SBO Sprint - Rotterdam/RAM festival - 28 Mei

ja, maar de tijden van vorig jaar staan er nog op.

en dit jaar zijn er ook al 3-4 wedstrijden geweest...


ik weet dat het druk is, maar een paar word bestandjes uploaden is zo'n moeite toch niet.
 
johan laat maar gaan het heeft geen zin....

nee idd lijkt mij ook sommige begrijpen het en andere niet

Jullie doen echt alsof de rijders geen recht hebben van klagen oid.

Als je geld betaalt voor een organisatie die goed zou moeten zijn, dan mag je dat er toch ook van verwachten ?
Nou werkt het tijdsysteem een keer, en is de baan weer kut. (niet zo'n beetje ook) En kom nou niet met ''op het circuit is dat wel anders'' want ik mag hopen dat je zelf ook wel begrijpt dat dat complete onzin is natuurlijk. Een racer is geen sprinter.

Dan zijn er mensen die er wat over te zeggen hebben, en doen jullie alsof het mensen zijn die dom zijn oid en maar gewoon hun muil moeten houden + respect moeten hebben voor jullie.

Ik geef de ''zeikende'' sbo-ers groot gelijk. Het is toch ook kut ? Beter kappen jullie met zeiken !

Nou wil ik niet zeggen dat ik geen respect heb voor de hoeveelheid moeite die jullie steken in het hele gebeuren, want ik weet hoe alles er aan toe gaat... Maar de sbo-rijders hebben wel recht van klagen! Niet iedereen kan namelijk zijn scooter net zo goed op de weg houden als bv Wieger.

Dat het verder jullie schuld niet is van de baan is vervelend natuurlijk, maar jullie organiseren het... dus wie moeten de rijders dan aankijken.
Je kan niet zomaar zeggen ''het is niet onze fout, volgende keer beter''
Na 4 keer begint men dat wel een beetje zat te worden, dat kan je best van me aannemen.
 
Pruttelaar, die antwoorden kon ik me ook wel bedenken :+.
Lijkt me eerder dat er wat serieuzer op gereageerd werd :*.
ik vraag het niet voor me zelf maar voor het algemeen...
 
Solly:p
Maarja om iets uitgebreider antwoord te geven dan: Voor de waarschuwingen wordt nu een lijst opgesteld. Die moet nog een klein beetje aangepast worden dan komt ie openbaar.
Foto's weet ik niet precies zal Inne vast al mee bezig zijn, filmpje kan nog best even duren omdat Ray een druk man is:p
 
alstublieft.....beter laat dan nooit :) zal ik dan maar zeggen.


RAM

hier komen tevens alle foto's op te staan van de meetings waar ik aanwezig ben...

EN voor de mensen die willen weten welke ?... Meppel, Zoetermeer, Nijmegen en Eindhoven.
 
Last edited:
alstublieft.....beter laat dan nooit :) zal ik dan maar zeggen.


RAM

hier komen tevens alle foto's op te staan van de meetings waar ik aanwezig ben...

EN voor de mensen die willen weten welke ?... Meppel, Zoetermeer, Nijmegen en Eindhoven.


ja werd tijd piel :+
 
Back
Top