Project Nitro #2

Enige messchien min punt ruben... balhoofd inkorten zou mss nog wat kunnen opleveren maar wrs bevorderd dat de zit houding dan weer niet ?

Dan wordt de zithouding erg kut, maar daar valt idd nog wat mee te winnen.
Wie weet wordt dat het volgende.

En nu heel houden die zuigers ;)!

Proberen dit jaar zo weinig mogelijks zuigers te ownen :|

Erg vet, lekker laag 8). Komen er btw geen rare spanningen op te staan met dat staafje zo bijna horizontaal?

Dat valt opzich goed mee, die waar ik vorig jaar mee reed stond ongeveer in dezelfde hoek.

Ik ben benieuwd ruben! Komt er nog iets van een zadel op? of zit je op die stang? Raakt de uitlaat de grond nu niet?

Ja dat plaatje wat er vorig jaar op zat, komt er weer op. Neen de uitlaat raakt de grond niet. Er is nog voldoende spatie.
 
ziet er idd weer vet uit en NOG LICHTER en lager :p Hmm denk dat we het nu nog moeilijker krijgen jou te ownen ;)

Succes nog !

Greetz FeleMele :7
 
Zo, heb hem uit de kelder getakeld. En meteen op de weegschaal gezet. Er is tegen over vorig sezoen 4 kilo vanaf gegaan.
Rijklaar is hij nu 47,2 kilo.

IMG_2264%20(Large$.jpg


IMG_22650.jpg


P3070001.JPG
 
ik ben ook benieuwd en hoop nog een keer naast je te kunnen staan @ de startlijn
groetjes arthur en nog veel succes

ziet er allemaal wel netjes uit
zal wel gaan knallen daar ben ik niet bang voor
 
kleinere tank/andere radiateur/kleine accu

daar kun je denk k nog wel wat gewicht bij besparen, ik zou nog een second opinion doen met een andere weegschaal. ik k naar de foto's kijk en het gewicht geloof ik het bijna niet:D
 
ben ik het ook wel mee eens ik rij met een kettingzaag tankje ding is uber klein en weegt niks,ander radje kan wel maar deze koelt wel lekker... hoezo geen 10inch? en het blok gewoon weer recht.
Wat weegt je frame 6/7 kilo?
Andere accu is ookwelnetjes ikzag ook in heule ook iemand met allemaal accu,s weet alleen niet meer wie het was uberkleintjes
 
ben ik het ook wel mee eens ik rij met een kettingzaag tankje ding is uber klein en weegt niks,ander radje kan wel maar deze koelt wel lekker... hoezo geen 10inch? en het blok gewoon weer recht.
Wat weegt je frame 6/7 kilo?
Andere accu is ookwelnetjes ikzag ook in heule ook iemand met allemaal accu,s weet alleen niet meer wie het was uberkleintjes

gewoon streetmagic accu, zijn de helft kleiner als deze.

kleinere radiator is niet gelijk beter, als je te klein gaat krijg je het mss niet gekoeld.

Ding ziet er netjes uit.
 
kleinere tank/andere radiateur/kleine accu
daar kun je denk k nog wel wat gewicht bij besparen, ik zou nog een second opinion doen met een andere weegschaal. ik k naar de foto's kijk en het gewicht geloof ik het bijna niet:D

Dan moet je weer flink geld gaan uitgeven aan een tankje, rad en accu.
Daar heb ik geen zin in, het is zo al duur genoeg.;)

Hoeveel weegt je frame kaal ?

Iets van een 6kg
 
Back
Top