SBO 24u Spa-Francorchamps - 2008

de pitlane komt achter de pitboxen langs, met aan beide kanten tenten. het zal net als vorig jaar niet toegangkelijk zijn voor publiek. de normale pitlane is voor publiek en van bovenop de pitboxen kunnen ze dan in de pitlane kijken. alleen mensen met het juiste polsbandje mogen naar binnen.
 
er komt 4 weken voor de 24 uur een mailing naar alle teams met alle info voor dat weekend.

Sorry om te melden.. maar ik heb gisteren niks ontvangen.
Ik hoop echt dat de organisatie ter plekke beter is dan de voorbereidende organisatie.

Ik krijg geregeld vragen van nieuwe deelnemende teams en piloten.. en mijn standaard antwoord is intussen : mail naar info@scootertuning.net

hopelijk worden hun vragen aldaar beantwoord.

Want ik merk dat ik
-noch een bevestiging gekregen heb van mijn inschrijving (om nog maar te zwijgen over de afwezigheid van een degelijk inschrijvingsform)

-noch eindelijk de juiste drivers namen zie staan op de SBO site.


Ik hoop echt DRINGEND dat de juiste personen wakker worden en dit event wat positieve ademlucht inblazen.
 
Sorry om te melden.. maar ik heb gisteren niks ontvangen.
Ik hoop echt dat de organisatie ter plekke beter is dan de voorbereidende organisatie.

Ik krijg geregeld vragen van nieuwe deelnemende teams en piloten.. en mijn standaard antwoord is intussen : mail naar info@scootertuning.net

hopelijk worden hun vragen aldaar beantwoord.

Want ik merk dat ik
-noch een bevestiging gekregen heb van mijn inschrijving (om nog maar te zwijgen over de afwezigheid van een degelijk inschrijvingsform)

-noch eindelijk de juiste drivers namen zie staan op de SBO site.


Ik hoop echt DRINGEND dat de juiste personen wakker worden en dit event wat positieve ademlucht inblazen.

dat moet info@stichtingsbo.nl zijn
 
trouwens, die 4 weken was afgelope weekend waarin er weer een evenement was :X Snap dat mensen de info willen maar ik hoop dat jullie snappen dat evenementen ook het nodige werk kosten....
 

leuk dat hier toch een reactie op komt.

om op uw antwoord terug te komen : ik hoop dat de aanmeldingsform op de stichting sbo site correct verstuurd wordt... want daar heb ik 10 dagen geleden mijn voltallige team doorgegeven..

tevens is de betaling reeds gebeurd, doch zonder bevestiging.
 
tobi de hele papierwinkel word door kenny en inne geregeld, daar heb ik verder niets mee van doen, ik weet er verder ook niets van, anders had ik met alle plezier je antwoord willen geven
 
Ik neem een 6x3 tent mee!

Moet ik dit nog ergens vermelden of is dat hier voldoende.

Groeten.

Dringend tijd dat ik de motor in orde ga maken.
begint aardig dicht in de buurt te komen
 
Team EPC/RST neemt eigen 6x3 tent mee, en natuurlijk een flinke hoeveelheid gezelligheid, onderdelen en rijders natuurlijk.
Wij hebben er zin in!

groeten
 
dat was de bedoeling ja en die komt nu deze week. wij hebben ook nog andere dingen te doen. bijna alle info die je nodig hebt staat in het reglement. de resterende info krijgt iedereen deze week. ik heb al eerder vermeld dat alles in orde is en dat het doorgaat. ik vraag me dan ook af wat het uitmaakt of je de laatste info 1 week of 4 weken van tevoren krijgt?
 
Voor sommige mensen is dat misschien wel belangrijk...o.a. i.v.m. wat zaken die op het werk geregeld moeten worden. We zien het bericht wel verschijnen.

Ik heb er in ieder geval super veel zin in!*D
 
Zoals ik afgelopen weekend al zei... ik kan atm mail ontvangen hier, maar niet beantwoorden. Probleem zit in de connectie, zelfde is geldig met FTP naar de site.
 
hoe zit het eigenlijk met de bandjes. (bandjes om in de pits te mogen, piloten, mecaniekers, helpers,...)
hoeveel worden er per team uitgedeeld?

Groeten
 
Back
Top