SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

ik denk dat het handiger is dat mensen van het forum het via luuk doen.

ik geloof niet dat arno zin heeft om het halve forum aan de telefoon te krijgen.
 
14aug bij de sprok toch waarom moet er dan nu nog een keer gezeg worden dat je contact met jou moet opnemen als je daar toch dan komt en rest van de mensen uit nijmegen sorry hoor maar ik snaphet hele verhaal dan niet meer.
 
Misschien handig om dit via pm allemaal duidelijk te maken.
Ipv van dit topic tevervuilen over bij wie je moet zijn.

Dus kom je uit de buurt van nijmegen en wil je een daglicentie PM dan

Jaquar_courreur
 
mensen van hier moeten daglicentie's regelen via luuk ( jaguar coureur ).
zo is het met mij ook afgesproken en zo blijft het ook.
wat er verder besproken is weet ik niks van dus is voor mij ook niet belangrijk.
anders zijn er gewoon geen dagverzekeringen en zijn we van het gezeik af.
schijnbaar heeft het woord dagverzekering ergens ooit een andere betekenis gekregen "gezeikverzekering".


ik heb er echt veel zin in en hoop er dit jaar wel bij te zijn met mooi weer :)

wel zwak van je thijs om naar zo'n buurtfeestje te gaan ipv hier te zijn :+
 
Last edited:
p0fff ik weet ook niet als ik wel kom heb de 25ste feestje van mijn verjaardag en dan zondag op mijn verjaardag beetje gaar rond te rijde is ook nie alles :p naja we zien wel wat het wordt
 
Artikel 3 - Algemene motorisch reglement

3.1 Onder borgen wordt verstaan: het voorkomen van loslopen door gebruikmaking van metalen draad met een dikte van minimaal 0,7 mm. Het gebruik van splitpennen wordt beschouwd als borgen. Het gebruik van zelfborgende moeren en van producten zoals Loctite wordt niet beschouwd als borgen omdat de goede werking daarvan niet zonder demontage kan worden vastgesteld bij de technische keuring.
Alle vuldoppen, pluggen, bouten en moeren die bij het loslopen olielekkage kunnen veroorzaken, moeten zijn geborgd.
Bouten en moeren waarmee wielassen, remklauwen en remverankeringen zijn bevestigd, moeten zijn geborgd. Moeren/bouten waarmee wielen zijn bevestigd, moeten zijn geborgd.


in de scooter 70 hoef je niet te borgen en de rest van de klassen wel.



luuk kijkt zondag ook nog mee voor de pre keuring.
 
Thanks ik weet voldoende nu :p

Artikel 3 - Algemene motorisch reglement

3.1 Onder borgen wordt verstaan: het voorkomen van loslopen door gebruikmaking van metalen draad met een dikte van minimaal 0,7 mm. Het gebruik van splitpennen wordt beschouwd als borgen. Het gebruik van zelfborgende moeren en van producten zoals Loctite wordt niet beschouwd als borgen omdat de goede werking daarvan niet zonder demontage kan worden vastgesteld bij de technische keuring.
Alle vuldoppen, pluggen, bouten en moeren die bij het loslopen olielekkage kunnen veroorzaken, moeten zijn geborgd.
Bouten en moeren waarmee wielassen, remklauwen en remverankeringen zijn bevestigd, moeten zijn geborgd. Moeren/bouten waarmee wielen zijn bevestigd, moeten zijn geborgd.


in de scooter 70 hoef je niet te borgen en de rest van de klassen wel.



luuk kijkt zondag ook nog mee voor de pre keuring.
 
Back
Top