SBO Sprint 09 #1 - Speed&Gein Circuitpark Zandvoort

Speed&Gein @ Zandvoort voor de eerste SBO sprint:

  • Ik ben SBO rijder en ben er natuurlijk vanaf vrijdag tot zondag!

    Votes: 63 50.8%
  • Ik ben SBO rijder en ben er zaterdag en zondag

    Votes: 32 25.8%
  • Ik ben SBO rijder en ben er alleen zaterdag

    Votes: 12 9.7%
  • Ik ben SBO rijder en ben er alleen zondag

    Votes: 17 13.7%

  • Total voters
    124
Status
Not open for further replies.
aub Mart

Dijkman big bore sonic ft Karsemeijer sonic.
img1653.jpg
 
Hoe zit het eigenlijk met die 20 euro inschrijfgeld die we betaald hebben en waar veel mensen en ook ik belachelijk weinig tot niet voor hebben kunnen rijden. omdat er wel weer iets kapot was zoals tijd meting etc...
 
is er geen mogelijkheid dat sbo ze eige systeem gaat krijgen,want kreeg op de meeting ook mee van een sbo crew,dat sbo nijmegen mischien ook niet doorgaat omdat in duitsland dan een meeting is en het systeem van hun is.

Denk dat de SBO dit heel graag zal willen, maar zit wel een financieel kosten plaatje aan natuurlijk. Als dit mogelijk was geweest hadden ze dit allang gedaan!

Hoe zit het eigenlijk met die 20 euro inschrijfgeld die we betaald hebben en waar veel mensen en ook ik belachelijk weinig tot niet voor hebben kunnen rijden. omdat er wel weer iets kapot was zoals tijd meting etc...

Het is heel erg vervelend dat er zo weinig is gereden, maar Kenny heeft een zondag aan de rijders verteld dat als het inschrijfgeld allemaal terug betaald zou moeten worden dit een groot financieel risico is voor de SBO. Dus helaas is het niet anders.

Ik persoonlijk maak me niet druk om die 20 euro als ik kijk wat een sprintscooter kost, het is jammer, maar afgelopen zondag is er niet gereden omdat het regende, en daar kan niemand wat aan doen. Kijk gewoon uit naar de volgende sprint.
 
ik ben het helemaal met je eens ilonka
dat geld mogen ze houden en dat geld had ik ook zeker wel over voor zoveel gezellig heid en een paar test ronden :D
 
Die 20 euro is maar een schijntje voor de hoeveelheid gezelligheid dat ik er voor heb gehad! Plus dat SBO met deze kut organisatie en de regen en klein beetje eigen schuld ook alles wel tegen had.
 
idd, jammer dat het allemaal zo kak georganiseerd door dat speed en gein. Ook al was het qua rijden zwaar ruk, heb me wel uitermate goed vermaakt.

vermaakt heb ik me ook wel +ralf+ alleen kappot gegaan aan dat leeg gelopen luchtbed toen we uit amsterdam terug kwamen niet meer opnieuw op geblazen en dat voel ik nu goed in me rug :(
 
vermaakt heb ik me ook wel +ralf+ alleen kappot gegaan aan dat leeg gelopen luchtbed toen we uit amsterdam terug kwamen niet meer opnieuw op geblazen en dat voel ik nu goed in me rug :(

jij was dat dus bij oscar en jordy onder de tent...
kan iemand niet een zooi collecte bussen maken?
gaan we met zn allen collecteren.
 
aub Mart

Dijkman big bore sonic ft Karsemeijer sonic.
img1653.jpg

Was vanmiddag "toevallig" even bij Karsemijer en had hem ff bekeken. Ding zag er verdomd goed uit zeg. :W Trouwens gelijk een rondleiding gehad, mooie skuur hoor! :W
 
Is het niet misschien een idee om op de tafel van de sbo bij elke sprint een soort van ''fooienpot'' á la donatiepot neer te zetten ik bedoel die paar losse euro's ( kan snel oplopen tot paar 100 euro ) die mensen in de zak hebben kunnen goed van pas komen. Of is dit geen strak plan? Ik ben er iig wel voor.
 
