Project Nitro #2

Hockenheim,

Alles goed en wel, heelhuids daargekomen na een rit van +/- 5uur.
Meteen de bende gezocht en uiteindelijk vlak bij de sprintbaan gevonden. Daarna de scooters gaan halen en kijken wat het deed. Het voelde goed aan, was ook snel weg. Maar een stuk voor de aankomst knapte de scooter ermee.

Ik werd zelfs geremd door de zuiger.:L. Toch nog een tijd van 7.32sec gereden met een eindsnelheid van 82.7km/h, dus zonder die vastloper was ik best snel geweest.

Later nog het ding aan de praat gekregen met een reserve zuiger die ik bij had. Maar dat reed helemaal nietmeer geweldig.:p

Heb zelf geen pics van mijn scooter, wie er heeft mag ze altijd posten.

Verder waren het 2 onvergetelijke dagen met oa. XSH bende, EPC bende,
Karsemijer Clan,JS crew, SKZ Teuners, en de rest van de SBO mensen!!9||6

Crash foto 1.0
DSC_2387.jpg
 
Last edited:
Na een lange tijd nog eens van me laten horen. :)
Er is weer het één en ander veranderd }) Vandaag het ding voort eerst weer aangetrapt na Hockenheim. Volgende week eens uit de kelder depaneren en gassen op straat.+ralf+

Wat verandert is:

- Mint vork en velg
- Remhevels MTB
- Radje verplaatst
- Frame aangepast
- Nieuw ophangpunt gemaakt voor de achterstaaf
- Nieuwe achterstaaf gemaakt, geboord en gaten verzonken

Tot binnenkort :W

P3040007.JPG
 
Damn, slechte lichtinval tbv die poster tegen de muur :X :p.
In ieder geval suc6 met het gassen binnenkort :)

Grtz Hans
 
Eindelijk weer eens een update :p

Zo ver kan je dus met een rox gaan haha, alleen jammer vind ik wel dat je nu kaploos gaat. Althans dat denk ik :D :D
 
Ha Maistro,

Dat die Gekke belg nog leeft :D, nee man ding blijft prachtig. Ik spreek je wel weer een keer @ meeting
 
Hard ging ie vroeger al en denk niet dat het zal verminderen! Enige messchien min punt ruben... balhoofd inkorten zou mss nog wat kunnen opleveren maar wrs bevorderd dat de zit houding dan weer niet ?
 
Dat staafje kan geen kwaad..

Ziet er vet uit zo! Ben echt benieuwd wat je tijdverschil zal zijn tov vorig jaar! :) Succes!
 
Back
Top