ram festival 2007 wel of niet?

ram festival 2007 wel of niet?

  • ja

    Votes: 16 18.8%
  • nee

    Votes: 6 7.1%
  • ja,maar op een andere locatie op het evenement

    Votes: 65 76.5%

  • Total voters
    85
  • Poll closed .
ja inderdaad en dan gewoon tente enz. aan de andere kant maja dan heb je ook weer een korte rem weg want die is even lang
 
2007 jah!!
maby een weekend dan? bijvoorbeel zaterdags vrij sprinte en zondags competitie? het is echt een goede locatie!!
 
Idd die weg erachter zaten ook elnkele putdeksels maar iig minder maar dat wegdek was ook redelijk gaar..

Maar imo echt wel een '07.. was echt te toff.. :W
 
vervolg ben ik wel voorstander van maar zoals gezegt op een andere weg ivm putdeksels en remweg. je kan er tegenwoordig gewoon van uit gaan dat 150m sprint ook een remweg van 150m nodig is.
 
Fonz NRG said:
Volgend jaar gewoon weer, alleen misschien een straatje verder 8P, ik vond het publiek niet hinderlijk en de remweg was na het incident met cris ook goed vond ik.
Ik vond alleen die rallywagens tussen het publiek door een beetje vervelend aangezien iedereen aan de kant moest voor hen. En volgende keer ook de zijwegen na de remweg goed afzetten zodat er geen mercedessen meer door kunnen rijden;)

Voor de rest vond ik het wel prima daar.


Ik weet niet waar die er tussen is gekomen, als ie uit die zijstraat kwam heeft ie daar aan het begin 2 hekken en wat lint kapot gereden want daar stonden 2 hekken midden op de weg met 3 lagen lint naar beide zijkanten.
 
Hij kwam gewoon achteraan gereden de baan op en daar tegen gehouden door de officials daar. Alleen had ie geen zin om onze richtlijnen te volgen.
 
Volgens mij stemmen nu mensen die NIET gereden hebben ook mee?
Lijkt me niet echt de bedoeling. Ik dacht voordat ik ging rijden dat het wel mee zou vallen.
Toen ik later naar andere sprinters stond te kijken leek het ook wel aardig te gaan.
Totdat je zelf op de baan staat en ff met 110 km/h door een put knalt en je dan nog moet remmen.
Ik scheet iig elke sprint ECHT in me broek.

Tuurlijk zit er ook nog verschil in per scooter. Maar ik vind dat je zo'n baan niet moet goedkeuren als de top van elke klasse er niet op kan rijden ( of als het te gevaarlijk word voor hun. ) Bedoel dit niet voor de sbo , maar voor de mensen die "JA" aanklikken in de pol.

Misschien is het ook niet verstandig een competitie te doen tijdens zo'n evenement.
Een demo/vrije sprint zou beter zijn denk.

Nu zit je toch met erg veel mensen/publiek die ook voor andere dingen komen.
Auto's die achter op de baan ( de rem weg ) aan / langs komen , auto's die op de sprintbaan zelf komen , mensen die over hekken klimmen , etc etc.
Mensen die met de scooters volgas over het terrein knallen ( het was veel te overzichtelijk om iedereen daarop te pakken ). Sommige knalde echt met dik 100km/h langs ons "renners kwartier".

Op een festival als dit kun je het gewoon veel moeilijker in de hand houden met het zelfde aantal crew die je bv ook hebt bij een andere sprint.
Ik denk dat een andere locatie op het terrein op dit evenement weinig uitkomst bied. Je blijft zitten met al die hoeken en gaten die onoverzichtelijk zijn.
 
A-Bizar said:
Volgens mij stemmen nu mensen die NIET gereden hebben ook mee?

