Race 14 Berghem 18 september

Status
Not open for further replies.
CPI Racing Team said:
ik snap niet wat iedereen nu dom loopt te doen! over dat ik 1 polletje heb gemaakt. ik weet nog wle een tijdje terug toen niels redelijk goed reed. toen stemde iedreen hem ook in de poll. nu doe ik dat 1 keer over mezelf en ja krijg ik dit.

het is allemaal maar geneuzel hoor zo poll we gaan het zaterdag maar weer laten zien of we het wel of niet kunnen. maar jullie weten niet wat ik nog allemaal in petto heb samen met de scooter! maarja. we zien het wle

tot zaterdag!

groeten

Iedereen heeft dingen in petto rob,of denk je van niet?
Niemand brand je af,je moet alleen ff met beide voeten op de grond blijven staan dasal.
:)

-:-
 
CPI Racing Team said:
ik snap niet wat iedereen nu dom loopt te doen! over dat ik 1 polletje heb gemaakt. ik weet nog wle een tijdje terug toen niels redelijk goed reed. toen stemde iedreen hem ook in de poll. nu doe ik dat 1 keer over mezelf en ja krijg ik dit.

het is allemaal maar geneuzel hoor zo poll we gaan het zaterdag maar weer laten zien of we het wel of niet kunnen. maar jullie weten niet wat ik nog allemaal in petto heb samen met de scooter! maarja. we zien het wle

tot zaterdag!

groeten


Nee man, het gaat om wat je er achter schrijft. Een stijgende lin willen we allemaal, maar verklaar nou eens wat je bedoelt met: " 3. rodney (je kan niet altijd geluk hebben he)door een schuivertje" Je schetst het naar mijn idee zo dat Rodney je met geluk voorbij is gekomen omdat jij een foutje gemaakt hebt
(schuivertje). Terwijl in de realiteit hij 5 man heeft moeten pakken waaronder de volgens jou vroeg remmende Patrick die je zelf niet voorbij kon met een snellere scooter.
 
#94 said:
Noem je dat nou een vent, hoe denk je dat wij naar Emmen gaan?

Same story, dan rijdt ikzelf ook 's morgens ( zeeeer vroeg ) heen en 's avonds terug, en daartussen rijd ik dan ook nog wat op de scooter. Als ik het kan, dan moet jij het ook kunnen.

ja , maar dan met een busje , dan is het niet zo'n gesleep bedoel ik..
en als ik dan zou kunnen overnachten kan ik gewoon rustig de dag ervoor heen rijden. ik doe er iig ruim 3 uur over om daar te komen , en dan nog racen en dan nog weer naar huis , dan weet ik zeker dat ik ongelukken krijg...
 
Als ze nou eens die wegen normaal open zouden gooien, i.p.v. alles en overal maar afzetten, omleiden en stilzetten was het nog normaal te doen in Nederland.
 
Ik probeer juist zo weinig mogelijk te slapen voor een race om er zo brak mogelijk uit te zien, maarja ik hoef niet op het circuit te rijden natuurlijk O-)
 
Mol said:
Ik probeer juist zo weinig mogelijk te slapen voor een race om er zo brak mogelijk uit te zien, maarja ik hoef niet op het circuit te rijden natuurlijk O-)

lukt je errug goed, ik d8 al die heeft niet veel slaap gehad *D
 
Joor said:
Nee man, het gaat om wat je er achter schrijft. Een stijgende lin willen we allemaal, maar verklaar nou eens wat je bedoelt met: " 3. rodney (je kan niet altijd geluk hebben he)door een schuivertje" Je schetst het naar mijn idee zo dat Rodney je met geluk voorbij is gekomen omdat jij een foutje gemaakt hebt
(schuivertje). Terwijl in de realiteit hij 5 man heeft moeten pakken waaronder de volgens jou vroeg remmende Patrick die je zelf niet voorbij kon met een snellere scooter.


waarom ik dat erachter gezet heb. omdat dat gewoon voor de fun is.

straks heeft RR weer zo iets als in de wedstrijd van arkel. ja kan toch zomaar! maar nu weer ontopic en dit is afgesloten boel!

groeten
 
Beerke said:
eindelijk een overwinning Kamikaze Kerv???

Dat HOOP ik altijd, maar meestel wordt het: Crash / 2de / 3de/ of lager.

Maar de fun blijft er gewoon 100% in zitten!!!!! }) }) hehehe

er zijn zat mensen die SNEL zijn!

Poll:
top, 1. Gé
2. Rik
3. Kees v D

St,
Hier van kan ik geen pol maken! wordt een kop groep van:

Rodney / Paul / Arno / Patje / Benji.

mogen de besten winnen :)

Gr Kami-kerv-:-
 
CPI Racing Team said:
waarom ik dat erachter gezet heb. omdat dat gewoon voor de fun is.

straks heeft RR weer zo iets als in de wedstrijd van arkel. ja kan toch zomaar! maar nu weer ontopic en dit is afgesloten boel!

groeten

Duidelijk en opgehelderd, zo zie je maar hoe verkeerd je begrepen kunt worden (y)
 
O, weet jullie wat ik net gedaan heb? Het circuit gebeld ;)

En we rijden gewoon op nieuw asfalt (< zo spel je dat) op hetzelfde circuit qua layout. Over een week of twee gaan ze pas beginnen met veranderen.
 
Joor said:
O, weet jullie wat ik net gedaan heb? Het circuit gebeld ;)

En we rijden gewoon op nieuw asfalt (< zo spel je dat) op hetzelfde circuit qua layout. Over een week of twee gaan ze pas beginnen met veranderen.

vet hehehe }) }) })

-:-
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top