SBO Sprint - Rotterdam/RAM festival - 28 Mei

Ik vind gewoon tot het iedereen zijn eigen verandwoording is. en 250 euro kan er nog wel bij:rolleyes: is een flinke cent die 250 euro



michel jij hebt tog geld zat dus motorjas is wel zo verstandig:p is alleen hendig k*t als het zo extreem warm is als meppel merja!! rotterdam had k um tog bijna nodig en jijzelf ook over die putdeksel wat je zij..!;)


ROTTERDAM TOG ZEKKER GESLAAGD!!
 
Er moet eerst wat gebeuren voordat mensen beginnen te piepen over een motorpak.

@Niek

De baan @ rotterdam was gewoon de schuldige aan de valpartijen .. Als mensen op een goede rechte baan onderuitgaan kunnen die gewoon niet rijden of hun scooter in bedwang houden.
 
Spiritus?:p
Hahaha dikke sjikk,, is die kar van gerald niet gaan glije onderweg? Ware aardig glad namelijk:D..

Jammer van het weer en de weg..toch nog lkkr kunne knalle!
En hoera de tijd deed het!! (voor degene bij wie het nog niet opgevalle was;)

Lata

haha nee ze waren nietr gaan glijde onderweg ze vlogen wel de lucht door omdat ik iets te hard reed over een drempel .. :D;:D

en de hamburgers waren gewoon top in orde .. we laten jurjen dat echt wel vaker doen :D:D:
 
ram festival

het valt me nog mee dat ik nog niks heb gelezen over wat gekken die in hun auto aant zagen waren maar het was een geslaagde meeting
 
haha nee ze waren nietr gaan glijde onderweg ze vlogen wel de lucht door omdat ik iets te hard reed over een drempel .. :D;:D

en de hamburgers waren gewoon top in orde .. we laten jurjen dat echt wel vaker doen :D:D:

indd jurjen volgende keer je hoed mee dan kunnen we dat wel aan je overlaten, en geef toe de bbq was niet te stoppen:W
 
GroteFotoGJVGU4VW.jpg


die vond de baan niet gevaarlijk:D

Haha nee, Killswitch knalde er 3x tijdens het rijden af
 
Zat net weer even te you tuben en kwam dit tegen :W

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=x8kInpwiG_Y"]YouTube - RAM festival 2007[/ame]
 
ook echt net zn handen los over een putdeksel heen haha,

Ik had geen moeite met die baan, ik wheelyde tot over de eerste bult. en na de start gewoon eerst aleeen achterrem en pas na die bult de voorrem erbij
 
Een motorpak kan bijv in de super special en de scooter special klassel wel verplicht worden;)
Als je al zoveel geld erin stopt dan moet je ook wel zo'n pak kunnen betalen, toch?:W

ja zo kan je het zien...
aan de andere kant: het geld van je sprinter kan je niet nog een keer uitgeven (als je je geld daarin heb gestopt heb je geen geld voor je pak)

net zoiets als; oh met zo'n grote villa ken je ook wel in een dikke ferrari rijden (of juist niet, want je geld zit in je villa)

in ieder geval :p racepakken moet echt geen regel worden
 
ik denk toch dat er misschien wel eens zo'n regel moet komen :)
aangezien ik veel mensen in een longsleave zie sprinten..
dat lijkt me nou niet echt veilige kleding.. dat is 1 meter schuiven en je zit op je huid of zelfs verder..

een spijkerbroek kan redelijk wat hebben volgens mij :)
maar misschien een stevige trui of jas.. dat dat wel een leuk idee zou kunnen zijn..
 
ik denk dat als je valt je ook niet veel aan je spijkerbroek hebt. je hebt de gaten er zo in zitten. maar verplichten heeft denk ik niet veel zin het is gewoon je eigen verantwoordelijkheid. de ene vind het niet stoer de andere vind het te warm zo blijf je aan de gang iedereen moet gewoon voor zichzelf weten.
 
Enigste wat ik wil weten is

-Wanneer komen de ST.net foto's
-Wanneer komen de waarschuwen etc online
-Wanneer komen de tijden van alle rijders zoals vorig jaar in een klassement volgorde online?
 
Back
Top