SBO Sprint - Eindhoven 24 september

Niek

Well-Known Member
Eindelijk hebben wij toezegging gekregen dat de meeting door mag gaan dus bij deze even een nieuw topic.

Ik wil daarom ook de SBO bedanken voor hun goede hulp voor dit evenement :*

Verdere info is te vinden op onze website en voor vragen kan je altijd mailen.



Bij deze nog even op een rijtje wat er allemaal te doen is:

Waar: De Schakel, Industrieterrein Acht

Wanneer: 24 September 2006

Activiteiten:

- 150 m SBO sprint met startsysteem en tijdsmeting

- 80 daglicentie's

- Testbank

- Frietkraam

- Mobiele EHBO post van het rode kruis

- Wc's

- Diverse prijzen voor winnaars sprinten en hoogste vermogen.


Tijdschema


8:00-10:30 inschrijven + keuren


10:00-11:00 vrij sprinten zonder tijdsmeting


11:00-16:00 sprinten met tijdsmeting


16:00-17:00 finale sprints


17:40 prijsuitreiking



Entree

EUR 2,- --> Zelfde entree regeling als op het RAM-Festival, rijder + monteur krijgen gratis toegang, overige mensen in de auto/bus moeten de normale entree prijs betalen.


Politie zal rondom het terrein rond rijden en controleren op rijgedragd/helm etc. Zolang je je dus aan de verkeersregels houd is er niks aan de hand.

Routebeschrijving

Vanuit Richting Den Bosch:

A2 richting Maastricht, bij knooppunt Ekkersweijer (bij Best) Randweg Eindhoven/Maastricht (A2) aanhouden, vervolgens op de A2 pak je afslag 29, Eindhoven Airport/Industrieterrein Acht.
Stoplichten bovenaan linksaf, 3e stoplicht linksaf.

Vanuit Richting Tilburg:

A58 richting Maastricht/Eindhoven (A2) aanhouden, vervolgens op de A2 pak je afslag 29, Eindhoven Airport/Industrieterrein Acht.
Stoplichten bovenaan linksaf, 3e stoplicht linksaf.

Vanuit Richting Maastricht(A2)/Venlo(A67)/Turnhout(E24/A67):

Bij knooppunt Leenderheide A2 richting Randweg Eindhoven/Amsterdam aanhouden, afslag 29 Eindhoven Airport/Industrieterrein Acht.
Stoplichten bovenaan rechtsaf, 2e stoplicht linksaf.

Vanuit Richting Nijmegen:

A50 Richting Eindhoven, einde A50 stoplichten rechtdoor, 1e stoplicht rechts de A58 richting Tilburg/Randweg Eindhoven. Vervolgens richting Randweg Eindhoven/Maastricht (A2) aanhouden.
Op de A2 afslag 29 Eindhoven Airport/Industrieterrein Acht, stoplichten bovenaan linksaf, 3e stoplicht linksaf.

Als je op het industrieterrein komt moet je om De Schakel heenrijden, de ingang is aan de Noord-zijde, aan de Zuid-zijde is geen ingang.
Zie foto (klikbaar)





Verdere vragen kunnen natuurlijk ook hier worden gesteld


Mvg Niek

Meeting Team Eindhoven
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Deze in plaats van de meeting op de geplande datum: 21 mei.

Komt zeer goed uit :)!, ivm examens in mei

Ik ben er zeker!

mvg, wieger
 
Idd, dit was eerst gepland op 21 mei, maar gezien de korte tijd hebben we besloten de meeting te verplaatsen.

Dus nu gaat ie definitief door op 23 september :)
 
-arthur- said:
waarom staat dit nu al online ?

ik ben present

omdat de eindhoven meeting in eerste instantie gepland was op 21 mei.
dus ze laten het nu weten dat die meeting niet door gaat en verzet wordt naar 23 september ;)
 
MHR said:
omdat de eindhoven meeting in eerste instantie gepland was op 21 mei.
dus ze laten het nu weten dat die meeting niet door gaat en verzet wordt naar 23 september ;)


klopt.... meeting is gewoon opgeschoven en aangezien ik nu weet dat we een vergunning krijgen meteen ff alles op orde gedaan voordat weer paar van die mafkezen komen die beweren dat wij maar wat rond blaten enzo ;)
 
Ik ben nu al een maand bezig om een afspraak te regelen met politie/gemeente alleen het schiet weer is niet op. Duurt dus nog wel ff voor ik de vergunning echt binnen heb.....
 
Okeeeee :W een MEGA GROTE SCHOP!!!

Ik kom net van het gemeentehuis af samen met Emiel en Razma... zegt genoeg dus :W

Sprint is 1 dag opgeschoven. Eerst zou de SBO race Amsterdam op de 24e zijn waardoor wij op de 23e moesten draaien. Echter was een een fout gemaakt in Amsterdam en word die Race verschoven naar de 17e.

Dus de sprint is op zondag 24 september en NIET op de 23e. Titel word zo snel mogelijk aangepast.

Vergunning krijg ik zo snel mogelijk, nog ff wat dingen aanpassen :).

Maar de seizoensafsluiter is bekend en noteer die, 24 september Industrieterrein Acht :W :W


Niek

Organisatie SBO Sprint Eindhoven
 
Back
Top