SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Is een heel speciaal plaatje wat op de tussenstukjes kon draaien een beetje en daarmee kon hij dan perfect de vorm van het bot volgen.

Ook heeft dit plaatje breekpunten dus als ik weer zou vallen dan zou het plaatje ook moeten breken, das beter ivm letsel.

Gaat jouw plaat er ook ooit nog uit Bart? Want dat is bij mij dus niet, deze blijft altijd zitten.

Bij mij adviseren ze om hem er na een half jaar uit te halen maar ik kies liever voor de winter haha. Volgende week wel controle dus ik ben benieuwd!!
 
Nou voor mij gaat Veldhoven misschien toch niet door helaas. Ding net op de bank gehad en ben uit het niets 2,5pk kwijt. Morgen ff kijken of ik het kan vinden en anders is het maar jammer, ik doe het dit jaar alleen maar voor de lol dus ik ga er niet voor speedsleutelen/stressen :p Hij moet morgen gewoon knallen en anders gaat hij weer de hoek in, als ik hem echt weer goed in orde wil krijgen moet er sowieso een nieuwe vario + snaar + zuiger in en heb niet echt zin om daar nu geld voor vrij te maken.

Verder hangt het ook nog een beetje af van het weer, ik doe alleen aan mooi-weer races dit jaar :D
 
Precies, zondag wordt het 21 graden en 25% kans op regen dus dat is het probleem niet:) en anders gooi je er een stage6racing op en kom je bij ons rijden!
 
Je bent er dus gewoon bij Pronk, gezellig :+

Haha het is geen smoes deze keer! :D Ik ben serieus ineens een berg vermogen kwijt en er klinkt ook iets niet helemaal goed, vanaaf ff kijken wat er aan de hand is. Maar heb wel serieus veel zin om te rijden dus ga zeker mijn best doen!

Precies, zondag wordt het 21 graden en 25% kans op regen dus dat is het probleem niet:) en anders gooi je er een stage6racing op en kom je bij ons rijden!

Als ik het echt niet aan de praat ga krijgen kan ik idd altijd vragen of ik het blok van Sander onder mijn racer mag zetten en dan kom ik gezellig s6-en ;)
 
Oké dus Pronk is er en Berre niet:p

Er staat tot nu toe alleen een avondje voetbal kijken op de planning.. Mochten we toch besluiten om de stad onveilig te maken, dan word het zondag idd niks :D

*edit*

iemand een zipje over? ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top