ram festival 2007 wel of niet?

ram festival 2007 wel of niet?

  • ja

    Votes: 16 18.8%
  • nee

    Votes: 6 7.1%
  • ja,maar op een andere locatie op het evenement

    Votes: 65 76.5%

  • Total voters
    85
  • Poll closed .
Bart@Sp said:
ik ook als toeschouwer, vond het erg jammer dat er een stel randdebielen weer aan het knallen waren in het rennerskwartier. dit moet gewoon gelijk bestraft worden, hesje inleveren en nooit en te never meer mee doen aan sbo wedstrijden, met dit soort dingen gebeuren echt gewoon een keer ongelukken....

een aantal van deze mensen waren geeneens rijders.
en uiteraard is het niet meer mogelijk voor deze rijders met een dagstartbewijs om nog in te schrijven voor de SBO zoals eerder beschreven, ook niet met een jaarlicentie ed. Staat uitgebreid in het andere topic.
 
Wat mij was verteld/wat ik heb gehoord over de baan (MBT. de remweg), is dat er een baan van 300m zou zijn.

dat wás er ook, alleen is die afstand vanaf het kruispunt gemeten, alleen bij aankomst moest de crew een X aantal meters verderop hun startsysteem plaatsen etc?

mocht er een beter stuk asfalt zijn, dan daar.. zeker voor de rijders!
 
idd... dat was voor ons berekend, maar het RAM festival had voor de voorbereiding idd het eerste kruispunt genomen.
 
zo ik zet hier dezelfde reactie neer als in het andere topic
Ik heb per ongeluk ja aangeklikt, maar moest ja andere locatie zijn.

hey ik vond rotterdam wel goed, alleen een paar dingetjes gingen helaas mis, zoals de vent met die mercedes.
Ook veel kansloos volk wat zat te branden (meeste plaatstelijk volk) heb niemand zien knallen van forumvolk ofzow.
Magoed, was gewoon overmacht wat er ies gebeurd maja, wij zijn er weer in ommen bij.
Dit was overmacht, maar wel leuk om het nog een keer te organiseren. Zorg dan alleen wel dat er geen bezoekers in de fuik kunnen komen. En dat er geen ander volk bij de scootertuning.net tent staat dan alleen eigen personeel.
Ook waren er veel minibikes die wel mochten rijden op het terrein mocht dit dan wel?
En het stuntteam niks tegen hun, maar hun knalde gewoon op het eind van de sprintbaan op die dwarsstraat?? magoed,
O ja nog mischien een kleine tip, een bord waarop staat waneer wat begint? Het stond op internet dat weet ik, maar alles liep een beetje uit had ik het idee.
Verder vond ik het toppie
 
@ minibikes: uiteraard mag dat niet... hoe wil je het alleen oplossen ?
Er waren namelijk ook gasten bij die van het autorally park kwamen

@ gesloten park : gelijk, net als rond de tijdsmetingtent

@ stunt team : klopt en daar heeft thomas ook een opmerking over gehad.. kan ie hier ook bevestigen. Als rijders niet mogen rijden, dan dat ook niet.

@ tijdenbord : komt er aan ook, aangezien we toch ook wat moeten maken bij het rennerskwartier met de uitslagen
 
Ik vond het een topdag.

Sprintbaan mag de volgende keer iets langer en de putten opvullen oid.

Eigelijk weinig toe te voegen aan de tips die hier staan.
Ik zocht me wel een ongeluk naar een prullebak voor mn afval.....

Volgend jaar weer op een ander plakkie asfalt:)
 
Het leek erop alsof we van het enorme terrein het meest gare stuk asfalt hadden gekregen. Dat is een beetje jammer. Putdeksels opvullen met zand lijkt me overigens niet zo strak plan.

En ja, dat kansloze volk blijf je natuurlijk houden op deze locatie... Wat dat betreft is zo'n gat als Driewegen echt 10* beter.
 
Ik heb ook gezegd welweer dit evenement maar op een andee plaats. Die putdeksels waren zeker minder. En ja ik had nog niet zo heel veel last van de remweg. Maar kon begrijpen dat de jongens uit de Extreem klasse daar wellast van hebben want bij mij ging het precies de remweg. En dat publiek is zeker klote maar ik denk dat je er weinig aan doe. Ookal doe je dubbele hekken je heb toch wel weer mensen die erover heen klimmen. Eigenlijk zou je langs de hele baan Officials moeten hebben maja of zoiets mogelijk is weet ik niet. Majaik dacht iets in die richting.

Maar voor de rest was het RAM festival echt super heb nog zeker kunnen genieten ervan nu nog steeds.

MVG Jeffry
 
was goeie plek ik vind op straat beter maar die putdeksels waren inderdaad vervelend. Maarjah je kan daar wel blazen maar op andere plek gewoon.
 
robinsr50 said:
kom gewoon naar nieuwegein ideaal om te sprinten :p

daar gaat het niet om :rolleyes:

[ontopic]
Maar ik meen me te herinneren dat aan de noordzijde ook goed asfalt lag, iig geen grote bulten zoals op deze plek, weet alleen niet hoe het daar met de putten zat...
 
Joël said:
En ja, dat kansloze volk blijf je natuurlijk houden op deze locatie... Wat dat betreft is zo'n gat als Driewegen echt 10* beter.


Niet alle schapen over 1 kan scheren he
Ik kom zelf ook uit rotterdam net als zo'n 80% van de mensen
En dat er nou een stuk of 10 zijn betekend niet dat 80% van alle mensen gelijk kansloos zijn!!
 
romaster said:
Niet alle schapen over 1 kan scheren he
Ik kom zelf ook uit rotterdam net als zo'n 80% van de mensen
En dat er nou een stuk of 10 zijn betekend niet dat 80% van alle mensen gelijk kansloos zijn!!

Ik denk dat er dus echt niet 80% rijders waren hoor uit Rotterdam...
 
nee inderdaad niet zo veel misschien 40 procent was uit rotterdam voor de rest waren er ook veel mensen van andere steden
 
Back
Top