Niet de bedoeling inderdaad, maar onvermijdelijk. Hopelijk wordt er vooral door rijders gestemd, maar vooral toegelicht
 
Ik vind dat crew ook mee mag stemmen, wij hebben ons vanochtend (en de rest van de dag) de pleuris gewerkt om alles toch goed te laten verlopen :)
 
Waar ik last van had:
- mensen die over de sprintbaan huppelen
- kansloze gasten die door het rennerskwartier vlamde
- en dat het startsysteem niet werkte als ik klaar stond om te sprinten (breng ik ongeluk? :p)

verder een geslaagde dag op een sukkel met een mercedes na :)
 
Zelfde festival, andere plaats inderdaad, ik kon ook niet genieten van de putdeksels.

Een extra puntje voor volgend jaar is misschien ook om de organisatie van het RAM-Festival even te vertellen waar de SBO crew verblijft/overnacht. Ik kwam zondag avond aan en niemand kon me vertellen waar ik kon slapen of waar ik de SBO mensen kon vinden.
 
daar zouden ze normaal een briefing over gehad moeten hebben, stond namelijk ook gewoon op alle grondplannen.
 
Is het geen idee, om de putdeksels tijdens zo'n evenement te verven, en te bestrooien met zand (zandverf).

Dit gebeurd tegenwoordig ook bij normale openbare wegen. Zo vermijd je onnodig geglij, en waarborg je de veiligheid beter...
 
ik ook als toeschouwer, vond het erg jammer dat er een stel randdebielen weer aan het knallen waren in het rennerskwartier. dit moet gewoon gelijk bestraft worden, hesje inleveren en nooit en te never meer mee doen aan sbo wedstrijden, met dit soort dingen gebeuren echt gewoon een keer ongelukken....kabels knippen of waarschuwen heeft gewoon geen enkele zin, gelijk een blacklist waar je op komt en EXIT?

dan de baan, putdeksels idd best lastig. hoorde al van wat personen dat het vrij lastig is om een baantje te vinden van 300meter oid dat helemaal strak is ed, en je zit toch aan de locatie ed vast waar het evenement gehouden wordt in het algemeen.

wat ik wel bizar vond was dat cris ff op onderzoek ging in het grasveld, gods zij dank nix ernstigs gebeurd. maar mag dit kunnen? lijkt mij niet? was de uitloop baan korter dan op driewegen oid?

just my 2 cents
 
probleem met die lui in het rennerskwariter is dat het gewoon heel moeilijk is om zulke lui naar huis te sturen. want die zijn toch stront eigenwijs dan dat ze zelf groot zijn.

ivm problemen met startsysteem enzo waren er ook weinig mensen van de crew beschikbaar om evt zwartrijders teverwijderen van het evenement.
dit heb is wat k begrepen heb.
 
Bart@Sp said:
ik ook als toeschouwer, vond het erg jammer dat er een stel randdebielen weer aan het knallen waren in het rennerskwartier. dit moet gewoon gelijk bestraft worden, hesje inleveren en nooit en te never meer mee doen aan sbo wedstrijden, met dit soort dingen gebeuren echt gewoon een keer ongelukken....kabels knippen of waarschuwen heeft gewoon geen enkele zin, gelijk een blacklist waar je op komt en EXIT?

dan de baan, putdeksels idd best lastig. hoorde al van wat personen dat het vrij lastig is om een baantje te vinden van 300meter oid dat helemaal strak is ed, en je zit toch aan de locatie ed vast waar het evenement gehouden wordt in het algemeen.

wat ik wel bizar vond was dat cris ff op onderzoek ging in het grasveld, gods zij dank nix ernstigs gebeurd. maar mag dit kunnen? lijkt mij niet? was de uitloop baan korter dan op driewegen oid?

just my 2 cents

Op Driewegen was de uitloop baan ook maar kort
 
cris heeft idd veel geluk gehad ik stond er met mijn neus bovenop als finish official en geloof me hij ging hard door dat gras, nog even over die mercedes die hebben we met 2 man staande gehouden maar hij luisterde niet naar onze orders,

hij reed dus door waardoor hij bijna mijn collega official loek aanreed en de nodige schade toebracht aan het tijdmetings systeem niks aan te doen volgende keer beter
 
Back
Top