SBO Sprint - Eindhoven 24 september

Ik ben er ook bij om zo ie zo Niek voor zn kont te schoppen, anders wel met een scootertje om de sprintbaan onveilig te maken 8)
 
Mooi kloten dat het verplaatst is. Nu ben ik er waarschijnlijk niet. Ben jarig dan. Wel jammer dat ik de laatste moet missen, maar ja is niet anders
 
Nick. said:
Ik ben er ook bij om zo ie zo Niek voor zn kont te schoppen, anders wel met een scootertje om de sprintbaan onveilig te maken 8)

mag ik jou dan ook kick-assen +ralf+
want als niek zn aarsch pijn doet kan ik voorlopig niet meer met hem meeboeken in zn clico :X
 
TunedFox said:
Mooi kloten dat het verplaatst is. Nu ben ik er waarschijnlijk niet. Ben jarig dan. Wel jammer dat ik de laatste moet missen, maar ja is niet anders

Tsja.. niet iedereen kan hier tevreden mee zijn, zijn er genoeg denk ik die het wel fijn vinden, waaronder wij :D

Opbouwen op vrijdag terwijl alles nog volop werkt en op zaterdag rijd er ook nog veel vrachtverkeer. Op zondag is het vrijwel dood daar :)
 
Niek said:
Tsja.. niet iedereen kan hier tevreden mee zijn, zijn er genoeg denk ik die het wel fijn vinden, waaronder wij :D

Opbouwen op vrijdag terwijl alles nog volop werkt en op zaterdag rijd er ook nog veel vrachtverkeer. Op zondag is het vrijwel dood daar :)

idd dat is het voordeel ervan..
en nu ka nik er ook bijzijn :D
 
Niek said:
Okeeeee :W een MEGA GROTE SCHOP!!!

Ik kom net van het gemeentehuis af samen met Emiel en Razma... zegt genoeg dus :W

Sprint is 1 dag opgeschoven. Eerst zou de SBO race Amsterdam op de 24e zijn waardoor wij op de 23e moesten draaien. Echter was een een fout gemaakt in Amsterdam en word die Race verschoven naar de 17e.

Dus de sprint is op zondag 24 september en NIET op de 23e. Titel word zo snel mogelijk aangepast.

Vergunning krijg ik zo snel mogelijk, nog ff wat dingen aanpassen :).

Maar de seizoensafsluiter is bekend en noteer die, 24 september Industrieterrein Acht :W :W


Niek

Organisatie SBO Sprint Eindhoven

Seizoensafsluiter,dus er komt geen speelmansplaten das echt balen,hopelijk volgend jaar wel.
 
Aerox1997 said:
Seizoensafsluiter,dus er komt geen speelmansplaten das echt balen,hopelijk volgend jaar wel.


seizoensafsluiter van de SBO ;)

of er iemand zo gek is om in oktober nog een legale meeting te organiseren lijkt me sterk... het was iig bedoeld als SBO afsluiter :p
 
Ik ga mn best doen om ook aanwezig te zijn(vervoer) plus dat na meeting sittard er nog t een en ander gebeuren moet aan de scoot (transmissie en trippende temp. meter @ aim)
 
paralara!*!* said:
Jeeeeeeeeeeeeeej het gaat door.
Ben jullie zo dankbaar om dat te fixxen:):):):):):):):):):):)


Lara, het gaat alleen door als je weer zo lief kijkt als gister en niet zoals Sittard :p

@ Bart.T@zipsp

Ik moet nog wat laatste dingen uitprinten en opnieuw opsturen ivm de wijziging van de datum en dan krijg ik hopelijk de vergunning snel binnen :).
 
Back
Top