SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

had ie wel een diesel bougie gepakt dan :p



kneem aan dat ik niet hoef te vermelden dat diesel geen bougies gebruikt.
Vooral eer iedereen gaat happen hiero:p
 
had ie wel een diesel bougie gepakt dan :p



kneem aan dat ik niet hoef te vermelden dat diesel geen bougies gebruikt.
Vooral eer iedereen gaat happen hiero:p

:X
heb ik me toch zon bougie aan late smere voor een kleine 100 uro :X







:love:

ik wil meer verslagjes lezen :W
 
vette meeting:D
paar keer geknalt daarna martijn op mijn frampje laten rijden..dit ging een stuk beter aangezien ik er nog geen 1 keer op gereden had.
allebei door naar finales.. daar besloten om martijn door te laten rijden. en die heeft een zeer mooie 2de plaats gehaald..snelste tijd van hem was 6.79.
ook nog de beker voor het hoogste vermogen vanaf 70 cc kunnen scoren:D
was echt een leuke dag!
Tot meppel:W

Wat scoorde je CJ?
 
En nogmaals, je mag toch niet zomaar een std. scooterklasse rijder op een Superspecial ding laten rijden ? ? Niet om te mekkeren oid, maar anders zou ik namelijk ook even een testpiloot willen laten rijden :)
 
Dat komt heel goed uit want ik heb het probleem bij mijn zip gevonden en onze sprintafspraak verzetten we gewoon naar volgende week *D


Is goed beter komt et er nu wel een x van
loopt die van mij doet die van jou et nie loopt die van jou doet die van mij et nie :L
 
CJ zat op 24.0 zei hij, hij miste 3 pktjes. ik weet niet of ik nu een boze CJ heb :W

Hij wou het eigenlijk niet zeggen :+
 
Deed DennaM ook op Joel zijn frame, en een dikke 6.5 sec rijden :winner: +ralf+


Zaterdag Genemuiden overleeft, en daar een tijd neer gezet van 7.72 sec.Finales gekeken enz enz. We waren rond 21:00 thuis.BBQ aan gestoken en even lekker gebiert.Zondagochtend rond 6:20 aanwezig bij manta voor de deur.Alleen sliep Manta nog 8P en uit eindelijk rond 7:30 weg gereden vanuit Fryslan Boppe.Rond 9:45 aangekomen @ Nijmegen indrustrieterrein weurt.Eerste wat ons opviel was de uber geile locatie :~ ! van de mooiste tot nu toe.Rennerskwatier mooi op een verhard terrein aan het geile kanaal }).Stuk of 6 x gereden en flink geouwehoerd.Ik weet niet wat ik had, me snelste reactie was 0.25 :p +ralf+ 8P 8P en reed dus tijden van rond de 7.9 en 3 x valse start flink klote dus maarjah.Was dus in droomland ofzo :*.Aan de scooter zelf lag het niet wat zonder reactie reed ik 7.6/7.7 en dat is wat het beestje normaal draait.}) Nogmaals dikke locatie.Super geregeld Nijmegen crew.En het tijdssysteem draaide vlekkenloos :~ :~ :~ dikke 10 dus :winner: :winner:


greets Servi
 
CJ zat op 24.0 zei hij, hij miste 3 pktjes. ik weet niet of ik nu een boze CJ heb :W

Hij wou het eigenlijk niet zeggen :+

nah het zat zo, zit nieuwe wand in die nog ingesleten moest worden.
ik vind 24 pk echt niet erg, want kwamen toch wel mooie tijden uit.
en die 3 pk's is over een geblokkeerde meeting.word voor mij nog flink oefenen vd week op het frame.nu al zin in meppel:D
mja echt super organisatie hoor:W
 
niet dat ik weet :W

geen dank servi,,

zage jullie nog op de heenweg:W

ze zijn mooi,

jammer dat jullie voorkappen zo kut aansluiten..

maarja,
voorderest zijn ze om af te likke :p
groet jeroen ;)
 
Back
Top