SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

jaguar courreur

-->>SP crew
vergunning is binnen, hekken ed bestelt.
uiteraard nog druk bezig met voorbereiding dagplanning en dergelijke.

het terrein is het zelfde als vorig jaar, dit jaar wordt het wel iets anders. het rennerskwartier zal drukker zijn door meer inschrijvingen dus hiermee graag rekening houden bij het parkeren. we zijn nog bezig met het regelen van een extra 2e ruimte voor een rennerskwartier.

er zijn weer een los staande regels:
- geen auto's van bezoekers op het terrein parkeren! alleen busjes of auto's met aanhangers om zo veel mogelijk ruimte vrij te houden voor de renners. probeer s'ochtends zo veel mogelijk aan te sluiten.
- uiteraard de normale gedragsregels.
- niet rijden op het terrein!

er komen nog wat extra activiteiten zoals een DJ en we zijn nog bezig met wat extra's. uiteraard ook weer testbank en shop aanwezig.

sfeerimpressie:
tegeemby.jpg

mi2.jpg

[IR]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/16082006537.jpg[/IR]

er komt nog een aanvulling met dagindeling en nog meer informatie:)
de meeting staat in ieder geval weer en vergunningen en papierwerk is rond:)

ik heb voor sommige misschien goed nieuws.
we hebben overlegt voor mensen die vanuit genemuiden graag meteen door willen. het rennerskwartier kan de avond vantevoren al aankomen en mogen daar slapen en hoeven dus niet naar een camping. wel moet daar iets tegenover staan. de hekken worden avond vantevoren klaar gezet daar verwachten we volle medewerking mee. ook verwachten we dat de mensen die komen overnachten meehelpen met opruimen na afloop van de meeting. ook moet er constant iemand wakker zijn snachts om omstebeurt de hekken in de gaten te houden (bewaking). er wordt net als de vrijwilligers voor eten gezorgt op zondag en een plaatsje vooraan in het rennerskwartier

hiervoor moet wel vantevoren op gegeven worden bij mij via PM!

ik hoop dat we hier wat mensen kunnen helpen, en deze mensen ook weer kunnen helpen.

daginschrijvingen alleen voor mensen uit de buurt ! (nijmegen dus)

entree: 2 euro voor bezoekers.
licentiehouders kennen het verhaal:) gratis entree

dusss wie komt er??
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik ook !

wel leuk om mijn runner nog eens terug te zien,
had hem bijna niet herkent. maar ik zag mijn rug nummer!
 
oii,

ik heb voor sommige misschien goed nieuws.
we hebben overlegt voor mensen die vanuit genemuiden graag meteen door willen. het rennerskwartier kan de avond vantevoren al aankomen en mogen daar slapen en hoeven dus niet naar een camping. wel moet daar iets tegenover staan. de hekken worden avond vantevoren klaar gezet daar verwachten we volle medewerking mee. ook verwachten we dat de mensen die komen overnachten meehelpen met opruimen na afloop van de meeting. ook moet er constant iemand wakker zijn snachts om omstebeurt de hekken in de gaten te houden (bewaking). er wordt net als de vrijwilligers voor eten gezorgt op zondag en een plaatsje vooraan in het rennerskwartier;)

hiervoor moet wel vantevoren op gegeven worden bij mij via PM!

ik hoop dat we hier wat mensen kunnen helpen, en deze mensen ook weer kunnen helpen.

mvg organisatie
 
Back
Top