SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Dat hoorde ik dus ook op de radio, dat het gewoon 20graden met zon zou worden. Maar op zoover hebben ze het weer over 70% kans op neerslag zoals Bart ook al aangaf. Ach...het blijft toch een kwestie van afwachten. Morgen iig lekker sleutelen! Kom je ook nog GP? Ik ben er vanaf 12u ofzo...moet nog een hoop doen!
 
Zou wel zuur zijn als ik 3 dagen lang als een malle heb staan sleutelen. Ga dus echt geen 100eu lappen voor een daginschrijving om in de regen te rijden :( Nja...ik wacht het nog even af, ga er iig voor zorgen dat alles klaar staat!


lees ik dit nou goed, 100 eu voor een daginschrijving...:X
 
Tuurlijk wordt het goed weer. In de ochtend zon, de middag bewolking en in het noorden wat regen. Dat zeiden ze vanmorgen op de radio. Gewoon uit het raam kijken morgen en dan zien we wel. Ik heb er in ieder geval alweer veel zin in! Hopen dat de scooter nog een beetje wil.
 
Tuurlijk wordt het goed weer. In de ochtend zon, de middag bewolking en in het noorden wat regen. Dat zeiden ze vanmorgen op de radio. Gewoon uit het raam kijken morgen en dan zien we wel. Ik heb er in ieder geval alweer veel zin in! Hopen dat de scooter nog een beetje wil.

Volgens mij blijft het ook droog, op meerdere sites geven ze goed weer aan. Heb ook maar ff iets in elkaar gezet voor morgen })
 
Was een leuk dagje, scooter liep goed en sturen ging ook wel weer prima. Nog niet helemaal zoals vroegah maar toch een keer 2e en een keer 3e gefinished @ stage6 cup. Heeft iemand mijn beker toevallig meegenomen ik kon niet achterhalen of er nou ergens een prijsuitreiking was? :)

Patco : Hoe krijg je het voor elkaar, in 1 kalenderjaar 3x vallen en 3x iets breken ofzo? :D
Tim : Jij bent koning, zelfs een stalen plaat in je schouder krijg je nog kapot :D

Special Thanx 2 Sander, Bas, GP, Remon en Richard voor alle sleutelhulp de afgelopen week!
 
ik heb ook sinds 3 jaar eindelijk weer is op een scooter gereden. Naja ik had totaal geen feeling meer. Alleen na 15 minuutjes begon het langzaam terug te komen. Alleen toen was ik al te moe. En hebben we gewisseld waarna de brommer vast liep:(
 
Was een leuk dagje, scooter liep goed en sturen ging ook wel weer prima. Nog niet helemaal zoals vroegah maar toch een keer 2e en een keer 3e gefinished @ stage6 cup. Heeft iemand mijn beker toevallig meegenomen ik kon niet achterhalen of er nou ergens een prijsuitreiking was? :)

Patco : Hoe krijg je het voor elkaar, in 1 kalenderjaar 3x vallen en 3x iets breken ofzo? :D
Tim : Jij bent koning, zelfs een stalen plaat in je schouder krijg je nog kapot :D

Special Thanx 2 Sander, Bas, GP, Remon en Richard voor alle sleutelhulp de afgelopen week!


Geen dank jij heb mij ook uit de brand geholpen :D. Het was een geslaagde dag ook al viel het me even tegen op het begin, aan het einde kreeg ik toch me slag weer te pakken.

Hierbij wil ik de organisatie bedanken. Voor mij persoonlijk was het een tijd geleden dat het weer ouderwets gezellig was zonder gezeur. Ik hoorde dat het de goede kant op gaat ga vooral zo door.
 
Geen dank jij heb mij ook uit de brand geholpen :D. Het was een geslaagde dag ook al viel het me even tegen op het begin, aan het einde kreeg ik toch me slag weer te pakken.

Hierbij wil ik de organisatie bedanken. Voor mij persoonlijk was het een tijd geleden dat het weer ouderwets gezellig was zonder gezeur. Ik hoorde dat het de goede kant op gaat ga vooral zo door.

Heb je de vario toch nog los gekregen? :p
 
toch beter weer dan verwacht 8)
Het leek af en toe wel een reunie van de oude garde! :D

daarnaast was het wel een productieve dag mag ik wel zeggen:
- 1x gebroken middenhandsbeentje
- 1x gebroken sleutelbeen
- 1x gebroken rib(ben)

het was ook wel gezellig hoor :p
 
Was voor mij mijn.eerste keer dat ik het racen van.dichtbij zag.. Tim zei dat ik wss meteen zou wille.overstapoe vanuit sprint maar zover is t nog.niet! Wel heel vette dag.. Eerste keer als baco.. Heb me best gedaan dus ja..
 
Heb je de vario toch nog los gekregen? :p

Ja hoor, zonder moeite 8P

attachment.php
 

Attachments

  • foto.jpg
    foto.jpg
    158.1 KB · Views: 126
toch beter weer dan verwacht 8)
Het leek af en toe wel een reunie van de oude garde! :D

daarnaast was het wel een productieve dag mag ik wel zeggen:
- 1x gebroken middenhandsbeentje
- 1x gebroken sleutelbeen
- 1x gebroken rib(ben)

het was ook wel gezellig hoor :p

Was voor mij mijn.eerste keer dat ik het racen van.dichtbij zag.. Tim zei dat ik wss meteen zou wille.overstapoe vanuit sprint maar zover is t nog.niet! Wel heel vette dag.. Eerste keer als baco.. Heb me best gedaan dus ja..

Bij mij was dat wel zo, 1e wedstrijd wilde ik gelijk overstappen haha:p, mja tis VEEL duurder als je een beetje mee wilt rijden dan met het sprinten helaas...
 
Was een leuk dagje, scooter liep goed en sturen ging ook wel weer prima. Nog niet helemaal zoals vroegah maar toch een keer 2e en een keer 3e gefinished @ stage6 cup. Heeft iemand mijn beker toevallig meegenomen ik kon niet achterhalen of er nou ergens een prijsuitreiking was? :)

Patco : Hoe krijg je het voor elkaar, in 1 kalenderjaar 3x vallen en 3x iets breken ofzo? :D
Tim : Jij bent koning, zelfs een stalen plaat in je schouder krijg je nog kapot :D

Special Thanx 2 Sander, Bas, GP, Remon en Richard voor alle sleutelhulp de afgelopen week!

Heeft Tim het weer voor elkaar gekregen en zijn sleutelbeen weer stuk gevallen?
 
Voor mij was t een aardig gare dag. De scooter liep een stuk minder dan de voorgaande wedstrijd. Daarnaast had ik best veel moeite met de baan. Dat korte gooi en smijtwerk ligt me wat minder :+

7e getraind, opzich nog ok want ik wist wel dat ik nog progressie kon maken. Helaas ging de scooter in de eerste race kapot. Flink gat in m'n membraamplaat. Tweede race was gewoonweg slecht, kon niet rondkomen op het "nieuwe" gedeelte en ik miste op een of andere manier remkracht.

Er is genoeg te doen voor de komende sjees. Dan is er iig een zaterdag om dingen te testen. En wie weet ben ik dan eindelijk verlost van m'n bitubo's haha.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top