SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
The return of the 98 zip, volgens mij hebben een paar mensen her gevoel dat ze niet de juiste indruk hebben achtergelaten op Adria en willen dit dit jaar rechtzetten :)

Echt heh, ik was er o.a. nadat we het er over gehad hebben op de terugreis wel over uit dat ik weer een 98 op zou gaan bouwen. Ik wist dus alleen echt niet dat de rest van het rijdersveld dezelfde plannen had :D
 
Ik weet dat mitch na een paar uitstapjes op de 98, zelf toch echt voor 2000 kiest. Die mag ik natuurlijk volgende week gaan opbouwen:D
 
Ik verwacht dat de 98 het betere rijwiel gedeelte is, dat in combinatie met het gewichts voordeel, zal ook voor Mitchell zijn postuur de 98 uiteindelijk de snelste optie zijn.

Zelf heb ik ook altijd de 98 prettiger gevonden, waarom ik nou uiteindelijk 4 jaar op een 2000 heb gereden weet ik eigenlijk niet. :) volgens mij was dat omdat onze 98 sobw machines niet SBO reglementair waren :).
 
wat is dan het verschil tussen deze 2 buiten de kappen enzo om? :)

heb me altijd laten vertellen dat een 2000 zwaarder te sturen is en de 98 dus lichter te sturen..
 
Ik verwacht dat de 98 het betere rijwiel gedeelte is, dat in combinatie met het gewichts voordeel, zal ook voor Mitchell zijn postuur de 98 uiteindelijk de snelste optie zijn.

Zelf heb ik ook altijd de 98 prettiger gevonden, waarom ik nou uiteindelijk 4 jaar op een 2000 heb gereden weet ik eigenlijk niet. :) volgens mij was dat omdat onze 98 sobw machines niet SBO reglementair waren :).

jos heeft ze 98 heel netjes opgebouwt en die was zwaarder dan ze 2000.
ik vind de 98 voor geen goud zitten en kan me benen nergens kwijt en krijg last van me enkels. ik kan denk ik ook gewoon winnen met me 2000 straks:p
 
jos heeft ze 98 heel netjes opgebouwt en die was zwaarder dan ze 2000.
ik vind de 98 voor geen goud zitten en kan me benen nergens kwijt en krijg last van me enkels. ik kan denk ik ook gewoon winnen met me 2000 straks:p

Jij gaat zeker een x winnen dit jaar, al is het met een solex :)
suc6, wat is de eerst komende wedstrijd in NL?
 
Maandag 9 April SOBW in Brakel, 2Race is 9 en 10 juni op Berghem, Veldhoven of Emmen.. Of misschien 5 en 6 mei, daar staan alleen maar ..... op de kalender.
 
ik denk dat zon trip juvaincourt + race al duur genoeg is. ik weet niet hoe het met iedereen zijn budget zit!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top