SBO 24u Spa - LIVE!!

Status
Not open for further replies.
@ HenriH, das idd mijn bakkie.. maar verzekeringspapier ligt er gewoon in hoor (een geldige :p)
 
#14 Racing Team Groessen 248 ronden
Zijn een stel gasten een dorpje verderop, ken de meeste nog wel goed ook. Ze doen het zo te zien niet slecht voor hun 1e serieuse race.
 
Vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn! maar ik volg het via deze weg zeker te weten, dan heb ik vanacht ook wat te doen op me werk :D!!

Veel succes daar !
 
en voor mij het meest bijzondere moment van een 24u... het vallen van de nacht...
x_24u63.jpg


x_24u64.jpg


x_24u65.jpg


x_24u66.jpg


x_24u67.jpg


x_24u68.jpg


x_24u69.jpg


x_24u70.jpg


x_24u71.jpg


x_24u72.jpg


x_24u73.jpg


x_24u74.jpg


x_24u75.jpg


x_24u76.jpg


x_24u77.jpg
 
Mooi kl*te; zijn voor de weersvoorspelling thuisgebleven, waren van plan om lekker 2 dagen te komen kijken; blijkt het (hier) de hele dag mooi weer geweest te zijn... 8P

Heb best al wat gedaan in mijn motor-loopbaan... maar dít lijkt me tog ook wel iets wat je óóit gedaan moet hebben; VETTTTT +ralf+

Komend jaar tog eens proberen ergens een Pitbike los te peuteren en een team samen te stellen. :+
 
epc heeft net binnen 2 minuten blokwissel gedaan. Met applaus toen ze klaar waren. Heb het gefilmd.
 
ziet er wel heel erg super uit, alleen wat een klote weer... Maar Ilonka en Vasco zijn er ook bijna!

Nieuwe tussenstand zou wel ff makkelijk zijn!
 
Ik kom er net van thuis, en het is wel de moeite waard om is te zien, maar ik vind het niet echt wat om 24u naar te staan kijken zonder zelf wat mee te kunnen doen of eender wat dan ook.
 
Ik was van plan om 12 uur weer thuis te zijn...
Exact 12 uur stond ik voor de deur van m'n huis:p

Heb het erg naar m'n zin gehad met de crew, en wil hun daar natuurlijk ook voor bedanken:)

Ik wens jullie allemaal veel succes, en zo ook de rijders!

Fijn weekend verder, en aan de tijd te zien, een fijne wisseling van de wacht!:D

Ik duik nu ook maar eens mijn bedje in.
Welterusten iedereen!
 
vol spanning

Goedemorgen iedereen,

hoor bij team VHM (wederhelft teamleader:-:) en lag al wakker om 4u30. :mad:

Dan maar eens update bekijken 24 uur hé:p

Jammer dat er nog geen tussenstand te zien is dus ik weet van niets;(

Kan ook niet bellen want volgens planning zou Christophe nu aan het rijden zijn*D

Straks vertrek ik richting Francorchamps om de laatste uurtjes te kunnen zien en uiteraard de aankomst (als alles goed verloopt9||6)

Go team VHM :love: en tot straks+ralf+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top