Is het niet misschien een idee om op de tafel van de sbo bij elke sprint een soort van ''fooienpot'' á la donatiepot neer te zetten ik bedoel die paar losse euro's ( kan snel oplopen tot paar 100 euro ) die mensen in de zak hebben kunnen goed van pas komen. Of is dit geen strak plan? Ik ben er iig wel voor.

:D Je wil er nog geld bijgeven. O-)
Wacht nou eerst de volgende sprint maar eens af... Als het daar hetzelfde verhaal is met de tijdsmeting moeten de rollen net omgekeerd.
Jij betaalt voor iets, dan wil je er ook iets voor! Je gaat er toch geen geld bijgeven als het niet werkt.
Maargoed, het was deels te danken aan derden dus "wacht tot de volgende sprint"
 
spasta , dat jij op hengelo een behoorlijke discusie opgelopen hebt met de crew wil nog neit zeggen dat jij nu van alle kanten sbo af moet kraken!

vorig jaar heeft sbo kwa tijdsmetingen een topjaar gehad en nu @ zandvoort enkel zaterdag een probleem en ierdereen begint gelijk weer te zeuren.

laat we gewoon vooruit kijken naar sluiskil en dan lekker een plek waar alleen sbo lui zijn, dat zal kwa drukte voor de crew ook een stuk beter zijn!


ps , dat van die fooien pot is natuurlijk lang niet aan de orde:)
 
Fooienpot is ook het verkeerde woord maar een soort van vrijwillige bijdrage voor een eventuele eigen tijdmetingsysteem. ofzoiets en kijk als je zegt dat hoeft niet is ook prima maakt mij niet uit wil alleen maar zeggen dat het jullie niks hoeft te kosten of die pot er nou staat ofniet. Daarom is het ook VRIJWILLIG.

Ik weet ook niet hoeveel zon systeem kost over hoeveel praat je dan? 1000? 10.000? 100.000?

Want ik zie het zo er zijn ongeveer 7 sprints. Met gemiddeld 100 rijders. 2 euro per sprint per rijder Maakt 1400 euro en dit is maar gemiddeld.

Dusja lijkt mij de moeite waard maar hou er nu maar over op als iedereen het toch negatief blijft benaderen.
 
spasta , dat jij op hengelo een behoorlijke discusie opgelopen hebt met de crew wil nog neit zeggen dat jij nu van alle kanten sbo af moet kraken!

vorig jaar heeft sbo kwa tijdsmetingen een topjaar gehad en nu @ zandvoort enkel zaterdag een probleem en ierdereen begint gelijk weer te zeuren.

laat we gewoon vooruit kijken naar sluiskil en dan lekker een plek waar alleen sbo lui zijn, dat zal kwa drukte voor de crew ook een stuk beter zijn!


ps , dat van die fooien pot is natuurlijk lang niet aan de orde:)

Die discussie staat volledig los van die gebeurtenis. Het gaat gewoon over het geheel.
Er zijn zat mensen die er hetzelfde over denken als ik maar die het hier niet posten. Ik maak me er dan ook niet populair mee maar iemand zal er toch wat van moeten zeggen. Maargoed, laatste post hierover van mij :).
No hard feelings
 
Er zijn ook zat mensen die er wat aan willen doen en met suggesties komen zoals spee7tfight. en niet alleen maar roepen dat het allemaal kut is.
 
Er zijn ook zat mensen die er wat aan willen doen en met suggesties komen zoals spee7tfight. en niet alleen maar roepen dat het allemaal kut is.
Precies!,ik vind het voorstel van spee7tfight een prima voorstel,ik weet zelf ook niet wat zo'n systeem kost maar alle beetjes helpen,en dat sbo vorig jaar een goed seizoen heeft gehad ben ik het helemaal mee eens ben bij paar sprints komen kijken en het verliep prima,zonde dat sbo nu slecht word bekeken door speed en gein,terwijl sbo er niks aan kon doen,en ik weet bijna zeker dat sluiskill gewoon weer toppie is:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top