SBO Sprint 09 #1 - Speed&Gein Circuitpark Zandvoort

Speed&Gein @ Zandvoort voor de eerste SBO sprint:

  • Ik ben SBO rijder en ben er natuurlijk vanaf vrijdag tot zondag!

    Votes: 63 50.8%
  • Ik ben SBO rijder en ben er zaterdag en zondag

    Votes: 32 25.8%
  • Ik ben SBO rijder en ben er alleen zaterdag

    Votes: 12 9.7%
  • Ik ben SBO rijder en ben er alleen zondag

    Votes: 17 13.7%

  • Total voters
    124
Status
Not open for further replies.
Laat die gasten nou lekker met hun auto's spelen, gaan wij gewoon door met onze eige hobby. De ene zegt dit en de ander zegt weer dat. Ik heb ook dingen gehoord over vanalles en nog wat alleen ik weet zeker dat die info wel klopt (voor de mensen die zaterdagavond aanwezig waren met het gesprek weten wel waar ik op doel).

Laat DHRA-gasten nou lekker met hun 400m sprints verder gaan en wij bij onze 150m sprint houden en geen zinloze discussie's aangaan over tijden op verzekering want het schiet niet op en verlaagt het niveau hier alleen maar....
 
Dit is van het civic club holland forum af gehaald over Speed en Gein :

Dickiecrx-vt Berichttitel: Re: Speed en geinGeplaatst: zo 26 apr 2009, 13:53

Net terug van een dag vol met regen en tegenvallers..

Half 7 in de auto onderweg naar Zandvoort.
Daar aangekomen konden we zo de paddock op rijden zonder ook maar enige controle.
Het was er erg rustig... dus maar de voorwielen gewisseld voor slicks en naar de keuring gereden.
Iedereen moest zich weer aanmelden en de klasse doorgeven waarin je zou rijden.( Dat moest je via de Dhra site al doen ...)
Wat een stel domme dozen zaten daar.. maar goed... de keuring.
Komt er zo'n flippo mn auto keuren. Afgekeurd op slicks.
Nu stond het in regelement, maar vorige keer had ik 1 stoel en werd in de SM klasse gezet.
Dus ik nu dus ook met 1 stoel en slicks.. fout dus.. zucht..
Ik voelde me ook net behandeld als een klein kind door die flippo.
Ondertussen was het gaan regenen. heb er voor gekozen om niet meer te rijden en mn geld terug gevraagd wat ook nog 10 minuten duurde omdat ze geen wisselgeld hadden..
Heb nog even rondgekeken in het rennersveld hoe men verder keurde.
Er stond een Ed6 met een stock B16a2 die werd gekeurd. vraagt die flippo wat voor tijd er is gereden met de Civic. tussen 14 en 15 sec de vorige dag. zegt die vent, ja maar er zit toch een turbo op? Toen ben ik maar even weggelopen...
Nu weet ik dat Stephan (2000) ook een Dhra keurmeester is maar zet dan allemaal mensen neer die technisch inzicht hebben. Ik vond dit erg slecht geregeld!
Ondertussen regende het flink en hadden de racescooters ook de baan verlaten. Had die graag zien rijden. Zag er indrukwekkend uit.
De sprint werd tijdelijk afgelast en de circuittrucks mochten het programma vullen.
Na 2.5 uur werd er toch besloten om te gaan sprinten op een zeiknatte baan.
Om 1 uur waren we doorweekt en zijn naar huis gegaan.

Erg jammer van de regen, het zou best een leuke dag geweest zijn.
Volgende meer maar op Semi-slicks..

Hoorde ook nog dat Andy gister zn voorbumper verloor...
Wat zag Knite Force er slaperig uit..

....

Niet veel goeds dus over Speed en Gein..
 
Hoe zijn de reacties mbt de speed en gein organisatie op de auto forums?

*Geen zin om te zoeken.


dat heb ik me ook al afgevraagd...

Het kan toch niet dat alleen wij zo te klagen hadden...

Of ligt ons niveau dan toch beduidend hoger :) :)
 
Als je ook zag hoeveel volk er op zaterdag ineens naar die scooters kwamen kijken, daarvoor stond er heel weinig volk. Wij waren volgens mij wel een echte publiekstrekker.
 
idd, jammer dat het allemaal zo kak georganiseerd door dat speed en gein. Ook al was het qua rijden zwaar ruk, heb me wel uitermate goed vermaakt.
 
Kenny heeft zondag gezegd dat hij ging kijken naar de mogelijkheden voor een extra sprint, maar dan moet er een locatie komen, het tijdsysteem moet vrij zijn, dus helemaal zeker is dit niet maar dat hoor je tzt allemaal wel :)
is er geen mogelijkheid dat sbo ze eige systeem gaat krijgen,want kreeg op de meeting ook mee van een sbo crew,dat sbo nijmegen mischien ook niet doorgaat omdat in duitsland dan een meeting is en het systeem van hun is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top