijk naaien.
Dat het in de irritatie top 3 staat zal best wel maar kom mij niet vertellen dat alsje ergens in de middel of nowhere rijd dat het mensen irriteert. Ik heb het vaak zat meegemaakt datje dan net zo hard pakken als dat je in je eigen straat rondrijd.
Maar zoals in dat filmpje ze gaan bijna altijd op die manier met scooters om kheb der gewoon een hekel aan klaar is mijn eigen mening..

En trouwens kheb toch eem warning ervoor gehad dan moeten die andere mensen niet blijven ouwehoeren derover en jah me taalgebruik is hier dan wel beetje grof maar zo praten we nou eenmaal in dordt
 
Last edited:
dat de politie jou wat aandoet zal wel komen omdat je iets illegaals hebt gedaan...
(wie is hier dan de slechterik, jij of de politie ?)

in dordrecht spreken ze niet allemaal zo, ik ken genoeg mensen uit dordrecht!
(het zal dus echt aan jou liggen)
 
ScatMan said:
Beter gaan jullie ontopic:|
Of zal ik een topic maken over politie?
Kunnen jullie daar je '' stoere '' verhaaltjes in kwijt:Z

mee eens :) nu gaan we gewoon weer ontopic, anders ga ik meer mensen warnen
 
, ik wou nog ff weten ik stond in de rij naast een sonic met metrakit pro race 2.. heb niet met hem kunne sprinten, maar weet iemand toevallig hoeveel pk dat ding heefT?:) ben wel benieuwd

en als iemand nog filmpje/foto heeft van nr. 155 stuur ff door @ msn:

polinievo@hotmail.com
 
ivm de opgeladen scooters. Er was één idd gejat en ook de andere had zich ervoor al niet netjes gedragen rondom het terrein. Ze wilden niet sprinten en hadden al meerdere malen contact gehad met de politie blijkbaar (op een niet vriendelijke/normale manier).
 
Scooter70 7 Andries de Haan A-bizar 8,27 sec 67,1 km/h 108,2 km/h 0,22 sec 8,04 sec Nicandri


gaat niet goed inne :p

moet superspecial klasse zijn :)
Nx en wheeliebar.

( wat regen al niet met je tijd kan doen btw :D )
 
Back
Top