Race 14 Berghem 18 september

Status
Not open for further replies.
Ik ben er ook wel weer bij denk ik. We zien wel wat het wordt, ik ga niet voorspellen want dan zegt iedereen toch dat ze ook in de top 3 willen dus kan je net zo goed een top 10 maken......

Tot berghem:)
 
Heej CPI gast ik vind dat je een beetje naast je schoentjes begint te lopen..En niet alleen ik vind dat...

3. rodney (je kan niet altijd geluk hebben he) Geluk? jij had meer power hoor, in bochten liep die gewoon van je weg dus ik weet niet wat je geluk noemt.. Hij had je zelfs ingehaald en een gat geslagen dus leg dat maar uit... Je moet niet denken dat als je 2x in de top 3 je ineens god bent ofzo! Ga lekker buiten rondjes rijden ofzo

(offtopic)
 
Last edited:
Ik heb trouwens wel zin in Berghem en ben benieuwd hoe het nieuwe asvalt eruit ziet!
Laten we het afwachten... had ook gehoord dat 1 bocht veranderd zou zijn, daar weet jij meer van Ge..?
 
Fabian #41 said:
Heej CPI gast ik vind dat je een beetje naast je schoentjes begint te lopen..En niet alleen ik vind dat...

3. rodney (je kan niet altijd geluk hebben he) Geluk? jij had meer power hoor, in bochten liep die gewoon van je weg dus ik weet niet wat je geluk noemt.. Hij had je zelfs ingehaald en een gat geslagen dus leg dat maar uit... Je moet niet denken dat als je 2x in de top 3 je ineens god bent ofzo! Ga lekker buiten rondjes rijden ofzo

(offtopic)


Nou Nou laten we het ff gezellie houden! Laat die jongen gewoon blij zijn met z'n derde plaats!
 
Fabian #41 said:
haha beetje Te blij bedoel je... Hoef je niet over op te scheppen.. en ik zeg gewoon wat ik ervan denk.

(offtopic)

Stilletjes vind ik ook dat je gelijk hebt Fabian,ik denk nml dat HIJ mazzel had ipv rodney,tis dat arno,paul en benji er niet bij stonden anders had ie zeer zeker geen 3e geworden.
Enne rob voor je eigen bestwil,hou je eigen een beetje in,ambities heeft iedereen,wordt alsjeblieft geen leroy2. :)


-:-
 
Fabian #41 said:
Heej CPI gast ik vind dat je een beetje naast je schoentjes begint te lopen..En niet alleen ik vind dat...

tis maar goed dat je veters in je schoenen hebt :p haha, maargoed laten we erover ophouden...
 
ach jah dat rob blij is met zijn 3e plaats terecht maar hij moet niet te overmoedig worden maar jah we zien op berghem wel weer he
ik ga in ieder geval alles of niks doen op berghem en dat kan me met heel veel pech de 3e stek int kaampioenschap kosten...
maar ik wil gewoon een keer winnen dat moet!!
maar eerst maar is zien of ik me scootertje weer goed krijg want cilndertje had wle een beetje een opneuker gehad maar jah
we zen het weer op het nieuwe asvalt in berghem groeten Arno#5
 
Last edited:
dat is het probleem niet , heb immers een kaaraafan , maar om die helemaal naar berghem te slepen van hier... dan moet ik zeeeeeer vroeg weg en ik moet zelf rijden , dan ben ik al gaar VOOR dat ik er ben..
 
melf #50 said:
dat is het probleem niet , heb immers een kaaraafan , maar om die helemaal naar berghem te slepen van hier... dan moet ik zeeeeeer vroeg weg en ik moet zelf rijden , dan ben ik al gaar VOOR dat ik er ben..

Noem je dat nou een vent, hoe denk je dat wij naar Emmen gaan?

Same story, dan rijdt ikzelf ook 's morgens ( zeeeer vroeg ) heen en 's avonds terug, en daartussen rijd ik dan ook nog wat op de scooter. Als ik het kan, dan moet jij het ook kunnen.
 
Valentino... said:
Stilletjes vind ik ook dat je gelijk hebt Fabian,ik denk nml dat HIJ mazzel had ipv rodney,tis dat arno,paul en benji er niet bij stonden anders had ie zeer zeker geen 3e geworden.
Enne rob voor je eigen bestwil,hou je eigen een beetje in,ambities heeft iedereen,wordt alsjeblieft geen leroy2. :)


-:-

Dacht, nu je toch over M begint, dat die voorwaardelijk had. Was toch weer "lekker" bezig op Zwolle hoorde ik van mensen die waren "ingehaald".

Rob, dat je kunt sturen heb je bewezen (dat staat buiten kijf), i.c.m. met een snelle scooter kun je dus ver komen. Maar ga niet doen of het geluk was dat Rodney jullie allemaal gepakt heeft (je had natuurlijk geen tijd om achterom te kijken). Toch lief dat je hem nog de 3e plaats gunt.
 
Joor said:
Dacht, nu je toch over M begint, dat die voorwaardelijk had. Was toch weer "lekker" bezig op Zwolle hoorde ik van mensen die waren "ingehaald".

Rob, dat je kunt sturen heb je bewezen (dat staat buiten kijf), i.c.m. met een snelle scooter kun je dus ver komen. Maar ga niet doen of het geluk was dat Rodney jullie allemaal gepakt heeft (je had natuurlijk geen tijd om achterom te kijken). Toch lief dat je hem nog de 3e plaats gunt.


ik snap niet wat iedereen nu dom loopt te doen! over dat ik 1 polletje heb gemaakt. ik weet nog wle een tijdje terug toen niels redelijk goed reed. toen stemde iedreen hem ook in de poll. nu doe ik dat 1 keer over mezelf en ja krijg ik dit.

het is allemaal maar geneuzel hoor zo poll we gaan het zaterdag maar weer laten zien of we het wel of niet kunnen. maar jullie weten niet wat ik nog allemaal in petto heb samen met de scooter! maarja. we zien het wle

tot zaterdag!

groeten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top