ram festival 2007 wel of niet?

ram festival 2007 wel of niet?

  • ja

    Votes: 16 18.8%
  • nee

    Votes: 6 7.1%
  • ja,maar op een andere locatie op het evenement

    Votes: 65 76.5%

  • Total voters
    85
  • Poll closed .

Kenny

gepensioneerd
aangezien jullie als rijders uiteindelijk op de baan moeten rijden en het publiek langs of in je tent krijgen deze poll.
je kunt kiezen uit: ja, nee of ja,maar op een andere plaats op het evenement.

waarom deze vraag?
uiteraard door de putdeksels en de korte remweg, maar waar ik vandaag mega veel klachten van veel rijders en onze eigen mensen over heb gehad is het publiek........

graag reactie bij je mening
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vond het publiek weinig hinderen.. Alleen die putdeksel blijf ik wel bij ja .. en remweg:) voor de rest was het wel oke:)..
kortom ja, maar andere plaats op het evenement.
 
Opzich ja, maar dan andere lokatie waar publiek minder dicht op de baan kan staan en dan WEL achter de hekken blijft.

Viel me op dat bv de autosprintbaan ook niet fijn was, goede hobbel/kuil zat erin waar sommige auto's flink moeite mee hadden.
 
Denk dat als we een andere locatie hebben op het terrein met meer ruimte achter en langs de baan dat je al een heel eind bent.

Dus ook voor mij, Ja, maar dan op een andere locatie :)
 
Mijn mening: De putdeksels zijn voor een echte wedstrijd eigenlijk niet te doen. Mijn scooter viel gewoon ff dood, als ik erover heen knalde. Ook was het uitremstuk nog steeds te kort. Voorals als je bij het uitremmen ook weer over een paar van die deksels heen ging. Opzich was de plek met gras en de weg ernaast wel goed voor het publiek, maar uiteindelijk zijn het toch de rijdes die over die gare baan moeten :X
 
Ik ben er als toeschouwer geweest. Enige waar ik van baalde was de tijdmeting die kapot was. Het wedstrijd element is daardoor helemaal weg. Ik begrijp dat dit overmacht was waar niemand iets aan kon doen (op die chaufeur na dan)... Verder vond ik de opzet van de sprintbaan best aardig om te zien. Hoe het reed kan ik niet over oordelen.
 
Idd een ander stuk weg :), linker baan was nog wel te doen..., maar rechts was gewoon echt uitwijken :), de put deksel lagen gewoon echt cm'ters lager dan het wegdek...

Ik rij zelf met een achterstaaf/zip 2000 blok (scheuren nog wel eens:X), maar met een sprinter met vaste vork is het echt niet te doen.... :), vooral als er dan een nok out oid werdt toegepast kan je niet van het gas af..., of je wilt graag verliezen uiteraad ;)

Geen last van het publiek gehad :), Tof evenement, daar kan het ''groote volk'', ook eens zien wat een scooter kan :)
 
Honkbalknuppels? Feit blijft dat publiek uit die hoek (de donkere hoekjes van Rotterdam etc) gewoon NIET luistert.
 
Ik vond het een leuk evenement zeker omdat ook de auto races er waren:), is toch altijd leuk om te kijken. De baan vond ik wel meevallen en van de putdeksel had ik niet zoveel last maar is altijd beter als die er niet is. De remweg zag ik dat idd veel mensen last van hadden.

Dat idee van die 2 hekken is wel een goed plan:)

Dus voor mij ook Ja, alleen op een andere locatie binnen het evenement.
 
de hekken waren aaneensluiten + dan nog eens de blokken...
alleen werden de hekken zelfs gewoon uit elkaar geklikt, de strobalen als zitzakken gebruikt en sommigen (ja, ook rijders) gingen gewoon op de rood-witte blokken zitten.

Telkens moesten we dus wachten (waardoor er weer rijders aan de start scooters moesten stilleggen ed) tot er elke keer iemand heen en weer was gelopen alle mensen weer achter de omheining te zetten.

Nadien zijn de hekken nog verder naar achter geplaatst, maar ook dat hielp niet. Ook de geplande afvalbakken waren blijkbaar afwezig..

iig nemen we alle reacties hier mee naar de nabespreking
 
Volgend jaar gewoon weer, alleen misschien een straatje verder 8P, ik vond het publiek niet hinderlijk en de remweg was na het incident met cris ook goed vond ik.
Ik vond alleen die rallywagens tussen het publiek door een beetje vervelend aangezien iedereen aan de kant moest voor hen. En volgende keer ook de zijwegen na de remweg goed afzetten zodat er geen mercedessen meer door kunnen rijden;)

Voor de rest vond ik het wel prima daar.
 
lokatie was opzich super, en het evenement ook.

putdeksels waren jammer, wanneer we er volgend jaar weer kunnen rijden is het wel tedoen op de baan, maar liever ergens anders ivm veiligheid (een putdeksel tijdens het remmen is niet fijn)

verder 100% voorstander voor 2007 :W
 
inderdaad ik vond het echt goed gegaan invm de problemen dan maar , volgende keer toch ergens zonder putdeksels en iets langere remweg want nu knalde je echt bijna op het stoepie , maar voor de rest was het wel ok ! :)
 
De weg waar er gister over heen werd gelopen door het publiek was een stuk beter meende ik. (de parralel weg) Misschien is dat een optie?
 
C4rN said:
De weg waar er gister over heen werd gelopen door het publiek was een stuk beter meende ik. (de parralel weg) Misschien is dat een optie?

Kan zijn dat ik me vergis, maar lag daar niet halverwege een drempel :?
 
Back
Top