SBO Sprint #7 Nijmegen 12 september

kees

38.8KG 22.2HP 6.83s
De een na laatste wedstrijd zal verreden worden op de traditionele locatie in Nijmegen. Op deze sprintbaan is onder andere het record van Meran Roufs gereden (6.17 sec). Deze wedstrijd is georganiseerd in samenwerking met jongeren en welzijn organisatie Tandem!

De standen zijn spannend van alles kan nog gebeuren! We zijn momenteel bezig met het volledig bijwerken van het kampioenschap, mocht je hierover vragen hebben kun je deze altijd mailen.

Voor deze sprint zijn daginschrijvingen van harte welkom en deze mensen kunnen zich inschrijven via onze website!

Activiteiten
- 150 meter scootersprint
- Onderdelen verkoop (Scooter-Power)
- Testbank (Scooter-Power)
- Catering

Camping
Er mag overnacht worden op het rennerskwartier mits iedereen zich netjes gedraagt. Ik zelf zal ook aanwezig zijn op de avond/nacht van 11 en 12 september.

Onder voorbehoud! En exclusief voor rijders en monteurs (word gecontroleerd)

Daginschrijvingen
Iedereen die een keertje wilt mee doen (en niet SBO lid is) moet zich inschrijven op de pagina: http://www.stichtingsbo.nl/kalender/daginschrijving

Inschrijving voor leden
Volg de trend en schrijf je net zoals de andere slimme rijders je online in. Dat scheelt ons een hoop werk en hoef je er ook geen zorgen meer over te maken op de sprint zelf! Hoe meer mensen zich online inschrijven hoe meer tijd dit voor ons scheelt en ook voor jullie om te rijden! Ga naar de volgende link nadat je ingelogd bent op de SBO site:

http://www.stichtingsbo.nl/kalender/37/

Locatie en entree
Westkanaaldijk te Nijmegen

Entree gratis voor rijders + 1 monteur, bezoekers €2,-

Tijdschema
8:00 - 10:00: Inschrijven
9:45 - 10:00: Briefing
9:00 - 11:00: Ochtendkeuring
10:00 - 16:30: Kwalificatie
17:30 - 19:00: Finale
19:00 - 20:00: Prijsuitreiking

Het topic zal in de loop der tijd nog aangevuld worden met informatie.
 
Advertisement - register to remove this

Aah dat is fijn dat er in het rennerskwartier mag worden gepit. als het daar van komt.
Zal wel fijn zijn want dan kan er vanuit meinerzhagen meteen door naar nijmegen.
Zit er zelf erg sterk aan te denken.
Zijn er nog meer mensen die dat van plan zijn?
Eerst naar Meinerzhagen en dan door naar Nijmegen??
 
Aah dat is fijn dat er in het rennerskwartier mag worden gepit. als het daar van komt.
Zal wel fijn zijn want dan kan er vanuit meinerzhagen meteen door naar nijmegen.
Zit er zelf erg sterk aan te denken.
Zijn er nog meer mensen die dat van plan zijn?
Eerst naar Meinerzhagen en dan door naar Nijmegen??

Wij met een man of 4 :)

Ik, Bas, Yoery, Mark, Dominic, etc

Van Meinerzhagen is het ook maar 2 uur rijden ongeveer!
 
ik hhoooopppppppp heeeeeet...

eindelijk maar een half uurtje rijden naar een sprint...

Ps: micha komt je zusje ook weer:D
 
Aah dat is fijn dat er in het rennerskwartier mag worden gepit. als het daar van komt.
Zal wel fijn zijn want dan kan er vanuit meinerzhagen meteen door naar nijmegen.
Zit er zelf erg sterk aan te denken.
Zijn er nog meer mensen die dat van plan zijn?
Eerst naar Meinerzhagen en dan door naar Nijmegen??

ik dan sowieso, want zou anders toch hotel pakken.
enkel ff tent regelen. HENKKKIIIIEEEE wat neem je mee? heb je geen caravan, ik heb trekhaak en mag 1400 kilo trekken.

zelfbouwblok/sprinter draait, vandaag voor t eerst gebankt. dus die wil ik daar ook eens uittesten.
 
joaaa, wij neme gewoon een tent mee denk ik, carvan staat net weer in de opslag:p

henk zit nu in blanes, ben benieuwd hoe oud ze hem schatte:D

henk als je dit leest:love:
 
Back
Top